Tangodown.nl
Waar moet ik beginnen? - Afdrukversie

+- Tangodown.nl (http://www.tangodown.nl/forum)
+-- Forum: Airsoft (/forum-187.html)
+--- Forum: Airsoft Algemeen (/forum-188.html)
+--- Discussie: Waar moet ik beginnen? (/thread-6022.html)

Pagina's: 1 2 3 4

RE: Waar moet ik beginnen? - widow.nl - 09-04-2014 11:22 AM

Welke ambtenaar heeft zitten slapen zoog? Biggrin

RE: Waar moet ik beginnen? - Spectre - 10-04-2014 12:53 AM

(09-04-2014 11:22 AM)widow.nl schreef:  Welke ambtenaar heeft zitten slapen zoog? Biggrin

Waarschijnlijk was deze ambtenaar te druk bezig met zijn/haar potje patience.

RE: Waar moet ik beginnen? - CyclonicTuna - 11-04-2014 01:34 PM

Wat mij tot nu toe vooral tegenhoud om echt de stap te nemen naar airsoft is dat ik het graag met mensen speel die ik enigsinds ken dan wel via een community dan wel vrienden. Maar veel van mijn vrienden zijn niet echt geinteresseerd. Nu had ik gehoord dat we misschien met Tangodown een (onofficieel) clubje gaan opzetten maar ik heb daar niks meer van teruggehoord.

RE: Waar moet ik beginnen? - widow.nl - 11-04-2014 03:52 PM

Grootste probleem met een clubje oprichten is dat Tangodown een dekkingsgebied heeft van heel NL+BE, via het forum is dat geen probleem maar in real life elkaar ontmoeten... breek me de bek niet open, veel mensen zijn nauwelijks bereid to reizen voor een (Tangodown) evenement.

Ik had trouwens begrepen dat het meer een platform moest zijn voor Airsofters om ervaringen uit te wisselen en informatie met elkaar te delen v.w.b. locaties, replica's, gear etc. etc. dan dat er echt een club opgericht gaat worden die met elkaar gaat spelen. Misschien kunnen er regio's worden opgericht o.i.d. om toch met elkaar te kunnen spelen.

Er zijn wel TDNL'ers die met elkaar spelen, (Pilgrim, Lex, ??) misschien kunnen die je bijpraten.

RE: Waar moet ik beginnen? - djlexNL - 13-04-2014 12:10 PM

k ben al vele tdnl'ers tegen gekomen op skirmen.

Pilgrim: 1x
Spectre1994: 1x
Pek: 1x
RandyZ: 2x

Waar moet ik beginnen? - zoog - 16-04-2014 11:12 AM

Alles afgerond, nu wachten op de pas. Elke vrijdag gaan ze naar de drukker, maar deze vrijdag natuurlijk Pasen Sad

RE: Waar moet ik beginnen? - dane - 16-04-2014 02:13 PM

de pas run van vrijdag a.s. is ivm goede vrijdag verschoven naar 22 april, nog even paar daagjes extra wachten zoog.

Citaat:In verband met Goede Vrijdag zullen er op vrijdag 18 april geen NABV passen worden aangemaakt. De passen die voor deze dag staan ingeland zullen op dinsdag 22 april worden gedrukt en heeft men waarschijnlijk op zaterdag 26 april in huis.

Als dit een probleem oplevert voor deelname aan een evenement, kan een email gestuurd worden aan secretariaat@nabv.nl.

RE: Waar moet ik beginnen? - zoog - 16-04-2014 02:46 PM

Ah ok, nice, thanks voor de info! Smile

RE: Waar moet ik beginnen? - djlexNL - 19-04-2014 02:19 PM

en heb je al een AA op het oog?

RE: Waar moet ik beginnen? - zoog - 19-04-2014 05:31 PM

Qua stijl zoiets:

http://gunfire.pl/product-eng-1152200260-Replika-elektryczna-karabinka-GC16-Raider-L.html

http://gunfire.pl/product-eng-1152201264-CM16-R8-L-carbine-replica-black.html

Maar qua merk ben ik er nog niet helemaal uit. Ik vind het iig erg mooi als er zo'n "vierkante" ris om de loop zit, weet niet waarom, veel mooier dan zonder Smile dus bovenstaande sluiten wel aan bij wat ik zoek Smile