Tangodown.nl
Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Afdrukversie

+- Tangodown.nl (http://www.tangodown.nl/forum)
+-- Forum: Games - Overig (/forum-177.html)
+--- Forum: Space (/forum-182.html)
+--- Discussie: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) (/thread-3698.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Trace - 15-12-2014 10:08 PM

Iedere groep heeft support nodig dus ook transport ("in the rear with the gear"). Zoek gewoon een groep uit die voldoet aan jou eisen. Maar ook al zou je niet lid zijn van een groep is transport een goed begin. Zeker om financieel oogpunt.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Trace - 15-12-2014 11:22 PM

Voor de liefhebber: Een spreadsheet van alle schepen in SC en hun status.
*Document wordt bijgewerkt door iemand van TA

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1TZgzbirTbLMj9oLJlMKYpefDo4cL430UQfmhy2HyUJU/edit#gid=0

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 16-12-2014 07:36 PM

(15-12-2014 09:33 PM)Grasmat schreef:  Transporteren in star citizen, stelt de auto navigatie in, staart 30 min naar een scherm waar het schip zelf vliegt. THIS IS FUCKING AWESOME!!!

Die mensen mogen alle schepen overhandigen aan mensen die er wel verstand van hebben. Auto navigatie/piloot is gewoon het domste wat je ooit kunt doen.

Je bent gemakkelijke prooi voor piraten, daarnaast zou ik ook niet altijd op navigatie vliegen. Ooit van ganking gehoord? Mensen die je willen overvallen, weten gewoon dat veel mensen via de standaard routes vliegen.

Je overlevings percentage stijgt eenmaal wanneer je alles handmatig doet.

Ik spreek uit eigen ervaring, heb een lange tijd Eve Online gespeelt. Auto piloot wordt hoofdzakelijk alleen gebruikt door luie mensen of mensen die het gevaar niet kunnen inzien.

Daarnaast moet je vaker ook met meerdere vliegtuigen zijn, wie zegt dat de volgende sector/systeem veilig is? Nog een reden om geen auto piloot te gebruiken.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Grasmat - 16-12-2014 08:56 PM

Zit er auto pilot in het spel dan O.o?

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 17-12-2014 07:19 PM

(16-12-2014 08:56 PM)Grasmat schreef:  Zit er auto pilot in het spel dan O.o?

Geen idee, interesseert me ook niet!

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 20-12-2014 01:29 AM

Wouw! Blink

Jammer van de dubstep, maar wat een trailer!

Patch v1.0.0 is uitgekomen, zie hier de complete lijst!

https://robertsspaceindustries.com/comm-link//14399-Star-Citizen-Patch-V100

Deze nieuwe features zijn wel interessant.

Added friends system in game and on website Friends list can be opened in game using L

Added a new lobby system Lobbies show a list of players that have been added to the friends list
Friends can be invited to a lobby to engage in both public and private matches
Ship selection is now visible in the lobby
Players are placed back into a lobby with their friends after the match ends
Lobby owners can only launch a match once all players have readied up
Players that have readied dup will have the blue rectangle to the left of their name light up
Lobby owners can kick players from the lobby

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Obee_Loc - 25-12-2014 11:52 AM

Ja ik vind em awesome, alleen we krijgen het niet meer voor elkaar om te co-oppen, als dat werkt moet we zeker wat evenementjes gaan organiseren! Heb de meeste van jullie al toegevoegd in mijn contacten lijst. Ook heb ik mezelf weer niet kunnen bedwingen en heb toch maar een 'Stang Delta gehaald. Echt een heel fijn ding.
Cutlass is een beetje fragile naar mijn mening en de loadout mag ook wat zwaarder. Die 2 suckerpuches op de voorkant zijn echt bagger om Vanduul te killen. Denk dat ik er 2 ballistic cannons op ga zetten.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 26-12-2014 07:54 PM

(25-12-2014 11:52 AM)Obee_Loc schreef:  Ja ik vind em awesome, alleen we krijgen het niet meer voor elkaar om te co-oppen, als dat werkt moet we zeker wat evenementjes gaan organiseren! Heb de meeste van jullie al toegevoegd in mijn contacten lijst. Ook heb ik mezelf weer niet kunnen bedwingen en heb toch maar een 'Stang Delta gehaald. Echt een heel fijn ding.
Cutlass is een beetje fragile naar mijn mening en de loadout mag ook wat zwaarder. Die 2 suckerpuches op de voorkant zijn echt bagger om Vanduul te killen. Denk dat ik er 2 ballistic cannons op ga zetten.

Iedereen mag mij ook toevoegen, Toonen88.

Klopt, co-op is bijna niet toegankelijk. De servers waren helaas niet stabiel bij release v1.0. Nu zijn de servers gelukkig weer stabiel, ook de leaderbords doen het weer.

Sinds deze week hebben ze ook 700.000 members gepasseerd, had ergens gelezen dat iets meer als 600.000 mensen toegang hebben tot Arena Commander.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Ircghost - 22-01-2015 07:46 PM

https://www.youtube.com/watch?v=z7xhT_Bsz5E

Klompen die ik had afgeleverd eindelijk in beeld Biggrin

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 22-01-2015 09:42 PM

Hahahahah nice!

Een tweakers klomp met Star Citizen!