Tangodown.nl
Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Afdrukversie

+- Tangodown.nl (http://www.tangodown.nl/forum)
+-- Forum: Games - Overig (/forum-177.html)
+--- Forum: Space (/forum-182.html)
+--- Discussie: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) (/thread-3698.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - djlexNL - 05-11-2014 07:45 PM

was dat zijn argument?

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 05-11-2014 08:13 PM

(05-11-2014 07:45 PM)djlexNL schreef:  was dat zijn argument?

Chris Roberts zou moeite hebben om alle studio's efficiënt te laten draaien. Hij reist bijv. veel tussen studio's en werkt zelf ook actief mee aan het spel, wat het eigenlijk onmogelijk maakt om alle studio's en de honderden mensen die aan het project werken aan te sturen.

Eric zou één van deze studio's gaan beheren, maar hij zag hier van af omdat de studio waar hij zou gaan werken te ver weg ligt van zijn familie. Dus heeft hij het aanbod afgewezen en gaat weg bij CIG.

Hij blijft wel gewoon actief binnen de community, en zal zeker nog een keer te zien zijn!

Dit heb ik ongeveer zo begrepen! Smile

When Chris, myself and a few others sat down to discuss Star Citizen there was a plan of having the bulk of the team in Austin and a strike team in LA. However, it became quite the burden on Chris to travel back and forth to Austin every month, especially when we grew our plans and added extra studios and people. Frankly, it became an impossible task for Chris to manage his time and all the studios efficiently. So it was decided that for the good of the project we would need to consolidate the senior leads around Chris in the LA office.

Which brings us to here. The situation was pretty obvious, my position would need to be in the LA office.

Now, this is not a simple decision for me. I love this game, and I love all of you as you have made Star Citizen what it is to date, you are like my second family, a community that feels as passionately about this game as I do and that is a wonderful thing, for which I am truly grateful. However, my family (Hotwing, SixWing and Winglet) are rooted in Austin and they are clearly my top priority in any major decision. So, as I pondered the choice it became increasingly clear that the right one was for me to step aside from my role at CIG.

https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/197558/dateline-wingman-update

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Obee_Loc - 03-12-2014 01:23 PM

Iemand nog wat opgepikt tijdens de anniversary sale? Ik heb mn Hornet ghost en m'n Freelancer Max ingruild tegen een Caterpillar.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 03-12-2014 06:44 PM

(03-12-2014 01:23 PM)Obee_Loc schreef:  Iemand nog wat opgepikt tijdens de anniversary sale? Ik heb mn Hornet ghost en m'n Freelancer Max ingruild tegen een Caterpillar.

Nee, ik heb onderhand genoeg uitgegeven aan Star Citizen. Ergens moet ik toch een grens trekken, ik heb al 2 Multi-crew schepen (Constellation Andromeda LTI en de Retaliator LTI). Ik heb wel 1 single seat fighter, de 325p.

Ik vindt dat meer als genoeg eerlijk gezegd, rest van de schepen koop ik wel met ingame geld.

De Idris, Javelin en de Origin 890 zijn schepen die ik graag wil, maar als je dat geld gaat uitgeven, ben je echt goed op je kop gevallen. Tenzij je uiteraard veel geld hebt en kunt missen.

Dus die schepen koop ik wel fijn allemaal met ingame geld! Laugh

Man o man, check deze bad boy! De Javelin, rol > destroyer.

Check die turrents en die brug!

lengte: 345m
breedte: 148m
hoogte: 65m
crew: 23
hanger bay: 1× Redeemer or 1× Gladius or
1× Hornet or 1× Avenger or
1× Gladiator or 1× 300 Series or
1× Cutlass or 1× Mustang or
2× M50 or 2× Aurora or
4× Merlin

[Afbeelding: hullmockup141_by_santobell-d7q6rtt.png]

Hier heb je de grootte van de schepen!

[Afbeelding: zWsL3Dw.jpg]

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Trace - 04-12-2014 01:13 AM

Ik heb de Carrack aangescaft. Ik ga me toch het meeste focussen op Transport en Exploration. Naast de Constelation en redeemer ben ik nu wel even verzadigd Wink

Ben trouwens ook gaan kijken naar een organisatie met een wat grotere leden bestand. En ik ben uit gekomen bij Tactical Advance. Best wel een relaxe club, met meerdere multi-crew schepen waaronder de idris en 890 jump.

De Javelin Destroyer is idd een mooi schip. Een brug tussen een carrier en een frigate. De aantal turrents en hangerbay options maakt het een formidabel schip.

[Afbeelding: Javelin-Sale.jpg]

Brug
[Afbeelding: Jav_A_Bridge.jpg]
[Afbeelding: Bridge-Paintover_final.jpg]

Top Deck (Officer country, upper hanger acces)
[Afbeelding: Jav_B_Top_Deck.jpg]
[Afbeelding: Javlin-Interior_01.jpg]

Mid decks (2 torpodeo bays, 10 turrents, medical, hanger, brig, messhall)
[Afbeelding: Jav_C_Mid_Decks.jpg]
[Afbeelding: Jav_WIP_Mess_Hall_01.jpg]
[Afbeelding: Mess-Hall-_paintover.jpg]

Bottom Deck (6 Cargo rooms, 2 Engineering rooms, 2 turrents, 4 modular bays)
[Afbeelding: Jav_D_Bottom_Decks.jpg]
[Afbeelding: Corridor_02_outer.jpg]

Sub Decks (3 turrents, Airlock)
[Afbeelding: Jav_E_Sub_Decks.jpg]
[Afbeelding: Jav_WIP_Gunnery_Corridor_01.jpg]

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Obee_Loc - 04-12-2014 10:38 AM

Prachtig is ie ja. Ik zit bij LAMP en daar hebben zover ik weet 2 mensen een Javelin kunnen bemachtigen. Ook hebben ze geld ingezameld voor een Javelin, die door leden van de Lamp-fleet gecrewed kan worden en iedereen een keer captain kan spelen. Helaas kwamen we er voor de crowdfunded Jav niet op tijd door, doordat ze binnen een paar seconde uitverkocht waren. Wel hebben we bericht van Chelsea gekregen dat er nog een capital-ship sale komt, waarbij we het nog een keer gaan proberen om een crowdfunded Jav te halen.

Ik heb nu alle 3 de schepen van Drake.( Herald, Cutlass, Caterpillar) Rete blij mee! Ik wil alleen eigenlijk nog een single-seat fighter ship om de aankomende maanden Arena Commander nog mee door te komen. De Hornet Ghost lijkt me vooral vet, omdat er in AC 1.0 de mogelijk komt om daarmee je signature te verbergen en andere schepen te ambushen. Moet dus nog kijken of het hierbij blijft.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 04-12-2014 01:43 PM

LAMP is inderdaad een leuke organisatie. Ikzelf zit bij Xplor die op dit moment 9621 members telt, 2712 members core members en 6909 affiliate members.

Er kunnen 300 rollen worden vervult in Idris M/P schepen. Hoeveel Javelins we zouden hebben is nog niet duidelijk. We hebben wel 2x een Origin 890 schepen.

Je zou kunnen zeggen, we hebben een paar honderd man nodig om alles optimaal te kunnen laten functioneren. Of al deze rollen ook daadwerkelijk door spelers worden benut, is nog maar de vraag. Ik ga eerste experimenteren met mijn eigen AI crew.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Trace - 06-12-2014 03:34 AM

Wie nog wat mooie plaatjes wilt zien van Star Citizen (concept art)

http://imgur.com/a/fVqgN

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 06-12-2014 08:51 PM

Wat een vette concept art, ik hoop inderdaad dat elke systeem een eigen stijl krijgt.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - luuk - 15-12-2014 09:23 PM

net mijn eerste aankoop gedaan bij star citizen:
[Afbeelding: 0.jpg]

[Afbeelding: PATH_fight_sig_part_2.jpg]

[Afbeelding: maxresdefault.jpg]

de freelancer max
waarom?
ik wil graag transport doen in dit spel lijkt me zo awesome!

alleen nu zoek ik nog een groep waar ze transport schepen nodig hebben of gewoon accepteren