Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

28-03-2011, 08:04 PM
Bericht: #11
RE: TDNL BBQ en Bieravond
Gezelliiiiiiiiiiiiig !!!!!!!!

̿' ̿'\̵͇̿̿\з==Ph34r==ε¤╦̵̵͇̿̿̿̿╤──
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
28-03-2011, 08:32 PM
Bericht: #12
ZwartWit gaat verplicht in pipo pak.
28-03-2011, 08:44 PM
Bericht: #13
Lijkt me leuk maar lastig met vervoer(kosten en woon helemaal in het Noorden) Poncho heb ik toevallig ook wel eventueel dus voor pitten no problems

alleen extra activiteit gaat me dan denk ik te duur worden.
28-03-2011, 10:20 PM
Bericht: #14
Kijk er is interesse, mooi zo!!!

Vrijdag komt hier het beste uit.
Maar zal nog even nadenkend over de Zaterdag to Zondag.
Zondag is hier namelijk moeilijk i.v.m. activiteiten.

Schietclub gaat niet door prima was maar een optie!

Zal eens een paar datums prikken.

The truth is stranger than fiction!
[Afbeelding: peppersig.png]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
28-03-2011, 11:29 PM
Bericht: #15
klinkt goed pep, als ik erbij kan zijn helemaal. (voorkeur vrijdag)

Wie had nou ookalweer connecties met doutzen kroes? zoog of nimster toch, is ook prima hoor Wink
29-03-2011, 04:29 PM
Bericht: #16
Doutzen Kroes is altijd welkom!
En lijkt me best gezellig om te doen Smile Neem ik mijn poncho ook mee haha.

.............................Observe everything, Admire nothing........................
29-03-2011, 04:43 PM
Bericht: #17
Nja ik ging normaal gezien naar een trouwfeest in juni, maar dat ga ik skippen omdat het vrij laat aangekondigd was. Dus ik kom in juli naar Belgie omdat mijn neefje zijn plechtige communie doet, ben wel ff de datum kwijt Smile

In ieder geval, als de bbq rond die periode is kan ik er bij zijn!
29-03-2011, 04:59 PM
Bericht: #18
Meh kom ik aan met mijn slaapzak of weet ik 't hoe zo'n ding heet maar ik denk wel dat ik erbij kan zijn weet niet wat mijn bijdrage qua geld kan zijn maarja dan maar op straat wonen voor een paar dagen...
29-03-2011, 09:34 PM
Bericht: #19
Kijk voor het vervoer moet geen punt zijn. maken gewoon een lijst met mensen die intresse hebben. Dan kijken wie geen vervoer heeft. Kunnen deze mensen misschien meerijden met andere leden. Woon zelf in Arnhem dus kan best iemand oppikken op Station den bosh of nijmegen. Dus moet wel goed komen. En als mensen weinig te besteden hebben moet dat ook geen probleem zijn. Mijn pa zit in de wereld van bier en wijn. Als we een datum weten kan ik misschien een tap regelen. Hebben vaak nog bier wat over is.

Daarnaast hebben we op de Kazerne een Paintball Veld. Omdat het vrijdag is komt dat denk ik lastig uit om te regelen. als mensen dat leuk vinden. Verder vind ik iedereen relax hier en zal ik wel wat willen drinken. Vooral om een beetje te kletsen over arma 2 en mischien kunnen we een aantal lesjes geven Tongue2 is toch makkelijker. rondom het vuur en dan even een contact front demo geven met de militairen onder ons. Zal wel leuke filmpjes meenemen van de uitzending ofzo voor de liefhebbers.

Wil graag wel 1 activiteit van ZwartWit die dus even de clown act gaat doen Tongue2

[Afbeelding: 416920_4638523119388_992438832_n.jpg?efg...e=5992E491]
29-03-2011, 09:56 PM
Bericht: #20
Hmm paintball mag ik niet doen omdat ik nog geen 18 ben....maarja ga ik wel op de schouders staan van iemand dus dat is ook geen probleem en bier drinken kan ik ook wel al ben ik nog geen 16 en ik denk dat het slim is als Cherry en Wobbe mij ophalen dat we daarna langs een winkel gaan en BBQ zooi ophalen met een gezamelijke pot met geld ofzo.

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)