Tangodown.nl
Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Afdrukversie

+- Tangodown.nl (http://www.tangodown.nl/forum)
+-- Forum: Games - Overig (/forum-177.html)
+--- Forum: Space (/forum-182.html)
+--- Discussie: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) (/thread-3698.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 20-11-2013 01:35 PM

Wouw, duizend euro is erg veel! Biggrin

Ik wil eigenlijk maar 3 schepen hebben, dat is de Constellation, The Retalliator en de Idris.

Constellation kun je altijd kopen, de Retalliator is een limited schip dit aanstaande weekend voor 24 uur in de verkoop gaat, daarvoor ruil ik mijn Freelancer, 300i, 325p en de Aurora voor in.

Waarom doe ik dit? Omdat ik liever grote schepen met LTI wil hebben, de kleinere schepen koop ik wel ingame. Daar hoef ik minder voor te sparen en de verzekeringen zijn goedkoper als zo'n grote schepen.

Voor de Idris heb ik helaas geen budget, maar deze gaat ook opnieuw in de verkoop op 26 november. Er zullen maar een X aantal Idris in de verkoop gaan. Heb je teveel geld over, dan kun je de kans grijpen om deze rare schip te krijgen.

Maar zeg zelf, dat ding is VET om te hebben!
http://starcitizen.wikia.com/wiki/Idris

Kijk hoe massive dat ding is, max 10 crew. Daarnaast kun je nog 2x extra fighter pilots (of vrienden) meenemen die 2x een Hornet serie of 2x 300 serie's in de hangar van de Idris kunnen opslaan. Bedoel hoe vet is, je eigen *mini* carrier!

Deze schip wordt ook gebruikt om andere schepen te overvallen met soldaten.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - djlexNL - 20-11-2013 02:20 PM

dan parkeer ik mijn F7C-M Super Hornet (limit edition) met 2 seats!! wel in je idris. Smile
https://robertsspaceindustries.com/pledge/products/hornet

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - lnXxx - 20-11-2013 02:33 PM

Vind zo'n retaliator wel heel erg vet moet ik zeggen, is kijken of ik die kan halen.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 20-11-2013 02:37 PM

(20-11-2013 02:33 PM)lnXxx schreef:  Vind zo'n retaliator wel heel erg vet moet ik zeggen, is kijken of ik die kan halen.

Jip, ik ook! Daarom ruil ik op 22 november mijn schepen in voor een Retaliator.

@djlex.nl Ik weet niet of ik een Idris krijg, sowieso is het een vrij prijzige schip en zijn maar een aantal X amount beschikbaar. Over de prijs is nog helemaal niks beschikbaar.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Pek - 20-11-2013 03:46 PM

Wanneer gaat dit uitkomen? 26 miljoen lijkt me zat geld, als je kijkt naar hoelang het in dev is.. of wordt het besteed aan lonen? :')

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 20-11-2013 03:53 PM

Even op een rijtje van alle releases!

De hangar module is al een tijd uit, hier kun je je eigen schepen bekijken wat je hebt gekocht, kun je alvast erin zitten en verkennen. In december komt de dog fight module uit, hier kun je met jou gekochte schepen vliegen en andere spelers aanvallen. Je kunt ingame credits verdienen en vervolgens opsparen of allerlei ingame items voor kopen. Het is alleen combat gericht...

Eind winter 2014 komt de alpha uit en ergens in zomer 2014 komt de beta uit. Daarna volgt de release van Star Citizen wat gepland staat op eind 2014.

Het geld wat ze ontvangen wordt besteed aan nieuwe content, nieuwe functies, nieuwe gameplay elementen maar ook aan het bedrijf zelf, zoals een eigen motion cap studio etc.

Daarnaast wordt het team ook steeds meer uitgebreid, zelfs mensen van Crytek helpen aan het project mee. Ze hebben nu al uitgebreid naar 3 verschillende studios!

Hier is een complete overzicht van alle goals!
https://robertsspaceindustries.com/funding-goals

Omdat sommige goals erg uitgebreid zijn, worden sommige gameplay elementen (zoals FPS gedeelte op planeten) pas later toegevoegd met patches wanneer Star Citizen uit is. Anders moeten ze telkens het spel gaan uitstellen.

En Pek, je ligt alweer achter want ze zitten nu alweer op 46% naar 29 miljoen. Ze zitten nu op $28,470,002.

Ik ga verwachten dat ze naar de Anniversary sale tot wel 32 รก 35 miljoen gaan ophalen. Dit weekend gaan ze de grote schepen in de verkoop gooien. Dan zal het bedrag een gigantische boost gaan krijgen.

Sowieso gaan mensen nu snel inkopen doen, want LTI vervalt na 26 november (voor orginal kickstarter en veteran backers lid voor Juli 2013). Bij een bepaalde tijd stopt ook het verkoop van schepen en kun je schepen nog alleen verkrijgen via ingame geld.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - lnXxx - 20-11-2013 04:11 PM

FML, 22e zit ik in het binnenland zonder internet nooooooooo.jpg

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 20-11-2013 06:43 PM

Holy fuck de Idris-p kost $1250, en dat ding is binnen no time uitverkocht Blink

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - zoog - 20-11-2013 06:49 PM

Holy crap, die gasten weten wel hoe ze crowdfunding moeten doen lol

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - cHip^ - 21-11-2013 09:48 AM

Ligt het aan mij, of is het echt ziek om zoveel geld te betalen voor eigenlijk "niks".... Als, om wat voor reden dan ook, dit project ploft heb je niks aan die schepen en ben je hele wat $$$ lichter?? Klinkt bijna als een scam... Tongue2