Tangodown.nl
Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Afdrukversie

+- Tangodown.nl (http://www.tangodown.nl/forum)
+-- Forum: Games - Overig (/forum-177.html)
+--- Forum: Space (/forum-182.html)
+--- Discussie: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) (/thread-3698.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 27-05-2014 10:40 AM

Zover ik weet ligt Cloud Imperium Games op schema, dat betekent dat er afgelopen vrijdag tot vandaag cross-over studio game sessie's waren georganiseerd om eventueel "game breaking" bugs te vinden. Vandaag richten ze nog om de laatste bugs op te lossen en eventueel andere problemen.

Vanaf morgen zullen de eerste mensen (die Alpha toegang hebben) geleidelijk toegang krijgen tot Arena Commander. Hoe eerder je hebt gebacked, hoe sneller je toegang krijgt.

Dit hebben ze gedaan om de servers beter te monitoren in verband met overbelasting. Eind 29 mei, (is het voor ons al 30 mei) zou iedereen toegang moeten hebben tot Arena Commander die Alpha toegang hebben!

Heb niks meer gelezen over uitstel of allerlei andere zaken, dus ik neem aan dat morgen de eerste mensen aan de slag mogen!

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Grasmat - 27-05-2014 04:41 PM

dus deadseye gaat non-stop youtube filmpjes kijken totdat hij zelf mag spelen?

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 27-05-2014 05:50 PM

Non stop YouTube filmpjes kijken? Nah, ik heb wel betere dingen te doen! Smile Ik kijk zelden YouTube video's, alleen als ze officiële zijn zoals trailers of informatieve video's en gebruikers reviews.

Verder speel ik alleen muziek af op YouTube.

Ik heb nog genoeg te doen deze week, dus ik zal sowieso pas op z'n vroegst met geluk zaterdag pas kunnen gamen. Andere dingen komen eenmaal voor dan achter je computer kruipen. Doh

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 29-05-2014 09:31 AM

Arena Commander is uitgesteld voor een aantal dagen. Ze hebben een spoed vergadering gehad met de vraag, go or no-go. Meer als de helft heeft no-go gezegd, dus ze nemen een aantal dagen extra de tijd.

Het gaat om deze bugs die het onspeelbaar maken. Zo gouw deze zijn opgelost kunnen we Arena Commander gaan verwachten.

Blockers

Vanduul Swarm – Display drivers can crash when Vanduul spawn or blow up
Lag in feedback and update of essential game events resulting in increasingly divergent multiplayer sync

Critical

Battle Royale (Crash) – While Flying (Shader)
Camera – After respawn character is stuck looking up
Vanduul Swarm (Crash) – Shortly after missile lock
All Maps – Occasionally, when first spawning into the maps lasers and ballistic fire is invisible but can be heard when firing – they eventually appear
Crash on exit after returning from DFM match
Character is unable to exit DFM Aurora bed if helmet is on
Gforce animations are not playing on the pilot in any of the ships
Character and parts of cockpit interior vanish while accelerating

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 01-06-2014 07:38 PM

Alle "gamebreaking" bugs die de uitstel van Arena Commander veroorzaakte zijn allemaal opgelost. Vandaag is de laatste test dag, hierna wordt een nieuwe vergadering gehouden met als vraag, go of no-go!

Tevens hebben ze een nieuwe "korte" video uitgebracht.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - djlexNL - 02-06-2014 01:52 PM

hopelijk vandaag een GO !

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Grasmat - 02-06-2014 07:18 PM

dan kunnen jullie eindelijk na tijden wachten het spel spelen

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 02-06-2014 07:44 PM

Vandaag een go zal niet gebeuren, deze vergadering zal pas morgen of woensdag plaatst vinden. Elke dag brengen ze nieuws naar buiten. Die vandaag is nog niet verschenen, maar als het een go is, dan zal het eind deze week, begin volgende week zijn.

Inderdaad Grasmat, dan kunnen we eindelijk spelen. De dogfight module is met een halfjaar uitgesteld. Daarvoor terug krijgen we wel Arena Commander. De Arena Commander is de dogfight module, alleen uitgebreider als wat stond gepland. Arena Commander kun je eigenlijk zien als een losstaande game binnen Star Citizen.

Uiteindelijk worden er meerdere modules erbij gevoegd waaronder de planeten module. Deze modules zijn kleine stukjes van het totale game, uiteindelijk worden deze modules ook geupdate en uiteindelijk samengevoegd wat uiteindelijk Star Citizen moet gaan vormen.

Officiële release staat nog altijd gepland op eind 2015 begin 2016.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 03-06-2014 11:29 AM

Het nieuwe nieuws is alweer binnen, vandaag krijgen we te horen of het een go of no-go is. De build is stabieler dan ooit tevoren!

*W’re almost there! A weekend of hard testing revealed several blockers in the current Release Candidate. The team has worked to resolve these today, and believe we have a good build now. Our internal QA group will be testing it overnight tonight, with our next “go/no-go” meeting scheduled for early tomorrow morning. The good news is that we’re closer than ever, and our efforts over the weekend had the team resolving issues on the fly as they were found by QA.

We will update you tomorrow morning (US time) on the results of the go/no-go meeting.*

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - djlexNL - 04-06-2014 10:45 AM

HIJ IS GELANCEERD!!!! 10GB groot heb ik begrepen Smile

https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/13909-Arena-Commander-Launched