Tangodown.nl
Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Afdrukversie

+- Tangodown.nl (http://www.tangodown.nl/forum)
+-- Forum: Games - Overig (/forum-177.html)
+--- Forum: Space (/forum-182.html)
+--- Discussie: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) (/thread-3698.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Ircghost - 18-01-2014 08:41 PM

Ik heb overigens ook Star Citizen Smile

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 18-01-2014 09:17 PM

(18-01-2014 08:41 PM)Ircghost schreef:  Ik heb overigens ook Star Citizen Smile

Hoe meer mensen, hoe meer vreugde.

Ik zoek eigenlijk nog wat mensen om een "vaste" groep mee te vormen. Ben de laatste tijd veel Belgische en Nederlandse mensen tegenkomen op verschillende websites en de officiële forum.

Ook op TDNL hebben een aantal mensen Star Citizen gekocht.

Waarom zoek ik een "vaste" groep?

Ik richt me vooral op grotere "Multi-crew" schepen. Ik heb nu de Constellation en de Retaliator. Wanneer Star Citizen uit is gekomen, ga ik ingame sparen voor de Idris, Origin 890 Jumpworks en nog andere grote schepen.

Het is voor mij van belang om dan een "vaste" groep te vormen met mensen die graag met mij willen meevliegen op mijn schip, of hun eigen schip meebrengen van elke grote wat ze zelf willen.

De grotere schepen, vooral de retaliator kan moeilijk worden gebruikt voor dogfighting. Dan is het erg handig als ik dan ook 1-seats fighters bij me heb, om bijv. geld te verdienen met trading, hauling, bounty hunting etc. Dan delen we met z'n alle ook de inkomsten.

Maargoed, daar heb ik nog een half jaar de tijd voor om dit in orde te maken. Eerst komt de organization module uit op de website, dan de dogfighting module, daarna social/planet module en over een half jaar zou de alpha gaan beginnen.

Dan zal de crowdfunding ook gaan stoppen!

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Ircghost - 18-01-2014 09:26 PM

Vandaag zijn er trouwens uitnodigingen gestuurd naar subscribers om organizations te testen Smile

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 18-01-2014 09:30 PM

(18-01-2014 09:26 PM)Ircghost schreef:  Vandaag zijn er trouwens uitnodigingen gestuurd naar subscribers om organizations te testen Smile

Oké, ik dacht dat het eerder was gebeurd! Smile

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Pek - 19-01-2014 08:07 PM

Citaat:Dus, omdat er niks meer gepost was, leefde het spel niet meer? Ik neem aan dat je weet waarom de laatste tijd niet meer veel gepost is over Star Citizen.

Ik doe alleen even een snelle update over Cloud Imperium Games. Ik en nog iemand anders zijn allang lid van een andere community en doen niks meer met Star Citizen op TDNL gebied.

Verder wil ik er niet op doorgaan en graag ontopic blijven!

Tot dat jij eens leert oppervlakkig naar post te kijken ipv gelijk op je eikel getrapt te voelen, zeg ik geen woord meer tegen me.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Grasmat - 19-01-2014 08:46 PM

(19-01-2014 08:07 PM)Pek schreef:  
Citaat:Dus, omdat er niks meer gepost was, .....

Tot dat jij eens leert oppervlakkig naar post te kijken ipv gelijk op je eikel getrapt te voelen, zeg ik geen woord meer tegen me.

Wacht even, dus je praat niet meer tegen jezelf?

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 20-01-2014 12:03 AM

(19-01-2014 08:07 PM)Pek schreef:  
Citaat:Dus, omdat er niks meer gepost was, leefde het spel niet meer? Ik neem aan dat je weet waarom de laatste tijd niet meer veel gepost is over Star Citizen.

Ik doe alleen even een snelle update over Cloud Imperium Games. Ik en nog iemand anders zijn allang lid van een andere community en doen niks meer met Star Citizen op TDNL gebied.

Daar gaan we weer, waar haal jij in godsnaam vandaan dat ik op m'n teentjes getrapt ben. Doe toch eens normaal man, ik heb jou niks gedaan. Jij komt opeens met een vage opmerking......

Gewoon kinderachtig. Als je niks fatsoenlijks te melden hebt, moet je niks posten.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Sacha - 20-01-2014 09:54 AM

Oh vet! In maart komt Elite: Dangerous uit! Smile

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Ircghost - 20-01-2014 11:48 AM

(18-01-2014 09:30 PM)DeAdSeYe schreef:  
(18-01-2014 09:26 PM)Ircghost schreef:  Vandaag zijn er trouwens uitnodigingen gestuurd naar subscribers om organizations te testen Smile

Oké, ik dacht dat het eerder was gebeurd! Smile

Ja was het ook, maar alleen voor een beperkte groep subscribers, nu is het naar de grote groep gestuurd. Als alles goed gaat zijn wij, het 'gewone volk', ook al binnenkort aan de beurt.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 21-01-2014 01:32 PM

(20-01-2014 09:54 AM)Sacha schreef:  Oh vet! In maart komt Elite: Dangerous uit! Smile

Je kunt Elite: Dangerous nu al spelen, het is in early access. Smile

Elite: Dangerous is ook een goed spel, Chris Roberts heeft zelf ook banden met deze ontwikkelaar.

Interview

Kan ook niet wachten op dit spel, Early Access heb ik op dit moment te weinig geld voor, anders had ik deze al gekocht. Beide hebben al een gigantische populariteit weten te opbouwen in Space Sims. Ik heb vele opmerkingen gezien van journalisten en gamers dat Space/Sci-fi (simulatie) de nieuwe hype gaat worden in gaming, dat deze genre compleet terug gaat komen.

Al heb ik het over de succesvolle game Kerbal the Space Project, Elite: Dangerous, Star Citizen. Tel hierbij op dat er nog meer space sims op komst zijn.

Veel mensen zijn nu ook aan het experimenteren met planeten, een concept wat we zagen in evochron mercenaries.

Maar wat mij heel erg opvalt, het zijn juist de oudere gamers van vroeger die terug komen. Daarom zijn deze projecten zo succesvol, het zijn mensen die meer geld hebben te besteden als jeugd. Ze willen de oude ervaring terug hebben wat ze in de jaren '80 en '90 hebben gespeeld.