Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 3 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
07-04-2010, 09:50 PM
Bericht: #11
RE: Tutorial: Een missie maken in ArmA 2
Ik schrijf de briefing liever handmatig in Notepad, gaat imo veel makkelijker en je krijgt er geen extra rommel in het briefingbestandje bij. Dan heb je veel meer controle.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
08-04-2010, 02:38 PM
Bericht: #12
Voor een standaard TDNL missie lijkt mij revive ook wel iets om er in te doen. Iets om eens toe te voegen in een artikel?

Als je tasks afvinkt dan weet je van te voren al wat je moet doen. Misschien is die specops optie ook iets voor TDNL? Dat je dus oververwacht missies kunt accepteren terwijl je bezig bent zonder vooraf direct al te weten wat je moet doen.
Reageren op dit bericht
12-04-2010, 11:06 AM
Bericht: #13
Ik heb dit voorbeeld doelbewust zo simpel mogelijk gehouden.
Dit is echt de basis van wat je nodig hebt en niet meer dan dat, zodat je een simpele missie in ieder geval fatsoenlijk aan de praat krijgt.
Dingen als de revive gaan verder dan die basis, en vandaar ook dat het er niet in zit. De SecOps waar je het over hebt is een module die je kan toevoegen, en die moet je aan de speler linken. Daarna krijg je automatisch random missies.

Maar goed, mocht je verder nog vragen hebben over de wat meer geavanceerde dingen kunnen die natuurlijk altijd terecht in het editing forum Smile

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
11-06-2010, 12:31 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 11-06-2010 om 12:43 PM door RudyFaasse.)
Bericht: #14
Bij mij komt er te staan missing ; bij die triggers. Ik heb alles precies hetzelfde gedaan op dezelfde volgorde.

NVM ik weet al hoe het zit, ik moet geen dubbele '' doen maar gewoon een enkele '

Dan werkt het wel Smile
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
11-06-2010, 02:49 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 11-06-2010 om 02:50 PM door SiC.)
Bericht: #15
Ik dacht al, dan moet er ergens een typfoutje zijn hehe.
ArmA 2 kan daar behoorlijk moeilijk over doen. Ik had voor Operation Irene echt heel veel soundfiles bijv, stuk of 20.
Hele lange waslijst aan code om dat ingame te krijgen, en ergens zat 1 typfoutje... Ik heb serieus een half uur lopen zoeken naar 1 comma ofzo Sad

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
11-06-2010, 02:58 PM
Bericht: #16
Codes zijn altijd leuk als het werkt. Als je inderdaad moet zoeken lijkt het soms de Matrix wel. Zolang je die maar begrijpt ok + als je weet waar naar je zoekt maar voornamelijk als je het geduld kunt opbrengen en het niet erg vindt om af en toe scheel te kijken en ook nog codes blijft zien nadat je klaart bent.

Ik heb dat af en toe met website en webwinkel codes. Die kunnen er ook wat van.
Reageren op dit bericht
14-06-2010, 11:36 PM
Bericht: #17
Ik wacht nog steeds op het moment dat Zoog zal beginnen aan een missie hehe... Smile

Reageren op dit bericht
20-06-2010, 09:57 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 20-06-2010 om 09:58 PM door zoog.)
Bericht: #18
(14-06-2010 11:36 PM)SiC schreef:  Ik wacht nog steeds op het moment dat Zoog zal beginnen aan een missie hehe... Smile

Ik heb laatst al ongeveer de setting/het verhaal op papier gezet. Nou is mijn twijfel alleen of ik een third party map ga gebruiken of wacht op OA en daar een stock map van gebruik (het speelt namelijk in Afghanistan) ...

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
15-07-2010, 08:18 PM
Bericht: #19
hey

Ik begin echt maar net met dit spel en ik snap er nog niet echt.
Maar hoe komt het dat ik het tapje Modules (F7) niet heb?
ik heb arma 2, version 1.01
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
15-07-2010, 09:02 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-07-2010 om 09:03 PM door zoog.)
Bericht: #20
(15-07-2010 08:18 PM)gifkikker4 schreef:  ik heb arma 2, version 1.01

Geen idee, maar wat ik je wel kan vertellen: update hem sowieso eerst naar 1.07!

http://www.arma2.com/support/updates/fol...ml?lang=en

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)