Tangodown.nl
Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Afdrukversie

+- Tangodown.nl (http://www.tangodown.nl/forum)
+-- Forum: Games - Overig (/forum-177.html)
+--- Forum: Space (/forum-182.html)
+--- Discussie: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) (/thread-3698.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Nimster - 12-10-2013 09:13 PM

Lijkt me niet zo verstandig om zoveel geld uit te geven aan een game die nog niet eens uit is of misschien zelfs helemaal niet uit gaat komen, maar da's mijn mening. Smile

Maar is dit spel dan pay2win?

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - lnXxx - 12-10-2013 10:05 PM

Nope, alles wat nu te koop is, kan ook met ingame credits bij elkaar gespaard worden.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Nimster - 12-10-2013 10:36 PM

(12-10-2013 10:05 PM)lnXxx schreef:  Nope, alles wat nu te koop is, kan ook met ingame credits bij elkaar gespaard worden.

Maar dan nog; wie betaalt heeft beter spul en blaast makkelijk alle newbies omver. Of niet?

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 12-10-2013 11:58 PM

Ik denk dat jullie in de knoei zitten met vele andere games.

Dit spel is geen p2w, waarom? Heel simpel, zoals InXxx aangeeft alle schepen kun je ook gewoon ingame aanschaffen wanneer het spel uit is.

Deze schepen kun je alvast aanschaffen en is meer bedoeld als een soort van kickstarter. Mensen supporten het spel, en daarvoor krijg je ingame items voor terug, in dit geval schepen of andere items.

Wat heeft dit als voordeel? Je hebt de schepen iets eerder, zorgt dit voor een p2w situatie? Nee, want dit spel is gebaseerd op speler skill.

Laat ik even een voorbeeld geven!

Een Constellation raakt in gevecht met een Aurora. De Constellation wordt bemand door 5 spelers, terwijl de Aurora een eenpersoons beginners schip is.

De Constellation is groot en traag, maar heeft grote vuurkracht aanboord. De Aurora is klein en snel, maar heeft weinig vuurkracht aanboord.

Omdat de Constellation groot en traag is, kan het de Aurora moeilijk raken. Bij 1 schot is de Aurora vergoed verdwenen, terwijl de Aurora misschien 15x op de Constellation moet schieten.

Mocht je dus een Constellation kopen, maar je weet niet hoe je ermee moet omgaan, dan kan zo'n kleine beginners scheepje je leven flink zuur maken. Maar weet jij toevallig hoe je moet omgaan met een Constellation, dan kan je de Aurora het leven flink zuur maken.

Dit spel heeft geen level systeem, character skill systeem of wat dan ook. Dit spel is puur gebaseerd op player skills.

Daarnaast werkt dit spel ook niet met future achtige aspecten. Elke schot telt, wat bedoel ik hiermee te zeggen? Elke schot kan dodelijk zijn, ook voor de grootste schepen. Raakt iemand een throttle, kan je bijv. niet meer naar links of rechts sturen, schiet iemand de leven voorziening, dan raakt de zuurstof op, raakt iemand de cargo, dan raakt de cargo beschadigd en zo kan ik nog even door blijven gaan.

Het maakt dus niks uit welke scheep je hebt, en het kan zomaar gebeuren dat jij lekker met je vrienden in de ruimte aan het chillen bent in je grote machtige schip, terwijl opeens een kleine rot scheepje je leven zuur komt maken. Maar dit kan ook andersom gebeuren...

Als het spel uit is, kan je deze schepen ook niet meer online aanschaffen. Eerst wilde ze dit afschaffen totdat de Alpha uit is, eind dit jaar. Maar dit is weer verzet, omdat de community dit niet wilde. Maar uiteindelijk zal de verkoop van schepen stoppen en kun je ze alleen maar aankopen met ingame geld.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - dikkeduif - 14-10-2013 06:19 PM

Ik denk wat ze bedoelen is dat het spel in het begin misschien zwaar unbalanced gaat zijn, omwille van het feit dat er al een hele boel mensen een hele boel schepen hebben gekocht.
Ik kan mij niet voorstellen dat zo een groot schip ineens kapotgaat.

Eerlijk gezegd heb je nu wel een groter tactisch voordeel dan iemand die maar 40 dollar gepledged heeft. Smile

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 14-10-2013 06:24 PM

Dat hoor je me ook niet zeggen dat een grote schip ineens kapot gaat. Ik heb gezegd dat je bijv. voor een Constellation 15x moet raken, terwijl een Aurora misschien naar 1 schot al defect is. Smile

Elke schip heeft z'n voor en nadelen, en als jij weet hoe je met die voordelen kunt omgaan en nadelen, dan sta jij er sterk voor. Dan kan jij het leven al zuur maken van een groter schip. Je hebt wel wat meer nodig om die neer te krijgen, maar onmogelijk is het niet..

Daarnaast verwacht ik net veel beginners schepen op het begin, omdat je moet leren hoe je moet vliegen. Daarnaast gebruiken mensen ook bepaalde schepen voor bepaalde doeleindes. En op het begin verwacht ik net veel Aurora's, 300 serie's en Hornets vanplaatst Connie's, Freelancers of die nieuwere bomber schepen.

Je moet eerst beginnen met iets, en als je het meteen groot aanpakt kan je snel over bepaalde basics heen kijken. Maar zowel lange en korte termijn zal hetzelfde aanvoelen, want er zijn ook een boel mensen die tot na de release wachten, of zelfs op prijs verlaging van het spel, of wachten liever op een aantal patches. Dan heb je nog altijd mensen die vooraf aan beginnen.

Daarnaast begint iedereen al met een schip, namelijk de Aurora. Deze kun je ook online aanschaffen, wanneer je een extra Aurora wilt of mensen die een duurder pakket hebben aangeschaft en geen Aurora hebben.

Maar alle mensen die na de release beginnen, hebben ook een Aurora.

Daarnaast ben je helemaal niet verplicht om PvP te doen, want je kunt ook gewoon PvE doen. Het enige wat je hoef te doen is, blijf in veilige gebieden. Daarnaast is niet iedereen vijandelijk, want er zijn ook groepen die richten op veiligheid. Waaronder groepen die zich bezig houden met het veiligstellen van gebieden en vrijhouden van piraten, zodat beginners veilig kunnen rond vliegen. Dit zijn groepen mensen die richten op security en militaire doeleindes.

Dit is geen spel waar je buiten komt, en alles komt achter je aan..

Het is de keuze aan de speler wat die gene wilt, en vindt je je zelf niet goed genoeg voor PvP, dan ga je toch PvE doen? En spaar ingame toch voor een leukere schip, zoals de 300 serie, Hornet of misschien ook zo'n grote schip zoals de Connie.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Trace - 15-10-2013 08:26 AM

Tactisch voordeel om nu veel schepen te pledge(n) is er in feit niet. Je hebt misschien een voorsprong op schepen. En misschien de extra features. Zoals Chris Roberts het zei:

"You may get a small head start, but not a big one, a single/couple of hornet(s) could win from a constelation. Player skils and the situation of de fight are just as importend"

Hiermee bedoeld hij dat alles gematched wordt waar mogelijk op basis van realisme. Denk daaraan dat een paar fighters behoorlijke schade kunnen aanrichten aan een frigate als ze bijvoorbeeld de omgeving en verassings elementen gebruiken.

Ik verwacht dus niet echt een un-balanced omgeving. Vergeet niet dat de pre-alpha al voor developers online is. Daarbij kunnen we pas echt oordelen wanneer de eerste volgende module "Dog fight" wordt uitgegeven.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - djlexNL - 22-10-2013 07:33 PM

vandaag is de Hornet F7C introductie uitgebracht bij Star Citizen.

Hier de link op vimeo:

hier de brochure https://robertsspaceindustries.com/media/e89t7l6bef97hr/source/Brochure-Hornet-V8.pdf

het rocks kei hard!! enne.. ik heb hem Biggrin

De 2944 Aurora was er al een tijdje.. maar voor je hem gemist hebt:

*kuch* die heb ik ook Biggrin

okay.. voor je nog niet wist wat het allemaal is:

Join ons Smile

De hangar module is uit en je kunt nu nog alleen maar de schepen in je hangar zien. Sommige mensen hebben de code gekraakt en hebben de schepen eruit gehaald en in de CryEngine 3 in-game gezet. Hier een video van een gast uit de community;

Star Citizen - Cutlass Drake

Star Citizen - Anvil Aerospace Hornet

Star Citizen - P52 Merlin Landed Planetside

Star Citizen - 350R

Star Citizen - Constellation Landed on Planet

Star Citizen - Character Animations

Star Citizen - Tracked Greycat PTV Commercial [Unofficial/Fake/Joke]

Star Citizen - Freelancer Colour Variations

(12-10-2013 02:11 PM)DeAdSeYe schreef:  De 2 nieuwe schepen zijn toegevoegd, T3A Gladiator €120 en de The Retaliator, €200.

T3A Gladiator
[Afbeelding: Gladiator_InFlight_Hobbins.png]
[Afbeelding: Gladiator_ArmamentsBay_Hobbins.png]
[Afbeelding: Gladiator_Cockpit_Hobbins.png]
[Afbeelding: Cockpit_RearView_Final_Hobbins.png]

The Retaliator OMG OMG OMG!!
[Afbeelding: Star-Citizen-Carrier-610x239.jpg]
[Afbeelding: IDRISdownfrontquarter-Copy.jpg]
[Afbeelding: 14e1f51740676cae12e64a5a01009291.jpg]
[Afbeelding: ret2.png]

dit lijkt me echt souper nice!!
[Afbeelding: Mobiglass002.jpg]
[Afbeelding: Mobiglas_extras1.jpg]
[Afbeelding: Storyboard_clean02c.jpg]

[Afbeelding: Ellis_VII.jpg]
[Afbeelding: Hard_Racer.jpg]

The Avenger, sexy as hell.

[Afbeelding: Avenger_wip_f.jpg]
[Afbeelding: Avenger_wip_b.jpg]

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 22-10-2013 08:09 PM

Al die video's heb ik al gezien, die van Cry engine 3 wilde ik ook nog gaan posten! The Retaliator wil ik wel hebben zeg!

Me like's big ships. Smile Hoe groter de guns en ships, hoe vetter ik het vindt! Smile

Wat ik ook kan doen, ik wissel al mijn schepen in voor The Retaliator. Dan heb ik alleen de Constellation en The Retaliator.. Maar wel met LTI, de 300i of de hornet is makkelijker ingame te onderhouden als een Retaliator....

Maar lex, die The Retaliator art works? De laatste is anders als die 2 erboven..

WTF.. Ze zijn niet meer beschikbaar??????

Alles is beschikbaar, nieuwe Aurora's, nieuwe Hornets behalve The Retaliator...

Dat vindt ik dus een grote nadeel van Cloud imperium games, al die 2 dagen acties... Alle nieuws hebben ze goed op orde, maar ik kan niet alles blijven volgen. Dan kom je pas op het einde er achter dat het een actie was... Met andere woorden, dat wordt ingame sparen voor de Retaliator.. Wilde liever die nu hebben als alle kleine schepen wat ik nu heb...

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - luigi - 23-10-2013 07:59 AM

die schepen in de cryengine zetten is helemaal niet moeilijk en goed zelf te doen. de cryengine zelf is gratis te krijgen bij crytek. Hier heeft iemand al hlemaal beschreven hoe je dat moet doen.