Tangodown.nl
Airsoft op TV (Lauren Verster) - Afdrukversie

+- Tangodown.nl (http://www.tangodown.nl/forum)
+-- Forum: Airsoft (/forum-187.html)
+--- Forum: Airsoft Algemeen (/forum-188.html)
+--- Discussie: Airsoft op TV (Lauren Verster) (/thread-6557.html)

Pagina's: 1 2

Airsoft op TV (Lauren Verster) - Nimster - 08-12-2014 10:19 PM

Vanavond een reportage over airsoft op 3. Begint om 22:05.

Hier alvast de Uitzending Gemist link:

http://www.npo.nl/lauren/08-12-2014/AT_2023350

EDIT: dat was helemaal zo slecht nog niet! Wat vonden jullie ervan?

RE: Airsoft op TV (Lauren Verster) - Grasmat - 09-12-2014 01:08 AM

ik zit nu de uitzending gemist maar is te kijken

RE: Airsoft op TV (Lauren Verster) - coopr - 09-12-2014 10:04 AM

Nee was zeker niet zo heel slecht.. beetje flauw in sommige fragmenten maar het geeft een goed beeld van wat ik denk de grootste groep airsofters.. "gewoon doodnormale leuke gasten".

Ik kan me namelijk ook een aflevering herinneren van Man bijt hond... "ze zoeken nog reservisten".. dat was echt een kansloze aflevering.

RE: Airsoft op TV (Lauren Verster) - NyteMyre - 09-12-2014 10:58 AM

Die gast heeft in 6 jaar 30.000 euro uitgegeven aan airsoft? WTF?

RE: Airsoft op TV (Lauren Verster) - Pek - 09-12-2014 01:38 PM

Als je een baan hebt en het kan.. Waarom niet?! Tongue2 Anyway, I denk dat het een beetje teveel sensatie-TV was, aangezien ze veel (too) close action shots deden en er weinig verteld is over Airsoft inhoudelijk. Maar even serieus.. Drinken tijdens een evenement? Wat bezielt je? het mag dan misschien wel een beetje in scene gezet zijn, of er zou water in gezeten hebben, maar eigelijk hadden ze haar van het veld af moeten trappen.

Al met al een leuke aflevering als je van sensatie-TV houdt. Wat kan die Lauren jammeren! Tongue2

RE: Airsoft op TV (Lauren Verster) - Valinski - 09-12-2014 05:55 PM

(09-12-2014 01:38 PM)Pek schreef:  Als je een baan hebt en het kan.. Waarom niet?! Tongue2 Anyway, I denk dat het een beetje teveel sensatie-TV was, aangezien ze veel (too) close action shots deden en er weinig verteld is over Airsoft inhoudelijk. Maar even serieus.. Drinken tijdens een evenement? Wat bezielt je? het mag dan misschien wel een beetje in scene gezet zijn, of er zou water in gezeten hebben, maar eigelijk hadden ze haar van het veld af moeten trappen.

Al met al een leuke aflevering als je van sensatie-TV houdt. Wat kan die Lauren jammeren! Tongue2

dat kan ze zeker, maar verdomme wat ziet die meid er goed uit!

RE: Airsoft op TV (Lauren Verster) - Grasmat - 09-12-2014 06:22 PM

Waarom zou je niet mogen drinken O.o?

RE: Airsoft op TV (Lauren Verster) - Spectre - 09-12-2014 06:25 PM

Het is de deelnemer, te alle tijden, ten strengste verboden om onder invloed van alcohol, drugs, (mogelijk) reactievermogen beïnvloedende medicijnen en/ of andere verboden middelen deel te nemen aan het spel.

Spreekt voor zich lijkt me.

RE: Airsoft op TV (Lauren Verster) - Grasmat - 09-12-2014 06:35 PM

Dat is, meh

RE: Airsoft op TV (Lauren Verster) - Spectre - 09-12-2014 07:25 PM

(09-12-2014 06:35 PM)Grasmat schreef:  Dat is, meh

Waarom?