Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 3 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
10-09-2012, 08:17 PM
Bericht: #31
RE: Tutorial: Een missie maken in ArmA 2
(10-09-2012 08:09 PM)Nimster schreef:  
(10-09-2012 07:37 PM)input schreef:  Hallo,

Leuk dat je een tutorial hebt gemaakt voor de mission editor.
Maar ik heb wel een probleem met het laden van de voorbeeldmissie testmissie.Thirsk. Ik heb dat voorbeeld opgeslagen in Documents and settings\loek\Mijn documenten\Arma 2\missions\. Maar als ik de missioneditor open en de voorbeeldmissie wil laden dan krijg ik niks te zien. Mijn vraag nu is dit wel de goede dir voor Arma 2 Reinforcements ?

Thanks

Nee. Je moet ArmA 2 Other Profiles\JouwNaam\missions hebben. Als je hem daarin zet kun je hem in de editor met de betreffende map laden. Alle missies die je maakt worden daar ook geplaatst.

Eerlijk gezegd is het niet zo handig dat de tutorial voor Thirsk is geschreven. Had beter op Utes of Chernarus kunnen zijn. Maar de instructies voor het missiemaken zelf is op elke map hetzelfde, dus je hebt de voorbeeldmissie niet perse nodig.

Misschien kan SiC (als 'ie weer terug is) het artikel een beetje updaten. Als hij zin heeft tenminste. Tongue2

Vreemd trouwens dat veel artikelen op de website nog steeds linken naar de forum thread. Niet echt mooi. Moeten we een keer omzetten naar WordPress artikelen.

Bedankt voor je snelle bericht.
Maar ik heb geen map Other profiles\loek\missions.
Ik gebruik WindowsXP.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
10-09-2012, 08:34 PM
Bericht: #32
in je map mijn documenten zit een map "arma other profiles" en in die map zitten de mappen" mp missions" en "missions"
misschien moet je nog een profiel aanmaken in arma zelf. (gewoon in het startscherm)
Reageren op dit bericht
10-09-2012, 08:58 PM
Bericht: #33
(10-09-2012 08:34 PM)vixen schreef:  in je map mijn documenten zit een map "arma other profiles" en in die map zitten de mappen" mp missions" en "missions"
misschien moet je nog een profiel aanmaken in arma zelf. (gewoon in het startscherm)
Ik heb maar een test gedaan in de editor en die test genoemd. Als ik dan load in de editor kies ziet hij inderdaad test maar niet de voorbeeld missie.
En ik heb echt geen map ärma other profiles" en ik heb ook het profiel geopend en daar staat mijn naam loek in.
Wel vreemd dat de editor de voorbeeld missie niet laat zien.
Reageren op dit bericht
10-09-2012, 09:13 PM
Bericht: #34
kan je op teamspeak komen?
Reageren op dit bericht
10-09-2012, 09:30 PM
Bericht: #35
(10-09-2012 09:13 PM)vixen schreef:  kan je op teamspeak komen?

Ik wil wel op Teamspeak komen maar wat heb ik daarvoor nodig ?
Reageren op dit bericht
10-09-2012, 09:42 PM
Bericht: #36
http://www.teamspeak.com/ deze downloaden.
en natuurlijk een headset
Reageren op dit bericht
10-09-2012, 09:48 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 10-09-2012 om 09:51 PM door Nimster.)
Bericht: #37
Voor TS heb je TS en een microfoon nodig. Smile (Hoewel je ook kunt chatten...)

Kijk nog eens in de mapjes. Daar waar je testmissie staat moet het mapje van de voorbeeldmissie komen te staan. Let wel, je hebt natuurlijk wel de map nodig waarop de missie is gemaakt, in dit geval Thirsk. Open de editor, selecteer Thirsk, en als het goed is staat de voorbeeldmissie ertussen.

Als je ook je testmissie niet kunt vinden, maak dan een nieuw profiel aan en gebruik die. Waarschijnlijk maakt hij dan die ArmA 2 Other Profiles map aan. Maar zoals ik zei, je hebt Thirsk helemaal niet nodig. Je kunt ook gewoon de stappen volgen op Utes o.i.d.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
10-09-2012, 09:58 PM
Bericht: #38
(10-09-2012 09:48 PM)Nimster schreef:  Voor TS heb je TS en een microfoon nodig. Smile (Hoewel je ook kunt chatten...)

Kijk nog eens in de mapjes. Daar waar je testmissie staat moet het mapje van de voorbeeldmissie komen te staan. Let wel, je hebt natuurlijk wel de map nodig waarop de missie is gemaakt, in dit geval Thirsk. Open de editor, selecteer Thirsk, en als het goed is staat de voorbeeldmissie ertussen.

Als je ook je testmissie niet kunt vinden, maak dan een nieuw profiel aan en gebruik die. Waarschijnlijk maakt hij dan die ArmA 2 Other Profiles map aan. Maar zoals ik zei, je hebt Thirsk helemaal niet nodig. Je kunt ook gewoon de stappen volgen op Utes o.i.d.
Bedankt voor je bericht. Ik heb inmiddels Teamspeak geinstalleerd maar ik heb geen headset. Maar het password tangodown klopt niet.
Reageren op dit bericht
11-09-2012, 04:05 AM
Bericht: #39
Achteraf gezien was het natuurlijk facking dom om de test missie op Thirsk te maken xD
Nu ik daar aan terug denk zit ik hier met een facepalm Tongue2

.............................Observe everything, Admire nothing........................
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
19-09-2012, 01:23 PM
Bericht: #40
(11-09-2012 04:05 AM)SiC schreef:  Achteraf gezien was het natuurlijk facking dom om de test missie op Thirsk te maken xD
Nu ik daar aan terug denk zit ik hier met een facepalm Tongue2

Ik heb nu de mod thirsk island geinstalleerd en de voorbeeldmissie.
Maar als ik de voorbeeldmissie in de editor load dan laat hij alleen iets zien van de camara. Wat doe ik dan verkeerd ?

Thanks
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)