|
FreeTrack build
|
|
01-03-2010, 10:44 PM
Bericht: #31
|
|||
|
|||
|
RE: FreeTrack build
Trouwens, na wat meer getest en getweaked te hebben, het is zeer zeker de moeite waard om een eigen FreeTrack unit te bouwen. Voor minder dan 25 euro ben je in een avondje klaar. écht de moeite waard voor als je Track-IR te duur vind. Snap niet waarom ik er zo lang mee heb gewacht...
![]() TDNL TeamSpeak: nl3.tshost.eu:9001 // Xfire groep // Steam groep |
|||
|
02-03-2010, 12:28 AM
Bericht: #32
|
|||
|
|||
|
Ik heb trackIR4 werkt ook super. (mag ookwel voor dat geld)
Deze optie was er toen nog niet, en ook geen Arma ondersteuning, alleen TrackIR. @Mevrouw Zoog Er zijn er meer die het zo zien. Gisteren een boel commentaar gehad toen ik beneden op de laptop, 3 uur CF-Arma met Teamspeak aan het spelen was. Ze wist niet meer wanneer ik tegen de laptop sprak, of dat het voor haar was. |
|||
|
02-03-2010, 01:20 PM
Bericht: #33
|
|||
|
|||
(02-03-2010 12:28 AM)Killg0re NL schreef: Gisteren een boel commentaar gehad toen ik beneden op de laptop, 3 uur CF-Arma met Teamspeak aan het spelen was. Ze wist niet meer wanneer ik tegen de laptop sprak, of dat het voor haar was. vooral hilarisch als je orders begint te blaffen of mensen op hun kop geeft. |
|||
|
02-03-2010, 01:51 PM
Bericht: #34
|
|||
|
|||
|
Zoog wat heb jij eigenlijk voor spanningsbron gebruikt om je ledjes te laten branden ?
|
|||
|
02-03-2010, 05:41 PM
Bericht: #35
|
|||
|
|||
(02-03-2010 01:51 PM)Laurens schreef: Zoog wat heb jij eigenlijk voor spanningsbron gebruikt om je ledjes te laten branden ? 2 AA batterijen ![]() TDNL TeamSpeak: nl3.tshost.eu:9001 // Xfire groep // Steam groep |
|||
|
02-03-2010, 06:54 PM
Bericht: #36
|
|||
|
|||
|
Gister avond heb ik hem weer gebruikt, maar het is toch erg wennen. Vooral in vlieg/voertuigen.
Meestal als ik snel ergens moet kijken gebruik ik weer alt of ga ik zijwaarts lopen. Maar het werkt nu wel veel beter. het is idd blijven spelen met de instellingen.
|
|||
|
|
Zoeken
Ledenlijst
Kalender
TeamSpeak
Help

![[Afbeelding: blackshark_sig.jpg]](http://www.tangodown.nl/zoog/blackshark_sig.jpg)

![[Afbeelding: scherpschuttermario.png]](http://miniprofile.xfire.com/bg/co/type/2/scherpschuttermario.png)