Tangodown.nl
Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Afdrukversie

+- Tangodown.nl (http://www.tangodown.nl/forum)
+-- Forum: Games - Overig (/forum-177.html)
+--- Forum: Space (/forum-182.html)
+--- Discussie: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) (/thread-3698.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Spectre - 12-08-2015 11:50 PM

Release in jaar 2610?

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 13-08-2015 01:28 AM

(12-08-2015 11:50 PM)Spectre schreef:  Release in jaar 2610?

Er is nog geen informatie gegeven over de daadwerkelijke release, die is ook nog nooit gegeven. Sinds het begin van het project, hebben ze zich gericht op 2016 en daar richten ze zich nog altijd op. Maar persoonlijk denk ik dat het 2017 gaat worden..

Ik snap de grap van vele, maar ik vindt het niet echt toepasselijk omdat we nog altijd niet in 2016 zitten. Ik zeg niet dat ze op schema liggen maar ze hebben zich altijd al gericht op 2016. Als begin volgend jaar de persistent universe gaat uitkomen, dan kunnen we eind 2016 de beta versie verwachten en ergens in 2017 de full release.

Dit jaar zou Arena Commander 2.0, planet "social" side module, Squadron 42 module en FPS module uitkomen. Dan zou nog alleen maar de persistent universe moeten uitkomen en dat is het begin van de echte Star Citizen. Dan krijgen we ook te maken met het sandbox gameplay zoals we zien in andere space sims.

Dan stopt ook het crowd funding en verkoop van schepen!

https://robertsspaceindustries.com/project-status

Op dit moment werken er 6 studio's aan Star Citizen. Pas geleden is er nog een studio in Frankfurt geopend waar ook Crytek medewerkers werken aan Star Citizen. Er werken iets van 200 tot 300 mensen aan Star Citizen en elke week worden nog nieuwe mensen aangenomen die ervaring hebben in het vak, denk hierbij aan ex medewerkers van Crytek, Blizzard of andere studio's.

Elke studio heeft z'n eigen taak, in Manchester, United Kingdom ligt de studio Foundry 42 die zich op de single-player en verhaal richt, terwijl Frankfurt zich weer richt op andere taken. Zo heeft elke studio z'n eigen taak. Op deze manier kunnen ze aan meerdere dingen tegelijk werken.

En later in alpha wordt alles bij elkaar gevoegd in de sandbox wereld. Dan kan je single-player met vrienden spelen of gewoon de sandbox multi-player spelen met 100 systemen als begin.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Grasmat - 13-08-2015 09:03 AM

(12-08-2015 11:50 PM)Spectre schreef:  Release in jaar 2610?

Dat lijkt mij niet realistisch. 2626 lijkt mij logischer

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 11-10-2015 02:28 AM

Vandaag is vrijgegeven dat een aantal bekende acteurs een opmars maken binnen Squadron 42, de single-player/co-op gedeelte van Star Citizen.

Het team is versterkt door een aantal bekende acteurs! Het gaat om de acteur Gary Oldman die Admiral Ernest Bishop speelt.

[Afbeelding: garyold.jpg]

Daarnaast zijn ook Mark Hamill, Mark Strong, Andy Serkis, Sophie Wu, Craig Fairbrass, Liam Cunningham, Ben Mendelsohn, Sandi Gardiner, Jack Huston, John Rhys-Davies, Rhona Mitra, Gemma Whelan, Harry Treadaway en Gillian Anderson van de partij. Welke rollen deze acteurs gaan spelen is nog onbekend!

Hier zitten een aantal bekende acteurs tussen, ik ben zéér benieuwd hoe dit gaat uitpakken!

http://www.pcgamer.com/star-citizen-features-gary-oldman-gillian-anderson-mark-hamill/

[Afbeelding: 5dd84yLJOcvo.878x0.Z-Z96KYq.jpg]

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Nimster - 11-10-2015 08:02 PM

Ik ken in die hele lijst alleen Gary Oldman. Tongue2

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 11-10-2015 10:04 PM

(11-10-2015 08:02 PM)Nimster schreef:  Ik ken in die hele lijst alleen Gary Oldman. Tongue2

Dan zou ik de biografie van sommige acteurs even nalezen. Het klopt wat je zegt, er zitten een aantal "onbekende" acteurs tussen maar er zitten ook een aantal bekende acteurs tussen. Dat je bijv. Mark Hamill niet kent, verbaasd me toch een beetje. Ik zal je een hint geven!

Hint! (Episodes IV-VI)

[Afbeelding: Star-Wars-Episode-VII.png]

Verder zijn meerdere acteurs in bekende films te zien, waaronder Batman, Kick Ass, Harry Potter, Sherlock Holmes of wat dacht je van de acteur die Smeagol heeft gespeeld in The Lord of the Rings. Smile

Ik ben echt zéér benieuwd hoe dit zal uitpakken!

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 21-11-2015 07:05 PM

So, it has began!

Ik ben bezig geweest met Star Citizen PTU 2.0 te testen (de eerste persistent universe gameplay)! Er zijn een aantal locaties te verkennen, missie's, multi-crew schepen en de basis FPS zitten in de PTU 2.0.

Hou je mail goed in de gaten wanneer je Star Citizen hebt gebacked, ze zullen nog meer mensen gaan uitnodigen. Hier heb je wel een PTU account voor nodig, die kan je makkelijk aanmaken in de launcher settings wanneer je de uitnodiging hebt ontvangen.

Kleine sneak peak! Helaas heb ik nog niet alles kunnen testen maar de komende dagen zal ik proberen hoe de combat in de persistent universe werkt. Verder ben ik ook opzoek gegaan naar een werkende geweer met ammo, dat zou ook ergens moeten liggen.

[Afbeelding: SQdRPlo.jpg]

[Afbeelding: tHMrz5j.jpg]

[Afbeelding: UeBueoz.jpg]

[Afbeelding: tJ6GhA9.jpg]

[Afbeelding: IuVEPcY.jpg]

[Afbeelding: TGqrCK0.jpg]

[Afbeelding: 77rArhM.jpg]

[Afbeelding: H1W67dc.jpg]

[Afbeelding: 6P7WPCG.jpg]

[Afbeelding: 2qVUYWO.jpg]

[Afbeelding: oxJGU8J.jpg]

[Afbeelding: lFOadaa.jpg]

[Afbeelding: mp4MEnH.jpg]

[Afbeelding: ltVaWAC.jpg]

[Afbeelding: HZY5Cbq.jpg]

Ik was rustig aan het vliegen wanneer ik opeens een explosie hoorde. Wat er precies gebeurde, geen idee maar mijn schip is beschadigd geraakt. Het ziet erg mooi uit, overal rook, vonkjes en op sommige plekken ook vuur.

[Afbeelding: GPj0WqJ.jpg]

[Afbeelding: 6ahHnwM.jpg]

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - zoog - 21-11-2015 11:08 PM

Ziet er mooi uit hoor Smile

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - djlexNL - 22-11-2015 12:14 AM

sjonge, ziet er erg mooi uit !! ik kijk al uit naar mijn email!

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 22-11-2015 01:52 AM

Zojuist piraten tegen gekomen toen ik een aantal locaties aan het verkennen was. Ik heb me bij het gevecht gevoegd maar helaas waren ze te sterk. Met 3 spelers waren we tegen tegen 14 piraten aan het vechten.

[Afbeelding: fR5NjL3.jpg]

[Afbeelding: ACpfI6a.jpg]

[Afbeelding: RqLyMzL.jpg]

[Afbeelding: tr1tbWj.jpg]

[Afbeelding: fDezB2S.jpg]

[Afbeelding: G5DNbQt.jpg]