Tangodown.nl
Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Afdrukversie

+- Tangodown.nl (http://www.tangodown.nl/forum)
+-- Forum: Games - Overig (/forum-177.html)
+--- Forum: Space (/forum-182.html)
+--- Discussie: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) (/thread-3698.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Pek - 16-11-2013 01:36 PM

Vind het wel grappig.. Helemaal lyrisch om een stel schepen, terwijl de game nog niet eens uit is..

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 16-11-2013 07:30 PM

(16-11-2013 11:52 AM)dikkeduif schreef:  Hoezo, je doet toch niet aan pre order?

Ja, dat zie je erg goed! Dat was alweer een JAAR GELEDEN toen ik nog AAN games pre-orderen deed. En raad eens, Star Citizen is nog maar de enige game die ik in de pre-order heb staan, andere games heb ik allemaal geannuleerd. Goed hé! Woot

Pek, het is precies hetzelfde als Kickstarter. Je betaald gewoon voor het spel met extra ingame items. Als we $250 dollar aan GroundBranch uitgeven is het wel de normaalste zaak van de wereld. Wink

En trouwens, het spel is wel al uit maar alleen de hangar module. Zéér binnenkort komt de Dog Fight module uit, dit zal ergens in December worden en dan begint de Alpha.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Grasmat - 16-11-2013 09:31 PM

$250 dollar aan GroundBranch uitgeven vind ik niet normaal hoor O.o

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 16-11-2013 09:36 PM

Toch hebben dat veel mensen gedaan, maar ik weet niet precies hoeveel van TDNL. Smile

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Pek - 17-11-2013 12:08 AM

(16-11-2013 09:36 PM)DeAdSeYe schreef:  Toch hebben dat veel mensen gedaan, maar ik weet niet precies hoeveel van TDNL. Smile

Ik zat er niet bij.. men heeft op de game markt mijn vertrouwen verloren.. Ik wou dat de goeie oude tijd terug ging.. Dat je een gratis demo kreeg als de game al gereleasd was. En je dan kan beslissen of je het wil of niet..

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Archu - 18-11-2013 07:42 PM

(17-11-2013 12:08 AM)Pek schreef:  
(16-11-2013 09:36 PM)DeAdSeYe schreef:  Toch hebben dat veel mensen gedaan, maar ik weet niet precies hoeveel van TDNL. Smile

Ik zat er niet bij.. men heeft op de game markt mijn vertrouwen verloren.. Ik wou dat de goeie oude tijd terug ging.. Dat je een gratis demo kreeg als de game al gereleasd was. En je dan kan beslissen of je het wil of niet..
Welcome to crowdfunding. De gokkast waar je geld in investeert zonder garantie en niet de kracht heb op de development als de uitgevers.. Closedeyes

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - lnXxx - 19-11-2013 03:38 PM

Persoonlijk vind ik investeren niet echt het goede woord aangezien je wel (een beperkt deel van) het risico loopt, maar niet deelt in de eventuele winst.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 20-11-2013 10:40 AM

Het is natuurlijk ieder voor zich, en ik snap best dat veel mensen hierop tegen zijn. Ik geef ook niet meer veel geld uit aan games, ik heb dit jaar maar een handje vol games gekocht voor het volledige bedrag.

Maar Star Citizen vindt ik persoonlijk een meesterwerk, ik heb jaren op dit project gewacht en toen ik het eerst zag geloofde ik er niet in. Naarmate meer informatie na buiten kwam, meer stretching goals, meer videos, meer updates ben ik helemaal verkocht.

Zonder Star Citizen was ik nu waarschijnlijk helemaal met gaming gestopt, en daarnaast koop ik minder games en dat geld gaat naar Star Citizen. Eve online betaalde ik ook per maand 30 euro om mijn handel en combat accounts draaiend te houden. Dat heb ik nu ook helemaal afgeschaft, en nu ik toch veel geld aan Star Citizen uit heb gegeven, heb ik zelfs op jaar basis meer geld over als alle jaren hiervoor.

Toen kocht ik echt veel games en steeds de nieuwste console. Maar dat boeit mij allemaal niet meer zoveel, en wat ik bij Star Citizen voel, heb ik in jaren niet meer gehad. Het laatste was ergens in de jaren '90 en als het over Star Citizen gaat, dan ben ik net een klein kind die niet op een cadeautje kan wachten. Smile

Sommige mensen geven algouw honderde euro's uit aan het stappen (dat deed ik trouwens ook, maar nu niet meer) en de ander gelooft in een project en geeft minder geld aan andere onzin uit.

En als Star Citizen mij jaren bezig kan houden, dan vindt ik het geld goed uitgegeven. Mocht Star Citizen falen, dan kap ik helemaal met gaming!

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - djlexNL - 20-11-2013 01:17 PM

tegen de duizend euro aan. Ik vind het een goede game.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 20-11-2013 01:35 PM

Wouw, duizend euro is erg veel! Biggrin

Ik wil eigenlijk maar 3 schepen hebben, dat is de Constellation, The Retalliator en de Idris.

Constellation kun je altijd kopen, de Retalliator is een limited schip dit aanstaande weekend voor 24 uur in de verkoop gaat, daarvoor ruil ik mijn Freelancer, 300i, 325p en de Aurora voor in.

Waarom doe ik dit? Omdat ik liever grote schepen met LTI wil hebben, de kleinere schepen koop ik wel ingame. Daar hoef ik minder voor te sparen en de verzekeringen zijn goedkoper als zo'n grote schepen.

Voor de Idris heb ik helaas geen budget, maar deze gaat ook opnieuw in de verkoop op 26 november. Er zullen maar een X aantal Idris in de verkoop gaan. Heb je teveel geld over, dan kun je de kans grijpen om deze rare schip te krijgen.

Maar zeg zelf, dat ding is VET om te hebben!
http://starcitizen.wikia.com/wiki/Idris

Kijk hoe massive dat ding is, max 10 crew. Daarnaast kun je nog 2x extra fighter pilots (of vrienden) meenemen die 2x een Hornet serie of 2x 300 serie's in de hangar van de Idris kunnen opslaan. Bedoel hoe vet is, je eigen *mini* carrier!

Deze schip wordt ook gebruikt om andere schepen te overvallen met soldaten.