Tangodown.nl
Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Afdrukversie

+- Tangodown.nl (http://www.tangodown.nl/forum)
+-- Forum: Games - Overig (/forum-177.html)
+--- Forum: Space (/forum-182.html)
+--- Discussie: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) (/thread-3698.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 12-05-2013 04:52 PM

Ik denk dat vele mensen een ander gedachte hebben bij de structuur van Star Citizen.
Alle geld wat je betaald moet je zien als een donatie/pledge net als op Kickstarter. Alle content wat erbij zit moet je zien als een bonus.
Je betaald niet voor de content, je betaald voor een donatie. Dat het schip erbij zit, is gewoon een gift voor jou.
Dat betekent, als ik 25 euro wil doneren en ik selecteer de Aurora pakket, dan krijg ik gewoon de Aurora.

Alle schepen zijn gewoon aan te schaffen met ingame geld. Dit zal natuurlijk een tijd duren voordat je dit bij elkaar hebt.

Het leuke is dan ook dat je meteen alles kunt vliegen wat je zelf wilt, mits het je ingame geld toelaat. Er zijn geen level systemen, of extra krachten voor je personage net als allerlei andere MMO's.

Dit is het geval helemaal niet! De gamers skill is het belangerijkse aspect in het spel.

Je kunt van piraat, outlaw, trader, verkenner, huurling en nog veel meer zijn. Hiermee verdien je geld of items. Hoe beter je bent hoe meer je verdient, des te sneller je een ander schip kunt kopen.

Je kunt maar 1 tegelijk vliegen, maar je kunt wel meerdere tegelijk aanschaffen.

Het enige wat je later niet meer krijgt zijn de LTI (life time insurance). Een levens lange verzekering op je schip.

Elke schip heeft een unieke hull nummer en daaraan is de LTI aan verbonden. Wordt deze opgeblazen dan krijg je een nieuwe schip (alleen de hull) ervoor terug. Hetzelfde als deze zou worden gestolen.

Verkoop je deze schip, dan gaat de LTI gewoon mee.

Heb je geen LTI dan moet je schip ingame verzekering met het geld wat je verdient ingame.

Hoe krijg je LTI, als je pledge voordat de nieuwe site (eind deze maand) online gaat. Daarna zal het niet meer mogelijk zijn om LTI te krijgen!
Vandaar dat nu veel mensen gaan "hamsteren" om alle schepen te krijgen! Smile

Het leuke is dan ook dat al deze schepen wat je nu kunt kopen niet alle schepen zijn. Het zal maar een klein fractie van alle schepen zijn, uiteindenlijk zullen de mensen (wat hebben gepledge) alsnog schepen ingame moeten aanschaffen naast deze wat nu beschikbaar zijn.

Met andere woorden, Lex zijn voordeel is dat hij nu 4 schepen vanaf het begin kan gebruiken. Uiteindelijk als hij verder speelt en wilt een "nieuwer" schip hebben, moet hij deze alsnog met ingame geld aanschaffen. Maar heeft vervolgens dan 5 verschillende schepen, 4 met LTI en 1 ingame verzekering.

Elke schip wordt ook vervangen door een nieuwe versie. Alsvoorbeeld dit jaar is de Aurora, volgend jaar komt de Aurora LX (verbeterde interieur) etc, hetzelfde principe met auto's.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - djlexNL - 12-05-2013 05:43 PM

yup. ben erg benieuwd naar de hangar module eind dit jaar. En hoe je vrienden kunt uitnodigen om te kijken naar je hangar. vet man!!

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - lnXxx - 12-05-2013 05:55 PM

Zie ik het nou goed en geven jullie honderden dollars uit?

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 12-05-2013 06:42 PM

Ik ga maar tot een bepaald bedrag, in verhouding geven wij nog weinig uit. Er zijn mensen wat meer als 50 schepen hebben gekocht.

Daarnaast heb ik voor DCS net bijna zoveel uitgegeven, alleen DCS Black Shark 1 in de aanbieding gekocht de rest als full price. Dan ga je ook algouw tegen de 200 euro aan, hetzelfde wat ik uit heb gegeven aan Star Citizen.

Tegen die tijd stop ik met Eve online, en zal ik veel minder games gaan aanschaffen wat ik nu al doe. Dus in verhouding geef ik op jaarbasis zelfs minder uit aan games! Smile

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Grasmat - 13-05-2013 12:12 AM

Dat is een hoop geld voor een spel wat nog niet uit is

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 13-05-2013 08:31 AM

Het is ook een pledge he, net als kickstarter. Het spel is gebaseerd op crowfunding, Cloud Imperium Games Corporation leeft eenmaal op crowdfunding.

Ze stonden nummer 1 succesvolste game op Kickstarter, daarna zijn ze gewoon verder gegaan op hun officiƫle website.

Doel was 2 miljoen daarna 2,5 miljoen etc. Op dit moment zitten ze al op 9,5 miljoen. Tuurlijk is het een hoop geld voor een game wat nog niet uit is, maar dit spel is eenmaal gebaseert op crowdfunding, het zelfde wat Ground Branch deed (daar gaf ik evenveel voor uit) en vergelijkbaar met alle andere projecten wat verschijnen op kickstarter.

Ik denk tot daar mensen mee in de knoei zitten, en denken heel iets anders bij het pledgen van Star Citizen.

En Chris Roberts is een van de meest gewardaarde game developers van vroeger. Hij is daarna tijdelijk naar de film industrie gegaan en heeft Ascendant Pictures in 2002 opgezet. Hij heeft aan films mee gewerkt zoals The Punisher en een vrij bekende Lord of War met Nicolas Cage. Nu heeft hij Cloud Imperium Games Corporation opgezet en werkt aan Star Citizen sinds 2011. Zijn team bestaat ook uit mensen van uit de film wereld en ex medewerkers van andere gamebedrijven. Daarnaast heeft Chris Roberts ook mensen van Crytek in dienst.

Dit is zijn team, ondertussen zijn weer een aantal nieuwe gasten erbij gekomen.
[Afbeelding: team_photo_zany.jpg]

Op dit moment zijn er al 178,038 mensen wat hebben gepledge voor de game. Was deze game nu gereleased op Steam stonden ze nummer 2 van meest gespeelde games (even als vergelijking) en ja, dat zijn er een hoop!

[Afbeelding: stretch-goals-main-6.png]

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - rasa - 13-05-2013 10:48 AM

Als ik hier nu wat geld in zou steken, welk pakket levert dan goeie value op lange termijn op?

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 13-05-2013 11:17 AM

Dat ligt eraan wat je wilt gaan doen en welke schepen je wilt vliegen.

Wil je niet veel geld erin steken is het goedkoopste pakket misschien wat voor je.

De Digital Scout $30
*The finished game for your PC with your RSI Aurora spaceship ready to fly.
*1,000 credits
2 Months Ship Insurance (LTI op dit moment)

Voor $40 krijg je de Digital Mercanary
*The finished game for your PC with your RSI Aurora spaceship ready to fly.
*Exclusive access to the Alpha and Beta
*1,000 credits
3 Months Ship Insurance (LTI op dit moment)

Hoe hoger het bedrag, des te meer dat je voor terug krijgt en welke schip je ontvangt. Het duurste schip is op dit moment de Connestallation en deze krijg je pas bij Rear Admiral pakket.

Deze wordt gebruikt voor handel of smokkel, maar kan ook een fijne schip zijn om mee te vechten. Kan maximaal 4 man in. Ben je meer van Stealth is de 300i iets voor je, ben je meer een vechter is de hornet weer perfect.

Aan de rechterzijde, het is gewoon wat je wilt investeren.
http://robertsspaceindustries.com/star-citizen/

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - luuk - 13-05-2013 12:45 PM

ik heb 1 vraagje: ik wil dit wel gaan spelen want het ziet er awesome uit maar moet je net zoals bij WoW om de zoveel maanden betalen?

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 13-05-2013 12:53 PM

Geen maandelijkse kosten aan verbonden.