Tangodown.nl
Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Afdrukversie

+- Tangodown.nl (http://www.tangodown.nl/forum)
+-- Forum: Games - Overig (/forum-177.html)
+--- Forum: Space (/forum-182.html)
+--- Discussie: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) (/thread-3698.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Grasmat - 22-11-2013 01:02 AM

Maar lex ben nu student. Dus nu nog helemaal niks Tongue2.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 22-11-2013 10:59 AM

Jongens, waar praten we toch over?

Voor $40 (omgerekend €29,69) krijg je,
  • Starting Money: 1,000 UEC
  • Aurora schip (waar je lost $25 voor betaald)
  • Star Citizen Digital Download
  • Digital Star Citizen Manual
  • Alpha
  • Beta
  • Squadron 42 digital download (single-player)

En dan gaan wij zeuren over een schip die $1250 kost, wat je ook ingame kunt kopen. Je bent het toch niet verplicht?

Waarom is deze schip duur? Heel simpel, het is een grote dure en zeldzame schip waar je ingame lang voor moet spelen. Heb ik het dan over enkele dagen? Nee, begin te denken aan maanden of misschien wel jaren.

Ligt eraan hoeveel je speelt, wat je doet en hoeveel je ingame verdient.

$1250 is inderdaad een groot bedrag en zal het niet gaan kopen. Ik ga liever ervoor werken ingame! Smile

Daarnaast stopt op 26 november het verkoop van LTI schepen, dit is al het begin van het einde van de verkoop van schepen. Dadelijk kun je nog alleen maar merchandise en UEC ingame credits kopen, max 25,000 per dag, wat ongeveer gelijk staat aan 4 tot 6 uur gamen om de balans er in te houden.

Wie kon zich nog de eerste trailer herinneren van Star Citizen voordat Kickstarter en crowdfunding live gingen? Toen was er al content en ingame beelden te zien en niet alleen een idee op papier. Smile

Alle succesvolle Kickstarters hadden al content en gameplay voordat Kickstarter live ging. Alle onsuccesvolle Kickstarters hadden alleen een idee op papier. Smile

Maargoed, ik heb zojuist een aantal schepen omgesmolten tot store credits en heb de Retaliator gekocht!

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - djlexNL - 22-11-2013 11:03 AM

true

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Grasmat - 22-11-2013 12:01 PM

De game was toch alleen multiplayer? Toch niet single player?

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 22-11-2013 12:07 PM

(22-11-2013 12:01 PM)Grasmat schreef:  De game was toch alleen multiplayer? Toch niet single player?

Nee, Squadron 42 (een groep elite fighters) is de single-player gedeelte die je ook in co-op kunt spelen.

Wanneer je de single-player hebt voltooid, krijg je ook een multi-player medaille en kan iedereen zien dat je bij de elite hebt gediend. Ga je permanent dood, dan gaat de medaille naar je nieuwe personage (dochter of zoon van je vorige personage).

Het heeft beide! Smile

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Whistle - 22-11-2013 01:00 PM

Ik zou het niet gek vinden als straks fraude-bedrijven dit 'fantoom' games gaan uitbrengen om op die manier geld te verdienen. Sorry voor iedereen die het er helemaal mee 'eens' is... Maar dit is echt te gek voor woorden. Bedrijfseconomisch gezien stop je alleen geld ergens in als je er ook wat mee terugverdient. Het enige winstoogmerk is dus tijdswinst... Even eerlijk. Denk even na, ben je dan wel echt slim bezig? Heb je dan niet gewoon een groot probleem? Kun je dan wel verantwoordelijk met je geld om gaan?

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - djlexNL - 22-11-2013 01:13 PM

als je nou geen ship hebt en er gratiz eentje wilt hebben.
DrHawk een kerel die Starcitizen FM maakt als fan van SC wil hij een 300i weg geven.
Dus subscribe hem en like hem en een comment.. dat is het

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Pek - 22-11-2013 01:28 PM

(22-11-2013 01:00 PM)Whistle schreef:  Ik zou het niet gek vinden als straks fraude-bedrijven dit 'fantoom' games gaan uitbrengen om op die manier geld te verdienen. Sorry voor iedereen die het er helemaal mee 'eens' is... Maar dit is echt te gek voor woorden. Bedrijfseconomisch gezien stop je alleen geld ergens in als je er ook wat mee terugverdient. Het enige winstoogmerk is dus tijdswinst... Even eerlijk. Denk even na, ben je dan wel echt slim bezig? Heb je dan niet gewoon een groot probleem? Kun je dan wel verantwoordelijk met je geld om gaan?

Ik sta helemaal achter je. Ik ben niet gek, en zal nooit in crowdfunding gaan geloven. Het feit dat een onbekend bedrijf met jou geld iets gaat maken waar je geen controle over hebt, gaat me eigen hoofd te boven. Ik ga (uit)lachen als het spel een grote flop wordt. Bovendien, je doet er geld in investeren omdat je er een schip voor krijgt en dus tijdswinst hebt op iets?
Doet me denken aan Pay2Win.. helemaal omdat het Singleplayer/co-op is, en niet eens multiplayer. Als het MP was, had het onder de micropayments kunnen vallen om anderen te slim af te zijn, maar nu doe je eigelijk je eigen gameplay ervaring drukken door alvast schepen te kopen..

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - djlexNL - 22-11-2013 02:15 PM

ik heb nog een laserlamp gebackuped a 60 euro. De productie duurde toch wel 1 jaar. en nou zijn ze klaar en worden ze vershipt naar de backers. HEt is een gok die je neemt, maar ik heb gekozen hem te nemen.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - cHip^ - 25-11-2013 02:05 PM

Kwam toevallig dit tegen op Tweakers.net:

http://tweakers.net/nieuws/92791/ontwikkelaar-star-citizen-richt-zich-op-quadron-42-campagne-en-nieuwe-schepen.html