Tangodown.nl
ergenis - Afdrukversie

+- Tangodown.nl (http://www.tangodown.nl/forum)
+-- Forum: Gamen met Tangodown (/forum-98.html)
+--- Forum: Algemeen (/forum-56.html)
+--- Discussie: ergenis (/thread-530.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5

ergenis - Orton - 12-07-2009 10:36 PM

Moet dit even kwijt.
Waar ik boos pissig aan erger is dat mensen een chopper pakken vliegen crashen of worden neergehaald en gaan dood leuk weer een nieuwe chopper pakken en vliegen over de zelfde route weer hoe DOM ben je dan.
Nog erger er zijn plekken waar je makkenlijk een spawn/HQ neer kan zetten doe dit niet op 10km afstand snap heus wel veiligheid voorop maar die dingen zijn er nou eenmaal en niet om ver weg tezetten zoek een plek en ga er naar toe.
maar het aller aller ergste vind ik dat mensen de HQ niet laden met een ammobox OF vergeet die weer in teladen.
Een paar tips om dingen teverkomen.A heb je een HQ afgeleverd wel of niet met een ammobox Tongue vlieg de chopper terug naar de basis en spawn terug via de HQ in dit geval blijven de choppers veilig en wel op de basis staan zonder dat ze worden beschadigt of gewoon vergeten.Mocht je op de basis zijn en de stad is dichtbij vlieg dan niet maar pak een ammo/repair truck of de hq (met ammobox) en rij er naartoe.
Is je chopper beschadigt?Ga terug naar de basis repaar en vlieg verder zet niet zomaar neer en pak een andere.In het slagveld markeer waar je chopper/HQ/truck staat dit ivm een wreck chopper die hem kan oppikken.
De lijst gaat nog wel even door maar vind dit wel even genoeg.
Mensen geloof me het is irritant wanneer er geen choppers op de basis staan en allebei de HQ ergens zomaar staan zonder er het nut van tehebben probeer hier aan tewerken en ik zie ook graag iets minder heen en weer gekloot.DIT GELD NIET ALLEEN VOOR DE TDNL SPELERS MAAR VOOR IEDEREEN.
Je zal zien dat het prettig speelt en minder irritatie.
Dank u ik ben het kwijt.

RE: ergenis - Pepperana - 13-07-2009 12:29 AM

Prima, weet al een hoop van de gameplay maar hoe meer je speelt hoe beter het word met bepaalde gameplay/stylen.
De HQ voor het eerst naar een town brengen is altijd zeer lastig.
En je word vlug beschoten. Daarom staan ze in het begin verder weg. Daarna moeten ze natuurlijk weer dichterbij worden gebracht.

RE: ergenis - Bazza - 13-07-2009 08:27 AM

helemaal gelijk, ook vind ik van die een mans legertjes hahahahaha
net rambo die heel het island wilt veroveren, zulke mensen zijn ook irritant

RE: ergenis - VXR - 13-07-2009 10:00 AM

(13-07-2009 08:27 AM)Bazza schreef:  helemaal gelijk, ook vind ik van die een mans legertjes hahahahaha
net rambo die heel het island wilt veroveren, zulke mensen zijn ook irritant

Die mensen komen ook niet ver Laugh

HQ heeft waarschijnlijk een hogere waarde in de config waardoor de vijand al snel het HQ kiest om te vernietigen.

RE: ergenis - Comm512 - 13-07-2009 10:03 AM

Ik heb het helemaal eens dat het zo veel relaxter speelt, maar ik zit dan met hetvolgende:
Mijn maten en ik oefenen met vliegen in een zelfgemaakte trainingsmissie. dus heli vliegen gaat steeds beter. maar dan komen we vervolgens online welke een totaal nieuwe wereld is in vergelijking tot arma2 coop/sp. Domination ken ik helemaal niet en ik weet dus ook niet of dat offline te spelen is. op de paar uur op de TDNL server na heb ik dat dus nooit gespeeld.
Als we dan met wat man willen vliegen naar sidemissie of mainmissie, dan hoor ik vaak over de TS 'wat de f is die gast aan het doen' en dan wordt er of mij of 1 van mijn maten bedoeld.
Wij snappen niet wat we fout doen en anderen ergeren zich dan aan het feit dat wij het kennelijk fout doen.
afgelopen gamesessie werden wij *iedere* keer geTK'd door een gast genaamd Tjeerd. En omdat 1 van mijn maten de piloot was van die heli kreeg hij iedere keer de punten aftrek voor zijn rekening. Gruwelijk irritant want hij werd dus gekicked wegens TK'en. Die gast lag vast in een deuk.
Wat erg stoer zou zijn iets van een massive tutorial voor het online spel wat op de server draait (domination nu dus). Ik ben door schande wel wat wijzer geworden, maar met een hoop onbegrip en irritatie aan alle zijden.
De nieuwelingen moet ergens de knepen van arma2 leren. Nu kunnen de voertuigen makkelijk offline worden geleerd, maar het samenspel kan toch echt niet anders dan online, net als speltype-specifieke zaken.

Ik wil niemand voor het hoofd stoten, maar ik wil graag in teamverband spelen en goed functioneren in een team.

RE: ergenis - screamingeagles - 13-07-2009 10:20 AM

je hebt gelijk orton ik wist ook niks van dit spel af je hebt me het een en ander uitgelegd,dus dan weet je hoe het in mekaar steek,denk dat er veel nieuwe spelers zijn die dit spel nu pas gaan spelen,dus misschien ook een beetje onwetendheid,maar goede post weet iedereen hoe het een beetje werkt
(13-07-2009 10:03 AM)Comm512 schreef:  Ik heb het helemaal eens dat het zo veel relaxter speelt, maar ik zit dan met hetvolgende:
Mijn maten en ik oefenen met vliegen in een zelfgemaakte trainingsmissie. dus heli vliegen gaat steeds beter. maar dan komen we vervolgens online welke een totaal nieuwe wereld is in vergelijking tot arma2 coop/sp. Domination ken ik helemaal niet en ik weet dus ook niet of dat offline te spelen is. op de paar uur op de TDNL server na heb ik dat dus nooit gespeeld.
Als we dan met wat man willen vliegen naar sidemissie of mainmissie, dan hoor ik vaak over de TS 'wat de f is die gast aan het doen' en dan wordt er of mij of 1 van mijn maten bedoeld.
Wij snappen niet wat we fout doen en anderen ergeren zich dan aan het feit dat wij het kennelijk fout doen.
afgelopen gamesessie werden wij *iedere* keer geTK'd door een gast genaamd Tjeerd. En omdat 1 van mijn maten de piloot was van die heli kreeg hij iedere keer de punten aftrek voor zijn rekening. Gruwelijk irritant want hij werd dus gekicked wegens TK'en. Die gast lag vast in een deuk.
Wat erg stoer zou zijn iets van een massive tutorial voor het online spel wat op de server draait (domination nu dus). Ik ben door schande wel wat wijzer geworden, maar met een hoop onbegrip en irritatie aan alle zijden.
De nieuwelingen moet ergens de knepen van arma2 leren. Nu kunnen de voertuigen makkelijk offline worden geleerd, maar het samenspel kan toch echt niet anders dan online, net als speltype-specifieke zaken.

Ik wil niemand voor het hoofd stoten, maar ik wil graag in teamverband spelen en goed functioneren in een team.

Dan weet je nu een beetje hoe het spel gespeeld moet worden,oefenen kan altijd zoek je gewoon een lege server opSmile

RE: ergenis - Comm512 - 13-07-2009 10:28 AM

Citaat:Dan weet je nu een beetje hoe het spel gespeeld moet worden,oefenen kan altijd zoek je gewoon een lege server opSmile

Ja klopt, dat moeten we maar eens doen dan.
Maar kun je dat domination ook op een client arma2 runnen ipv een dedicated server?

RE: ergenis - Pepperana - 13-07-2009 10:30 AM

Teamspeak is ook een zeer goede guide waar mensen opzitten die je vragen kunnen beantwoorden etc. Zo leg je lekaar dingen uit en word je steeds wijzer.
Elke keer in de chat een hele uitleg typen is in combat niet echt ideaal.

Maar dan moeten er wel mensen op teamspeak komen Smile .

RE: ergenis - Comm512 - 13-07-2009 10:35 AM

(13-07-2009 10:30 AM)Pepperana schreef:  Teamspeak is ook een zeer goede guide waar mensen opzitten die je vragen kunnen beantwoorden etc. Zo leg je lekaar dingen uit en word je steeds wijzer.
Elke keer in de chat een hele uitleg typen is in combat niet echt ideaal.

Maar dan moeten er wel mensen op teamspeak komen Smile .

Zekers, ik heb mijn eerste gamesessie van Arma2 veel kunnen vragen op TS en zo ook veel opgestoken. TS is vaak leeg idd, is xfire meer gebruikt ?

RE: ergenis - Orton - 13-07-2009 11:09 AM

@comm hier op deze link http://www.tangodown.nl/forum/thread-523-page-2.html zei ik al dat we dan vrijdag of zaterdag avond een soort van training basic guide.Hier mogen jullie ook gewoon aan mee doen.Dan kunnen jullie gewoon trainen op vliegen rijden de juiste routes noem maar op als wat fout gaat of dingen zijn teveel kwijt kan ik gewoon restarten.
Ja je kan domination spelen als je gewoon een LAN of een online kamer maakt en hier gewoon een password opzetten.Maar als jij en je vrienden willen oefenen geef het dan door dan gooi ik er een PW op en maken we er gewoon een leuke avond van.