Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)




 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
27-07-2011, 11:31 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 27-07-2011 om 12:35 PM door Mario.)
Bericht: #21
RE: Take On Helicopters door Bohemia Interactive
Heli vliegen is eigenlijk alleen maar corrigeren. Maar omdat we niet voelen wat de heli gaat doen doen we dit te veel, waardoor de heli juist weer doorschiet naar de andere kant.
Een tip die ik nog tegen kwam op het TOH forum:

Citaat:To answer the original question: helicopters in a hover have a pendular motion to them if disturbed from the state of a perfectly balanced hover (a state in which some argue is not possible) so your corrections must be counter to that pendular motion. Imagine balancing a pencil straight up in your palm and moving your hand the required amount to keep it from falling. This is the kind of motion that your hand must do on the cyclic. A very common mistake is overcorrecting. The deadzone in the joystick compounds this common error. In any case, try not to overcorrect, limit your movements to half of what you are doing and you should see a workable improvement.


Wat mij wel leuke addon lijkt voor het oefenen van hoveren is een extra groot landing gestel. Dit zit ook onder RC heli's en het is mij al een paar keer gebeurd dat tijdens het landen de heli omvalt.
[Afbeelding: CrashKitTrainingKit_1]

Vanmorgen ff een videotje gemaakt:




De opzet van de game interesseert mij ook erg. Wat je ook op deze screen ziet, dat je spullen moet verplaatsen en zo:
[Afbeelding: tkoh_screenshot_26.jpg?9d7bd4]

7P rule:
Proper Planning and Preparation Prevents Piss Poor Performance
[Afbeelding: banner4.gif]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
27-07-2011, 09:40 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 27-07-2011 om 09:42 PM door zoog.)
Bericht: #22
RE: Take On Helicopters door Bohemia Interactive
"Sneak peak" introductie van Joe en Tom Larkin:

http://takeonthegame.com/socialmedia/Extract.pdf

Tja, het is vroeg, maar ik heb hem maar ge-preorderd :) Vind het tof dat Bohemia dit doet, en het ziet er naar uit dat ze de juiste richting ingaan.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
28-07-2011, 04:09 PM
Bericht: #23
RE: Take On Helicopters door Bohemia Interactive
Heb trouwens gelezen dat het flight model overgenomen wordt in Arma 3 dus dat is wel positief
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
28-07-2011, 05:37 PM
Bericht: #24
RE: Take On Helicopters door Bohemia Interactive
(28-07-2011 04:09 PM)dikkeduif schreef:  Heb trouwens gelezen dat het flight model overgenomen wordt in Arma 3 dus dat is wel positief

Dat is inderdaad positief. Maar het zal ook zen negatieven kanten hebben, want in MP zul je straks nog meer neergestorte helicopters zien als nu. Tongue2

Verder heb ik Take On Helicopters ook geprobeert, en ze hebben het goed gedaan. De eerste keer opstijgen en landen is bij mij goed gelukt!
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
28-07-2011, 06:27 PM
Bericht: #25
RE: Take On Helicopters door Bohemia Interactive
In principe is het juist leuker dat niet iedereen zomaar kan vliegen, vind ik toch...
Heb ook net ff geprobeerd, is wel leuk.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
28-07-2011, 08:33 PM
Bericht: #26
RE: Take On Helicopters door Bohemia Interactive
Wel leuk dat ze civiele missie's toevoegen. Het zou leuk zijn om als Kustwachtvlieger te spelen, beetje mensen uit de zee redden etc.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
30-07-2011, 01:54 PM
Bericht: #27
RE: Take On Helicopters door Bohemia Interactive
Sjonge jonge, nou snap ik waarom dat ding zo lastig te besturen was. Er stonden hele wazige curve settings standaard voor m'n controller ingesteld. Ik heb nu de eerst rij balkjes in het midden gezet, en de rest uit. Ik snap nog steeds niets wat welke balk nou doet (de linker is volgens mij deadzones), maar nu vliegt het echt een stuk beheersbaarder!!

[Afbeelding: takeonhpreview201107301.jpg]

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
30-07-2011, 02:25 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 30-07-2011 om 03:20 PM door Mario.)
Bericht: #28
RE: Take On Helicopters door Bohemia Interactive
Er is ook weer een nieuwe update. [Afbeelding: copter.gif]

Citaat:== Revision 83244 ==
* Primary helicopter and airplane controls better separated and distinctly named
** May require manual re-mapping of some controls!
* Helicopter controls added for cockpit interaction
** Starters, throttles, batteries, etc.
* Configurable linear multiplication factor added for all joystick axes' sensitivity
** Use "Show" button in controller customization
* True axes input values shown
** Use "Show" button in controller customization
* Analogue gauges improved
** Values added to background art
** Vertical speed needle added

edit:
Hier wat uitleg van de controls:
[Afbeelding: controls.png]

7P rule:
Proper Planning and Preparation Prevents Piss Poor Performance
[Afbeelding: banner4.gif]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
05-08-2011, 05:23 PM
Bericht: #29
RE: Take On Helicopters door Bohemia Interactive
Nieuwe update:

http://takeonthegame.com/download/community-preview/

Citaat:Changelog:
* IGUI changed to support analogue gauges better
** Top heading and speed elements disabled
** Mini-GPS added to GPS toggle control (default: RCtrl + M)
* New controller schemes functionality added
** In the "Customize controller" menu press "Schemes"
** Select the most suitable abstract, specific or user-made scheme and "Map"
** Use script command 'SaveJoysticks' to store user-made controller schemes to joysticks.cfg (same folder as the user profile)

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
18-08-2011, 05:50 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-08-2011 om 06:01 PM door zoog.)
Bericht: #30
RE: Take On Helicopters door Bohemia Interactive
Gamescon Trailer en +- 13 nieuwe screenshots. Ennuh, first person pilot animaties Smile

http://takeonthegame.com/media/screenshots/





Kan niet wachten!! Biggrin


Btw, betere voice acting als in ArmA Tongue2




Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht




Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)