Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

22-07-2010, 09:12 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 22-07-2010 om 09:21 AM door zoog.)
Bericht: #21
RE: Airsoft evenement 21-22 augustus in België
Er kunnen er max. 150 meedoen. Ik zal ook de eerste post aanpassen met wie interesse heeft.

Ik kan écht mee, maar vervoer is minder zeker. Ik zou dan een auto moeten lenen (van moeders), daar kan natuurlijk altijd onverwachts wat tussenkomen. Of dat echt kan zou ik dan pas weten als het dichterbij is, maar rijden zou ik geen probleem vinden als ik dus met goede zekerheid een auto kan fixen.

Ik ben een aantal keer eerder geweest met een groep, misschien willen daar ook nog wat mensen van mee, één iemand heeft van die groep ook een eigen auto.

EDIT: laat ook even weten waar je woont als je interesse hebt, de meesten heb ik nog van paintball erbij kunnen schrijven. Soulrot, jij zat toch in Bergen op Zoom? En laat ook weten of je een auto tot je beschikking hebt en of je mensen mee zou willen nemen.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
22-07-2010, 10:06 AM
Bericht: #22
RE: Airsoft evenement 21-22 augustus in België
Oké zoog. Zou je de topic naar 20-21-22 kunnen aanpassen?

Ik zou vrijdag en zaterdag kunnen (dus één overnachting, zaterdag avond naar huis omdat ik zondag moet werken).
Ik heb een auto waar ikzelf + nog 2 man met bagage in kunnen.

Zelf ben ik voorstander van een bungalow i.p.v. een tent (toch een stukje gemak).

Qua kosten gaf zoog al 125-145 euro minimaal aan. Ik denk dat je met eten, benzine etc. rekening moet houden met een bedrag dat richting de 200 euro gaat, ik wil niet doemdenken maar ben graag realistisch.

.
[Afbeelding: tdnl_sig.jpg]

***** Check de Tangodown video's op Youtube *****
****** Check mijn ArmA2 video's op Youtube ******

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Steam
22-07-2010, 12:16 PM
Bericht: #23
RE: Airsoft evenement 20 t/m 22 augustus in België
Ja Zoog, ik zit in Bergen op Zoom.

Ik kan ook 'echt' mee, zit dus alleen met het vervoer en met de vraag of we dan dus ook echt met een groepje gaan, dat we niet met slechts 2 of 3 man zijn. Op zich nog wel leuk natuurlijk, maar toch ehm.. minder haha.

Op zich ben ik ook voor een bungalow, maar ik kan me heel goed voorstellen dat er mensen zijn die liever wat comfort inleveren om de kosten lager te houden. Overigens is kamperen voor mij denk ik nog duurder, omdat ik geen fatsoenlijke tent heb, dus die zou ik dan eerst moeten kopen.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
22-07-2010, 12:35 PM
Bericht: #24
Als ik mee kan (hangt puur af van het vinden van werk) dan maakt mij het niet zoveel uit of we nou in een bungalow zitten of in een tentenkamp. Ik schik me wel naar de meerderheid.
Tenten ben ik wel gewend, en ik heb ook vaak genoeg geslapen zonder tent maar gewoon onder een schuin-hangende poncho. Maar als je veel materiaal hebt is het wel handig om dat ergens op te kunnen slaan, oftewel een tent of een bungalow. Tongue2

.............................Observe everything, Admire nothing........................
22-07-2010, 12:49 PM
Bericht: #25
ik wil ook wel rijden, heb het na me zin hier en denk door zon evenement met elkaar te doen weet je met wie je speelt online, dan ook persoonlijk en niet alleen de stem die je hoort elke keer.

ik zit bij defensie en als we gaan kan ik heel misschien wel wat regelen op me werk met verbindingen, hebben van die portable radio transmitters. moet wel lukken.. kan je daar ook comminiceren als we met een groep voorwaarts gaan daar.

[Afbeelding: 416920_4638523119388_992438832_n.jpg?efg...e=5992E491]
22-07-2010, 12:58 PM
Bericht: #26
Oelala dat zou vet zijn Bope Smile
Ja elkaar ontmoeten geeft wel een extra dimensie aan het geheel, is zeker leuk!

Mooi filmpje ook onder je handtekening!

.
[Afbeelding: tdnl_sig.jpg]

***** Check de Tangodown video's op Youtube *****
****** Check mijn ArmA2 video's op Youtube ******

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Steam
22-07-2010, 01:21 PM
Bericht: #27
(22-07-2010 12:58 PM)widow.nl schreef:  Mooi filmpje ook onder je handtekening!

jah leuk heej, heel wat bommen zien vallen, moet online ook wat vaker gebeuren Smile jammer dat je niet echt 81mm kan afvuren via de spelers zelf..

22-07-2010, 01:26 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 22-07-2010 om 01:43 PM door zoog.)
Bericht: #28
(22-07-2010 12:49 PM)B.O.PE schreef:  ik wil ook wel rijden

vanaf welke omgeving zou dat zijn, en hoeveel mensen zouder erbij passen, dan zet ik dat in de 1e post. (edit: arnhem zo te zien)

Btw, tof filmpje idd.

EDIT: plaatje aan post 1 toegevoegd van onze locaties op de NL kaart, makkelijker overzicht

22-07-2010, 02:51 PM
Bericht: #29
(22-07-2010 01:26 PM)zoog schreef:  
(22-07-2010 12:49 PM)B.O.PE schreef:  ik wil ook wel rijden

vanaf welke omgeving zou dat zijn, en hoeveel mensen zouder erbij passen, dan zet ik dat in de 1e post. (edit: arnhem zo te zien)

Btw, tof filmpje idd.

EDIT: plaatje aan post 1 toegevoegd van onze locaties op de NL kaart, makkelijker overzicht

ik heb een 4deurs bmw waar 4 a 5 mensen in kunnen liever 4 incl chauf.
maar spilt woonnt ook in de buurt dus maybe mensen zonder rijbewijs of vervoer na afgesproken locatie komen en dan met 2 of meer auto's rijden?

22-07-2010, 03:14 PM
Bericht: #30
Voor als mensen er nog waarde aan hechten: SAIL en Lowlands zijn in hetzelfde weekend.

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)