Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
12-03-2010, 08:56 PM
Bericht: #1
Flight Simulator X
Laatst een tripje gemaakt boven de Eifel Happy

[Afbeelding: FSX1.jpg]

[Afbeelding: FSX2.jpg]

[Afbeelding: FSX3.jpg]

Gebruikte addons:

- IRIS F-16D
- VFR Germany
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-03-2010, 09:20 PM
Bericht: #2
RE: Flight Simulator X
Ziet er sexy uit Smile

Ik heb ook nog FSX op m'n computer staan, ik heb alleen niet echt veel zin om weer allemaal addons te downloaden waardoor het VFR vliegen een stuk mooier wordt Smile.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-03-2010, 09:50 PM
Bericht: #3
niice Cool

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
15-03-2010, 03:11 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-03-2010 om 03:12 PM door Soussy.)
Bericht: #4
toevallig heb ik net de game aangeschaft, samen met een paar addons, fscrew 2, fsx traffic, en nog een paar.
Mijn eerste vlucht online was schiphol naar maastricht met de pmdg md 11.
Je kan ook samen online spelen wat ik nu de hele tijd doe, met interactie tussen echte verkeersleiders en piloten.

Als je samen wil vliegen hoor ik het wel, ik zit meestal ook op andere servers met minder stricte regels.
http://www.dutchvacc.nl/

[Afbeelding: tangodownsig.jpg]
Reageren op dit bericht
15-03-2010, 09:10 PM
Bericht: #5
REX (Realistic Environments Extreme) is een mooie addon, de game lijkt me daar aan tegen verder ook erg leuk, aangezien ik wel met FS2000 gespeeld hebSmile
Reageren op dit bericht
16-03-2010, 03:07 PM
Bericht: #6
op dit moment heb ik ultimate terrain X, maar ik ga kijken of REX beter is, ik zag ook een super scenery van 23 gig van Nederland, genaamd nl2000 of zoiets, heel gedetailleerd. Een must have als je in nederland voornamelijk vliegt.

Reageren op dit bericht
16-03-2010, 03:25 PM
Bericht: #7
heb hem hier ook nog liggen, alleen dan moet ik toch het werkgeheugen gaan uitbreiden.

Met online vliegen moet je toch ook het radio verkeer en alles regelen? Dacht dat het erg lastig was met start banen en landingsbanen.

7P rule:
Proper Planning and Preparation Prevents Piss Poor Performance
[Afbeelding: banner4.gif]
Reageren op dit bericht
16-03-2010, 06:29 PM
Bericht: #8
(16-03-2010 03:07 PM)Soussy schreef:  op dit moment heb ik ultimate terrain X, maar ik ga kijken of REX beter is, ik zag ook een super scenery van 23 gig van Nederland, genaamd nl2000 of zoiets, heel gedetailleerd. Een must have als je in nederland voornamelijk vliegt.

NL2000 is helaas nog alleen voor fs2004 dacht ik Sad. Maar we kunnen bijna wel een tangodown airshow team beginnen Laugh.
Reageren op dit bericht
17-03-2010, 03:17 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 17-03-2010 om 03:19 PM door Soussy.)
Bericht: #9
(16-03-2010 03:25 PM)Mario schreef:  heb hem hier ook nog liggen, alleen dan moet ik toch het werkgeheugen gaan uitbreiden.

Met online vliegen moet je toch ook het radio verkeer en alles regelen? Dacht dat het erg lastig was met start banen en landingsbanen.

Alleen op bepaalde servers, ik heb eerst effe een beetje bij de minder serieuze servers gespeeld om een beetje de communicatie te leren, als je aangeeft dat je een newbie bent houden ze er ook rekening mee.
En het belangrijkste is hun text herhalen en uitvoeren, zoals KLM209 descend to 2500 feet, then turn left heading 070.
Ik moet het dan herhalen en dan altitude verlagen naar 2500 en naar links sturen richting 070.
Het lijkt moeilijk, maar als je het internationale alfabet kent, alpha, bravo charlie en de rest dan is het een makkie.
Je kunt ook als toren spelen, heb ik ook gedaan, maar was veel te moeilijk op dit moment.
Oh ja via gamespy kun je cockpit sharing doen, 2 man in 1 vliegtuig.

@ Laurens. Ja man klopt, ik zag het net op hun site, gelukkig heb ik hem niet gedownload. Ik hoop dat ze hem ook uitbrengen voor fsx.

Edit: dit is mijn beestje De Mcdonnell Douglas md 11
[Afbeelding: md11klmx1.jpg]

Reageren op dit bericht
09-06-2010, 09:07 PM
Bericht: #10
NL2000 voor FSX is uit gekomen Smile

http://www.nl-2000.com/nuke/modules.php?...le&sid=247
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)