Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

21-07-2010, 07:49 PM
Bericht: #11
RE: Airsoft evenement 21-22 augustus
waar kom je vandaan soulrot. , ik zou naar het paintbal gaan , maar ging helaas niet door.. heb het niet mee mogen maken , maar deze keer ga ik zeker. ik weet dat ze toen meerijders hadden dus als iedereen een beetje centraal ligt mag dat geen problemen geven om je eventueel op te pikken... hoop verder wel dat hier nog flink op gereageerd word want airsoft ik echt maximaal
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
21-07-2010, 07:49 PM
Bericht: #12
mij lijkt zoiets altijd wel de moeite waar, is toch anders dan paintball..
lijk me leuk om te doen

[Afbeelding: 416920_4638523119388_992438832_n.jpg?efg...e=5992E491]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
21-07-2010, 08:18 PM
Bericht: #13
Ik wil ook wel gaan in principe. Dan op vrijdag daarheen, als mensen het leuk vinden op de grens stoppen bij een grote airsoft winkel (die dit ook organiseert) en dan door naar de camping/bungalow. Maar carpool is wel een must ja ook qua benzine (is bijna bij de Franse grens).

Ik denk dat ik wel een auto zou kunnen regelen, kom zelf vanuit zuid holland (Den Haag).

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
21-07-2010, 11:24 PM
Bericht: #14
RE: Airsoft evenement 21-22 augustus in België
Het lijkt me zeker supertof, zou ook zeker een heel weekend heen willen.
Zal ff een rekensom maken en kijken hoeveel het ongeveer gaat kosten, dan zo ZSM een baan en hopen dat payday een beetje meezit Tongue2
Ben toevallig 5 augustus jarig, dus hopen op wat zakcenten! Schrapen, schrapen, schrapen... Ook al ben ik klaar met studeren, ik blijf een arme student ;D

Eventueel heb ik ook een auto, kom vanuit Friesland. Onderweg naar beneden zou ik eventueel iemand kunnen oppikken, maar zoals Zoog al zegt is samen de benzine betalen dan ook wel een must.
Word een duur grapje, maar oh zo vet xD

.............................Observe everything, Admire nothing........................
21-07-2010, 11:39 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 21-07-2010 om 11:40 PM door zoog.)
Bericht: #15
Minimale vaste kosten (exclusief benzine)
125 euro (145 euro als je een uitgebreide huurkit neemt) met camping arrangement

Afstanden (x2 voor retour)
Groningen: 500 km
Leeuwarden: 475 km
Den Haag: 325 km
Nijmegen: 325 km
Eindhoven: 270 km
Breda: 250 km

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
22-07-2010, 12:13 AM
Bericht: #16
nou ik wil voor sic wel meebetalen... hij hoeft dit weekend hier voor te laten gaan... ik zou kunnen rijden .. ik rijd vanuit nijmegen... ik kan max 4 meehebben+ bagabe... 3 man als de bbq ook meemoet met 10 kg kolen en vlees en 4 kratten bier uit het duitse grens gebied hier 5 km verder op.. maar dat is onderling ook nog te regelen mmmmm... er zouden mensen richting nijmegen kunnen komen ,, waarvanuit ik ze van station ophaal.
22-07-2010, 01:20 AM
Bericht: #17
(22-07-2010 12:13 AM)spilt schreef:  3 man als de bbq ook meemoet met 10 kg kolen en vlees en 4 kratten bier uit het duitse grens gebied hier 5 km verder op..

Haha klinkt goed Spilt Smile
Ik krijg ook kriebels om hieraan mee te gaan doen, het was al een tijd geleden gepost maar ik was hem, na het lezen van hun site, uit het oog verloren.
Het is echt wel kort dag alleen nu, maar laat de ideeen komen! Des noods voor volgend jaar?

.
[Afbeelding: tdnl_sig.jpg]

***** Check de Tangodown video's op Youtube *****
****** Check mijn ArmA2 video's op Youtube ******

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Steam
22-07-2010, 01:30 AM
Bericht: #18
ik wil wel mee kom uit arnhem in de buurt van spilt, als ik met me werk geen oefening heb wil ik dit wel meemaken een keer met balletjes schieten...

[Afbeelding: 416920_4638523119388_992438832_n.jpg?efg...e=5992E491]
22-07-2010, 01:45 AM
Bericht: #19
Hoeveel mensen kunnen er eigenlijk mee doen? Want als het straks vol is dan kunnen we obviously niet meer mee doen als we dat dus zouden willen. En misschien is het handig een lijstje te maken in de first post van wie er mee zouden willen doen?

En widow, wat voor ideeën wil je horen? Smile Volgens mij is hier sowieso eerst vooral de vraag "Gaan we dit doen en zo ja, wie doen er mee?" toch?
22-07-2010, 01:57 AM
Bericht: #20
Nou ideeen zoals al reeds soms zijn gegeven maar dat wat meer in detail, zoals vervoer, hoeveel dagen, hoe te overnachten, wie er gaan rijden, kosten, wie "echt" kunnen zonder voorbehoud van werk etc.

Ik heb een beetje ervaring opgedaan met het Paintball uitje, 4 weken zijn zo voorbij als je iets constructiefs wilt plannen met elkaar.
Allemaal op eigen gelegenheid gaan met het gevaar dat je er straks maar met 3 man zit kan natuurlijk altijd nog maar het leuke zou juist zijn als er een grotere groep van TDNL is.

.
[Afbeelding: tdnl_sig.jpg]

***** Check de Tangodown video's op Youtube *****
****** Check mijn ArmA2 video's op Youtube ******

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Steam

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)