Tangodown.nl
Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Afdrukversie

+- Tangodown.nl (http://www.tangodown.nl/forum)
+-- Forum: Games - Overig (/forum-177.html)
+--- Forum: Space (/forum-182.html)
+--- Discussie: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) (/thread-3698.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - djlexNL - 13-05-2013 01:15 PM

inderdaad.

mooie opsomming Deadseye!! en mooie foto van Cindy.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Archu - 13-05-2013 05:49 PM

Misschien nog niet helemaal duidelijk.
Maar hoe is de interactie tussen meerdere bemmaningsleden van een schip? Kan je bijvoorbeeld over iemand z'n schouder heen kijken hoe hij vliegt terwijl je daadwerkelijk door het schip heen loopt?
Of zit iedereen in een "turret" positie die geen piloot is?

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 13-05-2013 06:04 PM

Je kunt geheel vrij rond lopen in een Bengal carrier, zo kan je naar de bridge, hanger of meerdere plekken gaan. Als je op de bridge staat en je kijkt naar buiten zie je andere mensen gewoon vliegen.

Heb je een Constellation waarmee je zelf vliegt, kan je ook gewoon in rondlopen of je post verlaten waarmee je bezig was.
De rollen worden verdeelt, en je kunt gewoon bij iemand over de schouder heen kijken.

Ik heb de Constellation en deze zou zo van binnen uit moeten komen te zien. Dit is een early concept, en is nog niet geheel klaar.

De onderste 2 foto's is een P52, dit is een kleine fighter wat bestuurd kan worden door 1 speler. Deze zit gewoon bij de Constellation bij geleverd. De voorlaatste zie je de P52 opgeborgen in de Constellation en de laatste zie je het scheepje zelf.

En zo zullen er meerdere schepen zijn waarin je kunt vrij rondlopen. Tot nu toe hebben ze alleen de Bengal Carrier laten zien en de Constellation maar er zijn veel meer schepen gepland met meerdere crew members. De Bengal Carrier laten ze zien in video's.

Daarnaast kun je ook schepen stelen, en ik heb ergens gelezen dat er ook plannen zijn voor een FPS gedeelte als je een schip gaat overvallen.

Bridge
[Afbeelding: 012jpg-5a8099_640w.jpg]

Bridge
[Afbeelding: CONSTELLATION13cockpitaft-copy.jpg]

Leefruimte
[Afbeelding: 32624-image13.jpeg]

Turret
[Afbeelding: Image09.jpg]

Constellation als geheel
[Afbeelding: constellationsideview-copyjpg-19d307_640w.jpg]

P52 hanger in de Constellation
[Afbeelding: Image14.jpg]

P52
[Afbeelding: CONSTELLATION13fightertopfront-copy.jpg]

In deze video laten ze Bengal Carrier heel goed zien, is het grote schip waarin de piloten in de Hornets stappen. Je ziet ook de bridge en dergelijke, hierin kun je ook gewoon rondlopen. Als je in space zelf zit, kun je mensen binnen in ook zien rond lopen. Smile

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - djlexNL - 13-05-2013 07:06 PM

Is dit filmpje nou in-game of trailer?

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 13-05-2013 11:09 PM

Ingame

Heb al gameplay beelden gezien en zag vrijwel hetzelfde uit.

EDIT: Gevonden! Hier zie je echte gameplay, met ook het rondlopen in een Bengal Carrier met uitleg erbij! Het is wel nog een early build van vorig jaar toen was Star Citizen pas net 1 jaar in ontwikkeling.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - TomH - 18-05-2013 02:30 PM

Watery wou net de digital mercenary gaan kopen maar kan alleen betalen met paybal creditcard en amazon wat ik dus allemaal niet heb Watery

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Pek - 18-05-2013 02:50 PM

(18-05-2013 02:30 PM)TomH schreef:  Watery wou net de digital mercenary gaan kopen maar kan alleen betalen met paybal creditcard en amazon wat ik dus allemaal niet heb Watery

Geen Paypal hebben is een slap excuusje Tongue2 je maakt een account, maakt 1 cent over naar hun, wacht een paar dagen en je account is geactiveerd. Overigens kan je via Paypal zonder dagen te hoeven wachten geld van je iDeal naar Paypal shiften.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - zoog - 18-05-2013 02:54 PM

Het enige wat ik kan hopen is dat de game net zo awesome wordt als jullie verwachten, zodat de euros goed besteed zijn Thumbsup De één geeft een paar honderd euro uit aan Track IR en flightsticks voor een flighsim, de ander koopt een hangar vol ruimteschepen Biggrin

Ben wel benieuwd naar deze game hoor. Ik wacht zelf totdat deze gewoon af is en in retail verkoop. Ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen. Ook als is space niet zo'n mijn ding, volgens mij gaan ze wel echt voor de details als je erover leest.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - TomH - 18-05-2013 02:58 PM

(18-05-2013 02:50 PM)Pek schreef:  
(18-05-2013 02:30 PM)TomH schreef:  Watery wou net de digital mercenary gaan kopen maar kan alleen betalen met paybal creditcard en amazon wat ik dus allemaal niet heb Watery

Geen Paypal hebben is een slap excuusje Tongue2 je maakt een account, maakt 1 cent over naar hun, wacht een paar dagen en je account is geactiveerd. Overigens kan je via Paypal zonder dagen te hoeven wachten geld van je iDeal naar Paypal shiften.

O dat wist ik niet en heb er meteen 1 aangemaakt nu moet ik alleen nog 2-3 dagen wachten.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - djlexNL - 20-05-2013 07:02 PM

wat ik me afvraag, je ziet dat ze ronde planeten hebben. Maar als je kijkt naar hun plaatjes van de citys vraag ik me af of je ook aan de andere kant van de planeet kunt landen.