Tangodown.nl
Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Afdrukversie

+- Tangodown.nl (http://www.tangodown.nl/forum)
+-- Forum: Games - Overig (/forum-177.html)
+--- Forum: Space (/forum-182.html)
+--- Discussie: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) (/thread-3698.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 25-10-2012 02:11 PM

Beta verschijn in 2014, althans dat heb ik ergens gelezen of gehoord wat betrekking had op deze game. Ik geloof de aankondiging, kan het ook fout hebben! Wub

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Wasted - 26-10-2012 10:23 PM

Indrukwekkend filmpje! Gaan we zeker in de gaten houden.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - lnXxx - 01-05-2013 12:57 PM

deze week loopt er weer een nieuwe pre-order actie

http://www.robertsspaceindustries.com/the-aurora-revealed/

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 01-05-2013 05:18 PM

Advanced Starter Package ($45)
Includes Star Citizen and Squadron 42 with an Aurora LX, lifetime insurance and Alpha, Beta and RSI site access. Your last chance to get it all for a low price!

Je krijgt de game met de Aurora LX schip met een lifetime verzekering.

Nou weet ik niet de ingame waarde van de Aurora LX en lifetime verzekering, maar wat ik wel weet is dat dit 2 dure dingen gaan worden in Star Citizen: Squadron 42.

Intressant!

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - djlexNL - 01-05-2013 09:15 PM

Ze zitten inmiddels op 9 miljoen dollar aan geld vanuit de community.
Ik ben subscribtion, erg leuk om de jumppoints te lezen

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 01-05-2013 10:06 PM

Ik zie dat ze de volgende maand proberen om de Hangar module uit te brengen. Hier kun je in rondlopen en alvast je schepen van buiten bekijken.

Alpha staat gepland op december 2013, beta Oktober 2014 en full release december 2014. In 2015 zullen de mod tools gaan verschijnen, daar is nog niks over bekent. Wel dat ze in de planning staan.

Of dit allemaal waar is, we wachten het maar af.

Zie hier de volledige lijst!
http://starcitizen.wikia.com/wiki/Anticipated_release_schedule

Ik weet ook helemaal niet welke package ik ga aanschaffen, zoveel keuze!

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 02-05-2013 05:06 AM

Ik heb gepledge. Ik heb volle vertrouwen in deze game, ben voor de rear admiral gegaan.

Deze vessel krijg ik ingame
http://starcitizen.wikia.com/wiki/Constellation

When you think handsome bounty hunter making his own way in a galaxy of enemies, you think the Constellation. The Constellation, a multi-person freighter, is the most popular ship in RSI’s current production array. Constellations are beloved by smugglers and merchants alike because they are modular, high powered… and just downright iconic-looking. The Constellation includes a manned turret, a large cargo area and a small flight deck capable of launching a snub fighter in its own defense.

[Afbeelding: 1000px-Constellation_Mk3.jpg]

[Afbeelding: Image03.jpg]

[Afbeelding: Image11.jpg]

[Afbeelding: Image12.jpg]

[Afbeelding: Image13.jpg]

Daarnaast krijg ik een life time insurance op deze vessel als extra bonus omdat ze 9 miljoen dollar hebben behaald.
Als men nu pledge of een ship koopt, krijg je LTM (life time insurance) totdat de nieuwe site (eind deze maand) word gereleased.

Dan krijg je 3, 6 of 12 maanden (afhankeld van je pakket) een insurance. Deze kan je weer verlengen met ingame geld, en als je insurance is verlopen en je verliest je ship, dan ben je deze vergoed kwijt!

Mijn Constellation (basis-hull) is voor altijd gratis verzekerd, ik hoef dus geen zorgen te maken dat ik dit ship verlies. Het heeft ook een waarde van $225,- dollar als losse add-on.

Mijn hull is voor altijd verzekerd, maar mocht ik alsnog deze vessel verliezen dan verlies ik wel al mijn upgrades, equipment en cargo. Hiervoor moet ik dan wel weer een ingame insurance pakken. Maar de hull is nog altijd het duurste!

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - djlexNL - 02-05-2013 08:37 AM

Is het ook zo dat als je nu 2 of meer toestelen koopt deze ook de LTI hebben?

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 02-05-2013 12:50 PM

Zoals ik het begrijp wel!

http://www.robertsspaceindustries.com/forum/showthread.php?20100-Life-Time-Insurance-LTI-FAQ

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - djlexNL - 02-05-2013 01:14 PM

ik heb de aurora gepledge en subscribtion.
maar zit wel te denken om mijn fleet uit te breiden. Smile

trouwens zit je al bij een groep? op het forum zijn er diversen.. zoals "the lamp" haha...
het lijkt me leuk om meerdere nederlanders te weten die dit ook hebben, dan kunnen we samen missies doen en bij elkaar in het vliegtuig/ hangar komen.

Sacha, welke ships heb jij?

samenwerken is het leukste toch? stel dat als we in-game money kunnen geven aan elkaar, dan kunnen we in 1 ship zitten en alle upgrades doen en dan samen missies doen. afwisselend in turret, snub fighter en driver constellation.