Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)




 
Waardering:
  • 3 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
19-09-2012, 01:50 PM
Bericht: #41
RE: Tutorial: Een missie maken in ArmA 2
laat die voorbeeldmissie voor wat ze is en start gewoon met de tutorial. Als je het eerste deel goed leest en dan de missie begint op te bouwen zoals aangegeven, dan ga je verder komen dan als je een voorbeeldmissie gaat gebruiken.
volg de tutorial stap voor stap en stop waar je vast zit. dan kan je vrij specifiek je vraag stellen en kunnen wij jou het beste verder helpen.

btw, om die camera te verwijderen, moet je het poppetje zoeken met -this exec "camera.sqs"- in zijn init en gewoon verwijderen.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
19-09-2012, 05:42 PM
Bericht: #42
RE: Tutorial: Een missie maken in ArmA 2
Ik heb Input atm op TS en hij heeft me het probleem voorgelegd.

Tot mijn grote verbazing kwam ik erachter dat deze 2 jaar oude missie niet fatsoenlijk meer werkt Wink
althans, hij werkt een beetje.. maar krijg een paar errors dat die dingen mist (waarschijnlijk omdat er mods geupdate zijn).

En vixen, die hele camera is niet te vinden!
er is een camera unit ergens, want preview begint met een camera op een tankstation, maar ik kan dus nergens heel die unit vinden! (het tankstation wel..)

If all else fails, Call in Arty and bomb the shit out of it.

While loops in Arma: 3080 uitvoeringen van 1 line per 100 meter.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
19-09-2012, 06:30 PM
Bericht: #43
RE: Tutorial: Een missie maken in ArmA 2
ik heb het gechekt en er is idd dat bevroren beeld. ik denk niet dat het een camera is maar een idd een fout door updates.
dus je moet ze gewoon opnieuw maken.
wat je eventueel ook kan doen is alle units en triggers appart selecteren met ctrl ingedrukt, zodat je ze allemaal te samen hebt, (niet dmv een vierkant selecteren omdat het mogelijk is dat je de fout mee overpakt) en dan -ctrl shift C- indrukken. je laad een nieuwe blanco missie en je drukt -ctrl shift V- en alle dingen worden op de zelfde plaats gezet alos in de andere missie. je slaat deze op als testmissie_2 ofzo en gaat dan via -alt tab- naar bureaublad. van hieruit ga jze naar je map mijn documenenten/arm2otherprofiles/je naam.
hier vind je de testmissie en jouw versie terug. je opent het origineel en kopieerd de inhoud, behalve de mission file. deze plak je in jouw versie en klaar is kees.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
19-09-2012, 07:47 PM
Bericht: #44
RE: Tutorial: Een missie maken in ArmA 2
tl;dr Vergeet die fucking voorbeeldmissie. Tongue2

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
14-03-2013, 01:37 PM
Bericht: #45
RE: Tutorial: Een missie maken in ArmA 2
Als ik bij ''on activation'' invoer: hint ''Officer has been killed!'', krijg ik te staan: invalid number in expression, weet niet wat ik moet doen.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
14-03-2013, 02:11 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 14-03-2013 om 02:12 PM door zoog.)
Bericht: #46
RE: Tutorial: Een missie maken in ArmA 2
Vreemd. Ik ben geen expert, maar wat doet ie als je eindigt met ;

Dus dan wordt het

hint ''Officer has been killed!'';

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
14-03-2013, 02:19 PM
Bericht: #47
RE: Tutorial: Een missie maken in ArmA 2
betekend dat je je command afsluit en ruimte maakt voor een volgend commmando


hint ''Officer has been killed!''; this allowdamage false; henk;

[Afbeelding: 161100_l.jpg?v=616201220]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
14-03-2013, 02:45 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 14-03-2013 om 02:46 PM door zoog.)
Bericht: #48
RE: Tutorial: Een missie maken in ArmA 2
Ja ik weet wat de ; doet Tongue2 Maar ben vooral benieuwd of hij dan nog steeds die melding krijgt zeg maar Biggrin Vaak als ik dat soort vage meldingen krijg of syntax errors of hoe het dan ook heet, dan mist er vaak een ; of een ander kleinigheidje...

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
14-03-2013, 05:55 PM
Bericht: #49
RE: Tutorial: Een missie maken in ArmA 2
De ; zou niks moeten uitmaken, je kan best een command afsluiten zonder dat teken erachter zonder dat het problemen opleverd. Ik zie zo niet wat het probleem zou kunnen zijn. hint "Officer has been killed" zou gewoon moeten werken. Misschien zit de fout ergens anders in de trigger?

.............................Observe everything, Admire nothing........................
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht




Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)