Tangodown.nl
Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Afdrukversie

+- Tangodown.nl (http://www.tangodown.nl/forum)
+-- Forum: Games - Overig (/forum-177.html)
+--- Forum: Space (/forum-182.html)
+--- Discussie: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) (/thread-3698.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - djlexNL - 01-07-2013 08:18 PM

ja die bedoel ik. Maar met mijn pledge krijg je hem ook physic. hmm voor 16 feb had ik dat moeten upgraden lees ik. hmm even mijn account kijken. goed idee van je ik zet mijn adress er ook in.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 01-07-2013 08:20 PM

Ik moet ook nog even m'n adres invullen, ik krijg namelijk een beeldje van de Constellation thuis gestuurd. Smile

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Sacha - 02-07-2013 12:55 AM

Citizen-card + t-shirt is binnen. Poster met het universum is pending.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Trace - 02-07-2013 08:21 PM

Heb net the undisclosed FAQ gelezen wat een samenvatting is van vragen vanuit het forum en antwoorden vanuit het DEV team. En de idris (Waar er nu maar 10 van verkocht zijn, a €1250) kun je ingame kopen met credits die je voor missie krijgt, bountyhunter of gewoon handel drijft. Dus toch nog een corvette mogelijkheid. Echter wel zonder LTE Wink Eigenlijk alle schepen behalve de Bengal Carrier Class zijn vrij te spelen Wink

Oh en ze zijn bezig met de begin fase van een Destroyer class schip. Deze heeft ook een bemanning mogelijkheid van 8-15 man. Daar zijn ze nog niet over uit. Waar de Idris Corvette als een deep space scout wordt gezien is de Destroyer Class meer te vergelijken met een frigate, en zal dus ook geen hangdeck hebben maar meer guns ipv schepen voor verdediging.

Zojuist even de subscription sectie door gelezen. Best wel cool. Al dat concept art en ideeën best wel mooi om zo het ontstaan te kunnen volgen.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 02-07-2013 09:41 PM

(02-07-2013 08:21 PM)Trace schreef:  Heb net the undisclosed FAQ gelezen wat een samenvatting is van vragen vanuit het forum en antwoorden vanuit het DEV team. En de idris (Waar er nu maar 10 van verkocht zijn, a €1250) kun je ingame kopen met credits die je voor missie krijgt, bountyhunter of gewoon handel drijft. Dus toch nog een corvette mogelijkheid. Echter wel zonder LTE Wink Eigenlijk alle schepen behalve de Bengal Carrier Class zijn vrij te spelen Wink

Oh en ze zijn bezig met de begin fase van een Destroyer class schip. Deze heeft ook een bemanning mogelijkheid van 8-15 man. Daar zijn ze nog niet over uit. Waar de Idris Corvette als een deep space scout wordt gezien is de Destroyer Class meer te vergelijken met een frigate, en zal dus ook geen hangdeck hebben maar meer guns ipv schepen voor verdediging.

Zojuist even de subscription sectie door gelezen. Best wel cool. Al dat concept art en ideeën best wel mooi om zo het ontstaan te kunnen volgen.

Dat je alle schepen kunt kopen in het spel is allang bekent. De schepen wat nu beschikbaar zijn voor echt geld is alleen gedaan als een soort donatie waar je iets voor terug krijgt.

Heeft dit een voordeel, ja en nee. Je hebt het schip eerder met LTI, maar verder zit er geen ander voordeel in. Meer is het niet!

De Bengal schip is wel speelbaar. Deze kan je niet aanschaffen of vrijspelen maar moet je innemen van andere spelers. Er zijn Bengal schips die worden beheerd door NPC's en ongeveer 2 tot 4 door spelers.

Hoe krijg je zo'n Bengal schip, door over te nemen. Maar voor ons is dit niet mogelijk, want dit is alleen voor de grote clans/groepen.

Zo'n Bengal schip kan je niet docken, deze blijft gewoon in space of rond zweven ook al is niemand online van die clan of groep. Dat betekent dat je minimaal 20+ mensen 24 uur 7 online moet hebben, anders nemen andere spelers het zo over.

Ik zie dan ook snel een samenwerking tussen bepaalde groepen net wat bij Eve Online gebeurd.

Verschillende Coperations die één grote Alliance vormen. Er zijn zelfs plannen voor een soort van FPS aspect in het spel te bouwen, wat dus neerkomt om schepen zoals Bengal of de Idris over te nemen. Ja, je kunt ook schepen stelen van andere spelers. Smile

Elke scheep heeft een unieke frame nummer, deze nummer zegt bij wie deze schip hoort en de insurance. Wordt je schip gestolen of vernietigd krijg je een nieuwe. Heb je geen LTI dan moet je in het spel een verzekering afsluiten.

Afhankelijk van je schip en waar je je bevind betaal je een bedrag. Heb je geen verzekering en je schip wordt dan vernietigd of gestolen, dan ben je deze voor altijd kwijt.

Alle mensen die na Juni 2013 nieuwe members zijn geworden hebben geen mogelijkheid om LTI te krijgen, behalve als ze een schip als cadeau krijgen van iemand die voor Juli 2013 member is.

En wat wordt er verzekerd, alleen de hull van het schip. Alle upgrades, loot en cargo worden niet mee verzekerd. Hiervoor bestaat ook weer een verzekering.

Dat is even in het kort van het totale plaatje van de schepen!

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Trace - 03-07-2013 10:53 AM

De 300i

Nieuw ras ingame

Video kaarten Wink

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - djlexNL - 04-07-2013 08:21 PM

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 04-07-2013 10:10 PM

Hell yeah! Kan niet wachten op m'n constellation en 300I. Ohmy

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 07-07-2013 04:49 PM

Gelukkig hebben we veel Constellation's in Tangodown! Kunnen we dadelijk veel vervoeren, produceren en winst maken. Laugh

Een klein krachtig verhaal hoe de economie gaat uitzien in Star Citizen.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - lnXxx - 07-07-2013 06:21 PM

Dan zal ik jullie wel beroven begeleiden in mn 325a