Tangodown.nl
Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Afdrukversie

+- Tangodown.nl (http://www.tangodown.nl/forum)
+-- Forum: Games - Overig (/forum-177.html)
+--- Forum: Space (/forum-182.html)
+--- Discussie: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) (/thread-3698.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Ircghost - 10-04-2014 05:29 PM

Ik vind het wel interessant, maar het kan mij echt niet genoeg boeien om voor wakker te blijven Tongue2. Veel plezier though!

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - djlexNL - 11-04-2014 09:43 AM

zow ze moeten nog veel bugs eruit halen. Wink
de intro is echt superb!! met die helm aaaaaawhhh

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 11-04-2014 10:57 AM

Omdat ik vandaag niet hoefde te werken, wilde ik het misschien ook gaan kijken. Ben toch naar bed gegaan en dacht bij me zelf, ach morgens staat de livestream wel op Twitch. En jawel, de livestream kun je alweer terug bekijken.

Vandaag zal ik de livestream gaan kijken, heb wel van vele gehoord dat de toeschouwers erg kinderachtig hebben gedragen. Zo hebben ze erdoor liggen schreeuwen, iemand schreeuwde zelfs "Cryengine sucks". Waar dat op sloeg geen idee, misschien wat aandacht te kort.

Als iedereen een professionelere presentatie wil hebben, moeten ze vooral zo kinderachtig gaan doen!

Niet alleen dat heb ik gehoord, er bleken veel dronken mensen aanwezig te zijn. Of dit waar is, geen idee maar ik vindt het erg bizar wat er allemaal is gebeurd.

Ik laat me verrassen, ik vindt het erg jammer voor Chris Roberts. Iedereen weet dat het op een livestream fout kan gaan, dit is bij meerdere bedrijven gebeurd vooral als het gaat om pre-alpha content. Maar gedraag je dan in godsnaam..... Kinderachtige mensen hoor!

Compleet andere mensen als in Duitsland zeg, daar was net het tegenover gestelde.

Volledige release van Star Citizen is nog altijd meer als een jaar van ons verwijdert, wat verwachten mensen, een volledig gepolijste game? Anders heette het niet pre-alpha.

De dogfight module wordt uitgebracht om schepen te testen, controleren, te balanceren etc. Dit blijken veel mensen niet te begrijpen....

Dit is één van de redenen waarom ik gaming steeds meer aan de kant zet, dat kinderachtige, arrogante, egoïstisch, hebzuchtige en respectloze mensen. Wat is gaming de laatste jaren sterk verandert.

Het zijn meestal de 'jonge" nieuwkomers, of mensen die niet willen dat Star Citizen een succes gaat worden, denk hierbij bijv. aan Eve Online die hards.

En in mijn ogen interesseert het niet of Star Citizen en groot succes gaat worden. Deze game bied gewoon waar ik jaren op heb gewacht, net als de 300.000 duizend andere backers!

Gewoon al vrij rond lopen in ruimte schepen, eigen crew aansturen, dogfights in space op een realistische manier zijn voor mij al meer als genoeg redenen.

Wat is nou vetter om met vrienden 1 grote schip aan te sturen? Laat staan als iemand een Idris heeft, met je eigen fighter landen in een bay bij een vriend en vervolgens deel uit te maken van de crew aanboort.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Ircghost - 11-04-2014 02:24 PM

Goed verhaal Deadseye, kan het niet meer dan volledig met je eens zijn! Ik vind het ook ontzettend jammer hooe de game omgeving zo ontzettend aan het veranderen is.

Een klein voorbeeld uit mijn eigen beleving. Eergisteren speelde ik een paar potjes Battleroyale (hunger games) voor arma 3. je moet een tijdje wachten voordat alles begint.. je raadt het al, mensen gingen elkaar uitschelden, racistisch doen en vooral gewoon heel kinderachtig. Had tot twee keer toe constant iedereen lopen muten, ben op een gegeven moment maar gewoon weggegaan.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Trace - 12-04-2014 01:39 PM

Live stream event dogfight module

Scherm weergave van de dogfight. (INGAME!!!!)

Echt supper vet!!

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 12-04-2014 05:45 PM

Eigenlijk vond ik de stream nog meevallen, niet alles ging vlekken loos. Ook kwa toeschouwers viel het reuze mee!

Maar het ziet erg vet uit hoor, ik kan nu echt niet meer wachten!

Alleen de laser geluiden vindt ik persoonlijk wat minder, de rest is wel erg vet zeg.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 15-04-2014 10:13 PM

Voor mij zal een Nederlandse "eigen" organisatie niet meer doorgaan. In het verleden hadden we al een beetje gebrainstormd over eventueel plannen voor de toekomst.

Dit zal voor mij niet meer doorgaan. Zojuist ben uitgenodigd voor Xplor, een organisatie die zich richt op exploration. Deze organisatie telt op dit moment 589 members, staat op nummer 5 als grootste organisatie. Tevens staat deze organisatie nummer 1 als meest actieve organisatie.

Ik ga mijn rol vervullen als multi-crew schepen binnen deze organisatie. Xplor kwam Retaliators te kort, waar ik 1 plek van ga opvullen. Daarnaast zal ik ook een grote rol gaan spelen met 10 Idris die ze in bezit hebben.

Xplor is ook actief op evenementen zoals PAX.

https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/120487/xplor-pax-visit-most-active-winner-balcony-lots-of-pictures-qa-with-chris-eric-erin#latest

Maargoed, het is afwachten op de beta. Het weerhoud me uiteraard niet om in de toekomst met andere "Nederlandse" organisaties samen te werken. Smile

Ik kan steeds minder op Star Citizen wachten, met de week begint het me meer te kriebelen! De Dogfight ziet erg vet uit, het is wel buggy maargoed daarvoor is het ook test content. Nu met deze organisatie, kan ik helemaal niet meer wachten.

De dogfight module staat gepland voor eind april/begin mei.

Hier zijn nog 3 Dogfight module screenshots!

[Afbeelding: StarCitizenDev_2014-04-11_14-11-18-95.jpg]

[Afbeelding: Star-Citizen-PAX-East-3.jpg]

[Afbeelding: Star-Citizen-PAX-East-4.jpg]

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Ircghost - 09-05-2014 05:00 PM

Je kunt je vanaf nu ook aanmelden bij meerdere organisaties! Ik heb mij dan ook zojuist aangemeld bij de Tangodown com!

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 12-05-2014 02:49 PM

Nieuwe video over de Arena Commander (dogfight module)

(09-05-2014 05:00 PM)Ircghost schreef:  Je kunt je vanaf nu ook aanmelden bij meerdere organisaties! Ik heb mij dan ook zojuist aangemeld bij de Tangodown com!

Misschien dat ik ook bij Tangodown organisatie kom, ik zit nu in de organisatie Xplor. De meest actieve organisatie op dit moment met een grote community.

We hebben bijna 1000 members https://robertsspaceindustries.com/orgs/XPLOR/members

Misschien dat ik ook bij Tangodown kom, kan ik misschien voor een alliance zorgen. Extra hulp is nooit een overbodige luxe! Maar dat zien we pas wanneer het spel in beta gaat.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Grasmat - 12-05-2014 09:23 PM

toch wel apart dat er al clans van 1000 man zijn zonder enige gameplay