Tangodown.nl
Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Afdrukversie

+- Tangodown.nl (http://www.tangodown.nl/forum)
+-- Forum: Games - Overig (/forum-177.html)
+--- Forum: Space (/forum-182.html)
+--- Discussie: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) (/thread-3698.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 12-09-2013 07:56 PM

Hebben ze wel iets over Directx 11.1 gezegd? Ik heb die interview nog niet gezien.

11.1 is alleen beschikbaar op Windows 8 maar is wel kwa performances sneller als Directx 11 met een aantal extra mogelijkheden. De buffer offsets en dynamische buffers worden overgenomen door de GPU waardoor de CPU minder belast wordt.

Het lijkt me raar dat ze een stap terug willen zetten, vooral dat ze ook mensen van Crytek erbij betrekken om de maximale uit de Cryengine 3 te halen.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - djlexNL - 17-09-2013 10:58 PM

dusss.... binnen een week weer 1 miljoen dollar binnen gehaald bij Star Citizen!!!
Ze zitten nu al op $19 Miljoen dollar. En de game komt pas volgend jaar uit.. haahaa ziekelijk.

hier de announcement.
https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/13266-Letter-From-The-Chairman-19-Million

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 18-09-2013 08:52 AM

Het is inderdaad ziekelijk en ongelooflijk. De $21 miljoen dollar goal is ook erg interessant.

Salvage Mechanic: Salvage isn’t an aside: it’s a career, with its own mechanic, story tie-ins and universe-shaping endgames. Search the galaxy for a host of valuable and interesting secrets using both the flight and FPS components. Discover the secrets of the ancient Hadesians, locate valuable components and cargo… or go down in history as the first to make contact with an entirely new alien race!

Al hoop ik dat er ooit een stretch goal verschijnt, bij zoveel $ miljoen bereiden we onze team met zoveel man uit waardoor alles vroeger uitkomt! Tongue2

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Pek - 18-09-2013 02:30 PM

Het is allemaal wel leuk en aardig en alles.. Maar ik volg het een tijdje.. De development duurt imho beetje erg lang.. Dat ze een game goed willen maken prima. Maar het lijkt mij erop alsof ze om crowdfunding blijven vragen...

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 18-09-2013 03:12 PM

We hebben nu de hangar module waar we schepen in kunnen bekijken en rondlopen. Vanaf december komt de dog fight module uit en dit wordt tevens de alpha. Vanaf dan stopt de crowdfunding en mogen we steeds content updates gaan verwachten waarna de beta en full release volgt. Hetzelfde wat bij Arma 3 is gebeurd.

Maar crowdfuning stopt zeker! Dit wordt van te voren bekent gemaakt, en zover ik heb begrepen is dat wanneer de alpha (eind 2013, begin 2014 of dog fight module) van start gaat.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - djlexNL - 18-09-2013 06:51 PM

nou ze hadden toch een poll over de crowdfunding. Daarin toen ik vote was meer als 80% voor om het door te laten zetten. Met het geld konden wel nieuwe stretch goals gemaakt worden. lees, meer mensen inhuren, nog meer promotie maken, betere uitgewerkte verhaallijnen en natuurlijk het huren van servers in het hele land.

Als mensen het nog willen kopen, aanmoedigen met geld of whatever zou ik zeggen laat ze het doen. De game kwam er al met 2 miljoen. De extra's maken het er alleen maar beter op. Ik heb er alle vertrouwen in.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 18-09-2013 07:38 PM

Die poll heb ik over het hoofd gezien, mij maakt het ook niet zoveel uit of ze met crowdfunding doorgaan. De volledige game is nog maar een jaar van ons verwijdert, in de tussen tijd mogen we aan de slag met de hanger, dog fight, alpha en beta. Smile

Achjah, misschien komen ze binnen kort met compleet nieuwe schepen om te kopen. Smile

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - zoog - 20-09-2013 07:36 AM

(18-09-2013 06:51 PM)djlexNL schreef:  Als mensen het nog willen kopen, aanmoedigen met geld of whatever zou ik zeggen laat ze het doen. De game kwam er al met 2 miljoen. De extra's maken het er alleen maar beter op. Ik heb er alle vertrouwen in.
Het risico dat dit met zich meebrengt is dat er steeds meer en grotere stretch goals worden bedacht, met steeds meer kans op features die achteraf lastiger blijken te zijn dan verwacht, met dus een steeds groter risico dat bepaalde features of stretch goals in een bepaalde fase voor vertraging zorgen of het schrappen van said features. Beetje ook wat bij double fine aan de hand was, dat ze door het grote bedrag steeds meer hun hand overspeelde in game design. Ik zeg niet dat het gebeurd, maar het is gewoon een risico.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 28-09-2013 05:38 PM

De 20 miljoen is gehaald.

Star Citizen is niet alleen schepen combat, maar ook infantry combat. Zoals eerder is aangekondigd kun je schepen overnemen. Nu de 20 miljoen is gehaald, wordt het ook mogelijk om op planten te vechten als infantry!

First person combat on select lawless planets. Don’t just battle on space stations and platforms… take the fight to the ground!

Een geweldige video van een fan en waarom Star Citizen een groot succes is!

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - djlexNL - 28-09-2013 10:54 PM

een dikke +10 voor die movie.