Tangodown.nl
Arma 3 Antistasi Malden! Incl, Server Details - Afdrukversie

+- Tangodown.nl (http://www.tangodown.nl/forum)
+-- Forum: Gamen met Tangodown (/forum-98.html)
+--- Forum: Gamesessies & Trainingen (/forum-6.html)
+--- Discussie: Arma 3 Antistasi Malden! Incl, Server Details (/thread-7111.html)

Arma 3 Antistasi Malden! Incl, Server Details - kaasmandje - 21-07-2018 01:40 PM

Antistasi Malden!

Zoals een paar mensen die standaard op Teamspeak zitten weten word er weer een beetje Arma gespeeld! En jawel hoor Antistasi alleen dit keer op de nieuwe Arma map Malden.

Wat hebben we:

Een goede server die 24/7 draait! De server bevat 8 slots en dit is puur voor de test.
Als het goed draait zullen de slots omhoog gaan Wink

Een stabiele missie. Deze versie van Antistasi loopt soepel op de server en gaan dit keer ook niet onze eigen versie maken sinds dat de vorige keer gruwelijk mis is gegaan doordat de save corrupt ging en iedereen afdruipte!

Wat hebben we nodig:

Spelers! We moeten weer een (kleine) groep spelers hebben die mee willen doen en het leven in Arma weer willen brouwen!

Wat zijn de regels van de server:

Sinds dat dit gewoon een open community is zijn er maar 2 regels!

Gedraag je ga niet alles mollen voor geen reden en hou t leuk voor iedereen.

Geen hacks!! Ga geen guns inspawnen omdat het niet lekker loopt.
Thats it!

Als je iets anders op de server wil zetten qua Mods of missies neem gewoon ff contact op met mij.

----------------------------------------------------------------------------------------------

Server Details:

Name: Tangodown.nl
Server IP: 31.214.165.171:2302
Server Password: TDNL
Teampeak: ts.tangodown.nl:10467

Have Fun ik hoor t vanzelf wel wanneer er iets aan de hand is!

RE: Arma 3 Antistasi Malden! Incl, Server Details - jerryhopper - 01-09-2018 07:30 PM

Quote: Have Fun ik hoor t vanzelf wel wanneer er iets aan de hand is!

Nou, de server is down?