Tangodown.nl
Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Afdrukversie

+- Tangodown.nl (http://www.tangodown.nl/forum)
+-- Forum: Games - Overig (/forum-177.html)
+--- Forum: Space (/forum-182.html)
+--- Discussie: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) (/thread-3698.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Pimmie - 30-06-2013 12:33 PM

Was super vet die 24h Live Stream (Niet helemaal gevolgd ) Veel gezegt Wow!, Wow! WAUUW

Ik was al van plan om de 300I van Origin Jumpworks te kopen maar blijkt dat er geen Alpha+Beta Acces en full game niet bij zit? Huh?

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - djlexNL - 30-06-2013 04:11 PM

WOW!! vette live stream was erg erg leuk!! ieder uur werden er beelden vrijgegeven van nieuwe movies enzo.
Ook werden er 10! AMD 8K 660 processoren verloot. Al met al is er rond de 500.000,- dollar opgehaald.
Er was een special deal op een bepaalt moment werden er 10 Idrissen verkocht voor rond de 1500,- dollar, die allemaal binnen 9 minuten op waren Smile
crisis?? nee, geloof er niks van.

Ze hebben een nieuwe site, erg mooi geworden dus check hem eens:
http://robertsspaceindustries.com/

De 300i en 300i series:

De Star Citizen Galaxy Map:

De nieuwe Idris:
[Afbeelding: EXTERIORexoatmospheric.jpg]
[Afbeelding: EXTERIORlnded.jpg]
[Afbeelding: IDRISuprearquarter-Copy.jpg]
[Afbeelding: IDRISbridgeFORE-Copy.jpg]
[Afbeelding: IDRIScargobay-Copy.JPG]
[Afbeelding: FORECARGODOORSopen.jpg]

De nieuwe Avenger:
[Afbeelding: Avenger_07.jpg]
[Afbeelding: Avenger_01.jpg]

Na deze nieuwe website zijn ook alle prijzen al omhoog gegaan, net zoals met de alpha en beta van Arma 3 doen ze dat hier ook.
Dus als je

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 30-06-2013 04:50 PM

(30-06-2013 12:33 PM)Pimmie schreef:  Was super vet die 24h Live Stream (Niet helemaal gevolgd ) Veel gezegt Wow!, Wow! WAUUW

Ik was al van plan om de 300I van Origin Jumpworks te kopen maar blijkt dat er geen Alpha+Beta Acces en full game niet bij zit? Huh?

Het is een losse model, je moet eerst het basis pakket hebben. Smile

Die nieuwe schepen zien er vet uit zeg, het is dat nu rustig aan moet doen met m'n geld anders had ik nog een aantal schepen gekocht! Maar 1500 is me echt wat te veel hahaha.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - lnXxx - 01-07-2013 01:17 AM

Heb toch maar gepledged voor de Arbiter package.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Trace - 01-07-2013 09:50 AM

Heb maar even mijn hangar uitgebreid:

REAR ADMIRAL - LTI
- RSI Constellation
- ORIGIN JUMPWORKS 300I - LTI (325a Fighter)
- Aegis Dynamics Avenger - LTI

Advanced Starter Package - LTI
- RSI Aurora LX

Subscription
- Centurion

Nu ben ik dan ook echt klaar met mijn pledge gedeelte Rolleyes Maar als fan van Wing Commander & Privateer 2 kon ik het niet laten Laugh

Hopelijk kun je de Idris Corvette ook ingame vrijspelen met credits en veel speeltijd Wink Ik vondt €1250 een beetje teveel geld! Ik heb mijn limiet bereikt.

ps: Tip voor de nieuwe website, vul bij je account -> settings - Address Book jou eigen adres in. Wel zo makkelijk als ze jou gekochten items moeten opsturen.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 01-07-2013 03:16 PM

(01-07-2013 09:50 AM)Trace schreef:  Heb maar even mijn hangar uitgebreid:

REAR ADMIRAL - LTI
- RSI Constellation
- ORIGIN JUMPWORKS 300I - LTI (325a Fighter)
- Aegis Dynamics Avenger - LTI

Advanced Starter Package - LTI
- RSI Aurora LX

Subscription
- Centurion

Nu ben ik dan ook echt klaar met mijn pledge gedeelte Rolleyes Maar als fan van Wing Commander & Privateer 2 kon ik het niet laten Laugh

Hopelijk kun je de Idris Corvette ook ingame vrijspelen met credits en veel speeltijd Wink Ik vondt €1250 een beetje teveel geld! Ik heb mijn limiet bereikt.

ps: Tip voor de nieuwe website, vul bij je account -> settings - Address Book jou eigen adres in. Wel zo makkelijk als ze jou gekochten items moeten opsturen.

Ah dankjewel voor de tip, dit wist ik nog niet. Ik heb namelijk ook de Read admiral.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Trace - 01-07-2013 05:01 PM

(01-07-2013 03:16 PM)DeAdSeYe schreef:  Ah dankjewel voor de tip, dit wist ik nog niet. Ik heb namelijk ook de Read admiral.

Kunnen we met 3 Constellation rond vliegen. Lex heeft namelijk ook Rear Admiral gepledged. Jammer dat het nog zo lang duurt voordat de alpha uit komt.....

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - djlexNL - 01-07-2013 06:04 PM

ik heb ook de starmap en een creditcard dinges met je naam erop gepledged, nou is mijn vraag moet je ook extra betalen zodat ze het kunnen opsturen internationaal? ik zie bij de nieuwe pledge dat het al inclusief is. maar voor de tijd weet ik het niet. Enig idee?

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Trace - 01-07-2013 07:30 PM

Die CitizenCard hoe heb jij die aangevraagt?? Volgens mij krijgt iedereen die toch?

Bedoel je deze: http://starcitizen.wikia.com/wiki/Citizen_cards

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 01-07-2013 08:05 PM

Nope!

The deadline to submit information to receive a Citizen Card was February 16, 2013.

De Citizen card was alleen voor mensen die voor een bepaalde tijd hebben gepledge waaronder Kickstarter.

Backers worden in 3 groepen verdeelt!

Original backer als je voor 26 november 2012 heb gepledge.
  • Must have a pledge or purchase dated before November 26th 2012 for this to apply
  • All ships on your account have LTI
  • Any ship purchased before November 26th 2013 will have LTI at which point LTI will no longer be offered
  • Any ship you gift to another person will retain its LTI status Gifted ships will retain their original purchase date If you gift a ship with a date prior to November 26th, 2012, that account will meet the above criteria
  • New ship purchases retain their original pledge campaign prices

Deze personen zijn in bezit van een Citizen Card!

Veteran backer van 26 November totdat de nieuwe site online gaat (vorige week)
  • Must have a pledge or purchase dated before The new website launches (eta late May or early June)
  • All ships on your account have LTI
  • Any ship purchased before November 26th 2013 will have LTI at which point LTI will no longer be offered
  • Any ship you gift to another person will retain its LTI status
  • New ship purchases use post pledge campaign prices

Dan heb je de gewone Backers die sinds de nieuwe website hebben gepledge.
  • None of your purchased ships will have LTI
  • You can still be gifted LTI ships from other players