Tangodown.nl
Airsoft en vreemde lui - Afdrukversie

+- Tangodown.nl (http://www.tangodown.nl/forum)
+-- Forum: Airsoft (/forum-187.html)
+--- Forum: Airsoft Algemeen (/forum-188.html)
+--- Discussie: Airsoft en vreemde lui (/thread-6158.html)

Pagina's: 1 2

Airsoft en vreemde lui - Ircghost - 15-05-2014 01:24 PM

Dag mensen,

Airsoft lijkt mij ontzettend gaaf en is iets dat ik graag verder ga bekijken, daarom ga ik naar alle waarschijnlijkheid binnenkort met Pek eens mee doen Smile. Ik heb echter wel twee bezwaren om het echt volledig te gaan doen.

1) Het is duur (maar goed, niet belangrijk nu)
2) Het type volk dat er hangt. Wat ik nu ga zeggen is voornamelijk gebaseerd op gutfeeling en totaal niet op eigen vaststelling, maar daarom ben ik juist zo benieuwd naar jullie mening.

Wat voor mensen hangen daar nou rond? Ik heb het gevoel dat je naast mensen zoals ik (die van tactiek en beetje actie houden) ook veel mensen hebt rondlopen die geweld en oorlog helemaal aanbidden. Nu zou je kun beargumenteren dat je er niet veel last van hebt als je aan het skrimmen bent, maar ik heb gewoon geen zin om rond te lopen in een groep mensen die niet helemaal 100 zijn zegmaar.
Herkennen jullie mijn verhaal? Of is het niet zo of juist erger?

Thanks!

RE: Airsoft en vreemde lui - Pek - 15-05-2014 01:46 PM

Ik snap je frustratie wel. Binnen de HAG hadden we een en hebben nu iemand welke, netjes gezegt, simpel zijn. Echter, dat soort jongens zul je in kleine mate gaan vinden. Over het algemeen zijn het lui welke NIKS met oorlog of echt geweld hebben, en het doen vanwege de adrenaline kick die je er van krijgt. Ze hebben we een rondvraag gedaan en 60% heeft niks met defensie of soortgelijke instanties, en spelen het voor hun plezier.

En dan nog.. Ik loop er tussen.. what else can go wrong? Laugh

RE: Airsoft en vreemde lui - Valinski - 15-05-2014 02:46 PM

what else can go wrong? Pek jij loopt er tussen, er kan van alles fout gaan ( ͡º ͜ʖ ͡º)

RE: Airsoft en vreemde lui - Pek - 15-05-2014 03:20 PM

(15-05-2014 02:46 PM)Valinski schreef:  what else can go wrong? Pek jij loopt er tussen, er kan van alles fout gaan ( ͡º ͜ʖ ͡º)

Bloody to right, mate! Blink

RE: Airsoft en vreemde lui - Grezvany13 - 15-05-2014 03:52 PM

Ik denk dat je bij elke hobby en sport vreemde mensen tegen komt; kijk nou hier bij Tangodown... De één is nog harder op zijn/haar hoofd gevallen dan de ander Wink

Dus speel gewoon een paar keer op verschillende soorten events en met verschillende mensen; dan kom je vanzelf wel een groepje tegen die op dezelfde manier (willen) spelen als jij.

RE: Airsoft en vreemde lui - Sacha - 15-05-2014 04:22 PM

Ach, de drempel voor het uitoefenen is nu stukken lager dan vroeger. De kans is zeer groot dat je all walks of life tegen zal komen. Smile

RE: Airsoft en vreemde lui - Ircghost - 15-05-2014 04:59 PM

Fair enough Sacha, ik denk dat dit deels een goede ontwikkeling is.

@Grez, je hebt in principe gelijk dat ik het beste een beetje kan rondkijken, maar dat is duur en tijdrovend. Op deze website hebben de gebruikers samen zo'n schat aan informatie dat het handiger is om het hier te vragen Wink. Ik merk het zelf heel erg bij mijn sport (Krav Maga), als je bij de verkeerde toko zit dan zit je alleen maar met bavianen.

RE: Airsoft en vreemde lui - zoog - 15-05-2014 07:00 PM

Zal inderdaad meer organisator/evenement verschillen denk ik. De keren dat ik in ieder geval in België ben geweest was het altijd met een leuke club spelers. Nederland nog geen ervaring.

Maarja, misschien is het vergelijkbaar met verschillende servers van een game. Je moet de juiste server vinden waar jou type spelers op af komt om misschien alles eruit te halen wat je er zelf van wilt en verwacht. Als je die server (airsoft events) eenmaal gevonden hebt ga je er steeds naar terug.

RE: Airsoft en vreemde lui - Pek - 15-05-2014 07:10 PM

(15-05-2014 07:00 PM)zoog schreef:  Zal inderdaad meer organisator/evenement verschillen denk ik. De keren dat ik in ieder geval in België ben geweest was het altijd met een leuke club spelers. Nederland nog geen ervaring.

Maarja, misschien is het vergelijkbaar met verschillende servers van een game. Je moet de juiste server vinden waar jou type spelers op af komt om misschien alles eruit te halen wat je er zelf van wilt en verwacht. Als je die server (airsoft events) eenmaal gevonden hebt ga je er steeds naar terug.

Mee eens! Ben nu een paar keer bij bunker hill geweest en 1x in Oudwoude, en een aantal keren bij de organisator op ons thuisveld. Moet zeggen dat airsofters.nl leuke lui aantrekt.. en zijn ook veel openener voor opbouwende kritiek over hoe ze het aanpakken en staan open voor input. Dat in combinatie met de spelers welke er op af komen (zijn met regelmaat dezelfde, wat dus voor een leuke club zorgt welke elkaar een soort van kent) een leuk veld is om te spelen!

RE: Airsoft en vreemde lui - Ircghost - 15-05-2014 10:06 PM

Mooi om te horen dat in ieder geval jullie ervaringen positief zijn Smile