Tangodown.nl
Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Afdrukversie

+- Tangodown.nl (http://www.tangodown.nl/forum)
+-- Forum: Games - Overig (/forum-177.html)
+--- Forum: Space (/forum-182.html)
+--- Discussie: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) (/thread-3698.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Nimster - 31-08-2016 07:33 PM

Star Citizen begint er steeds beter uit te zien. Ik ben normaal gezien niet zo van de space games (behalve Space Quest, FTL en Mass Effect? Tongue2) maar na het No Man's Sky debacle kan ik wel waarderen wat ze met SC proberen te doen. Natuurlijk is er een groot verschil tussen beide spellen en studio's en je kunt ze verder niet echt vergelijken, maar de wereld die ze voor SC aan het maken zijn spreekt me veel meer aan dan die van Hello Games. Ziet er veel echter uit dan het meer gestileerde NMS heelal (ook niks mis mee). Ik hoop alleen dat ze het waar kunnen maken. En dat er überhaupt een PC zal zijn die het soepel kan draaien.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 07-09-2016 01:48 AM

(31-08-2016 07:33 PM)Nimster schreef:  Star Citizen begint er steeds beter uit te zien. Ik ben normaal gezien niet zo van de space games (behalve Space Quest, FTL en Mass Effect? Tongue2) maar na het No Man's Sky debacle kan ik wel waarderen wat ze met SC proberen te doen. Natuurlijk is er een groot verschil tussen beide spellen en studio's en je kunt ze verder niet echt vergelijken, maar de wereld die ze voor SC aan het maken zijn spreekt me veel meer aan dan die van Hello Games. Ziet er veel echter uit dan het meer gestileerde NMS heelal (ook niks mis mee). Ik hoop alleen dat ze het waar kunnen maken. En dat er überhaupt een PC zal zijn die het soepel kan draaien.

Update 3.0 met planet landing! De enige nadeel wat ik heb gezien in deze video, de heavy armor suit moet wat worden aangepast. De health van de heavy armor suit is na mijn mening teveel.

Ik heb zelf nog wat screenshots gemaakt in 2.5, meteen ook even mijn nieuwe scherm uitgeprobeerd. Ik merk wel dat ik een tweede grafische kaart nodig heb.

http://www.tangodown.nl/forum/thread-2757-post-107255.html#pid107255

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Grasmat - 07-09-2016 10:26 AM

Is dat spel nou nogsteeds niet uit O.o?

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 30-09-2016 12:30 AM

Het begint eindelijk ergens op te lijken. Met de 3.0 sneak peak + deze sneak peak begint Star Citizen eindelijk ergens op te lijken. Het begint nu een game te worden waar vele lang op hebben gewacht. Voor de 3.0 sneak peak, zie mijn vorige bericht.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 17-10-2016 02:12 AM

Vorig jaar werkte tussen 250 á 300 game ontwikkelaars aan Star Citizen. Nu is bekent geworden dat er 360 game ontwikkelaars aan Star Citizen werken.

Nieuwe gameplay video met Procedural planets. Voor zover ik begreep gaat deze video over een random event die op planeten of spelwereld verschijnen die je alleen, met vrienden of vreemden kunt spelen.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 06-01-2017 12:26 AM

Kleine "What is Star Citizen" video. Ondertussen is er veel verandert, en werken nu aan update 3.0 die veel nieuwe gameplay elementen moet gaan toevoegen waaronder planetary landing.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 11-02-2017 05:04 AM

De 2.6.1 update is voor de meeste speelbaar op de PTU server. De patchnotes moet nog volgen, maar ze hebben nu eindelijk lokale servers toegevoegd. Nu kan je een Europese server joinen waardoor het spel stukken beter loopt dan voorgaande versies.

Ik heb Star Citizen meteen gespeeld en het beviel me echt goed. Helaas zijn de performance nog altijd bagger maar 2.6.1 is een goede stap in de richting. Het spel loopt nu echt een stuk soepeler.

Meteen even een aantal screenshots gemaakt toen ik antenne-array's aan het repareren was in de persistent universe.

[Afbeelding: SF0vFNi.jpg]

[Afbeelding: cihOMFS.jpg]

[Afbeelding: bnEdbnD.jpg]

[Afbeelding: 4eDCWrU.jpg]

[Afbeelding: awNVOdz.jpg]

Belichting is erg goed gedaan!

[Afbeelding: RIqYMJQ.jpg]

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - djlexNL - 11-03-2017 11:45 AM

mooi om te zien Deadseye dat je nog frequent informatie hier neer zet!! keep it up!!
ik kijk nog veel via youtube en heb me ingeschreven bij een nederlandse groep die al wel actief is.
Heb met hun een paar missies gedaan, dan is het veel meer intenser dan alleen.

https://robertsspaceindustries.com/orgs/RSTF
ze zitten op discord te kletsen.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 11-03-2017 06:30 PM

Die naam komt me bekent voor, ze hebben mij meerdere invites gestuurd. Wist niet dat het om een Nederlandse groep ging maar ondertussen krijg ik zoveel uitnodigingen van diverse groepen binnen, dat ik gewoon alles wegdruk.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 15-04-2017 10:26 AM

Het is zover, de update 3.0 staat voor de deur die nieuwe features met zich meebrengt waaronder planetary landing.

[Afbeelding: Moon3.jpg]

[Afbeelding: Moon2.jpg]

[Afbeelding: Moon1.jpg]

[Afbeelding: Gladius_land_combat_test2.jpg]

[Afbeelding: MrFeb2017TX.jpg]

[Afbeelding: 30-Schedule.jpg]