Tangodown.nl
Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Afdrukversie

+- Tangodown.nl (http://www.tangodown.nl/forum)
+-- Forum: Games - Overig (/forum-177.html)
+--- Forum: Space (/forum-182.html)
+--- Discussie: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) (/thread-3698.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 04-09-2013 06:31 PM

Chris Roberts is één van de meest respecterende man als het aankomt op space games. Hij heeft al een aantal goede games weten neer te zetten in het verleden. Hij is nu terug bij z'n droom, een ultieme space game neer te zetten wat wij nog nooit hebben gezien.

Waar vele ontwikkelaars de fout in gaan, gameplay wordt vrijwel op het einde weergegeven. Dit doet Star Citizen bijvoorbeeld niet. Chris Roberts roept niet alleen dingen maar hij laat ze ook zien en hoe het werkt. Daarnaast leeft Chris Roberts onder z'n community en luistert ook eraan. Hij nodigt zelfs echte trouwe fans uit en het bedrijf krijgt dagelijks vele cadeau's.

De uiteindelijke doel is dat Star Citizen ook wordt beheert door de spelers en niet alleen door z'n bedrijf. Hetzelfde geval wat bij Bohemia Interactive gebeurd met Arma serie's.

Ze hebben nu al $17,783,880 dollar op gehaald door 243,318 mensen. Wie simpel kan rekenen ziet grof weg dat er een gemiddelde per persoon ongeveer $73 is uitgegeven. Dit is natuurlijk een grof gemiddelde, want sommige hebben al $15k in deze spel gestopt.

Daarnaast laten ze ook weekelijks zien wat ze hebben gedaan, interviews met het team, teasers van dingen waarmee ze bezig zijn etc.

Daarnaast is de hangar al mind blowing, want welke game bied nou om in een high res, space ship vrij rond te lopen waar je in de toekomst mee kunt vliegen en waar je met vrienden in kunt chillen, vechten of co-open?

Het gaat zelfs zo ver dat er een FPS gedeelte in het spel komt te zitten waarmee je schepen met vuurwapens kunt overnemen. Bedoel welke game heeft dit nou te bieden?

Ze hebben helaas nog niet alles laten zien, maar zeker meer als een kwart van het spel hebben ze laten zien. Het is de nummer 1 van crowdfunding!

Als het echt een flop is, zou het niet zo populair zijn. Als Star Citizen nu op Steam zou uitkomen, zou het een ravage veroorzaken. De aantal spelers ligt ongeveer hetzelfde als Dota 2, en Star Citizen is nog een jaar verwijdert van release. Moet je nagaan dat ze nu al bijna 300.000 spelers hebben, en dan praten we pas over pre-orders en crowdfunding met bijna 18 miljoen dollar.

Hoe gaat het op release? Zelfs Call of Duty serie's heeft nog niet eens zoveel actieve spelers op de PC.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - djlexNL - 06-09-2013 10:30 AM

Iemand heeft de schepen uit de hangar gesloopt en in de cry engine gestopt. WOW!! nice man!!

https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/44486/so-i-loaded-the-assets-of-the-hangar-into-the-sandbox-editor#latest

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - djlexNL - 06-09-2013 12:08 PM

hoppa, de key bindings voor de holotable gevonden.

https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/43809/updated-8-30-keybind-discoveries/p1

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - zoog - 06-09-2013 01:05 PM

(04-09-2013 06:31 PM)DeAdSeYe schreef:  Als het echt een flop is, zou het niet zo populair zijn.
Sorry hoor, maar een dergelijke argumentatie slaat natuurlijk helemaal nergens op Wink De huidige populariteit zegt vooral dat veel mensen een dergelijke game willen en eventueel zegt het dat mensen vertrouwen hebben in RSI. Hoe je het ook wend of keert, zolang niemand werkelijk de game gespeeld heeft valt het moeilijk te voorspellen of het alles waar gaat maken. Dus kan het nog steeds keihard floppen, ondanks dat het populair is. Dus als je dan een paar honderd euro erin hebt gestopt, en het blijkt toch niet helemaal zoals verwacht, kan dat zuur zijn (en eigen schuld dikke bult natuurlijk).

Maar goed, ik hoef hier niet verder een hele discussie over te starten ofzo. Ik lees rustig mee in deze thread, denk af en toe holy shiiit. Maar het is leuk om te zien, als kinderen in een snoepwinkel zo blij haha Love Hoop voor jullie dat het een groot succes wordt Smile

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - djlexNL - 06-09-2013 01:43 PM

ik heb eigenlijk al genoeg voor mijn geld gezien en de ervaring van iedere week een leuke half uur programma over de ontwikkeling van de game stelt mij erg tevreden.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - djlexNL - 06-09-2013 04:15 PM

ze hebben in 1 week tijd 1 miljoen opgehaald!!! we zitten nu al over de 18 Miljoen euro.!!!

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 06-09-2013 05:31 PM

Precies de reden waarom ik dat zei, is dat ze zo open zijn! We kijken gewoon bijna over de schouders heen, en daardoor is het populair en kan het bijna geen flop worden. Waar ik angst voor heb, zijn de servers. Dit is hun eerste game en hebben geen ervaring op gebied van servers. Het kan zijn dat het spel tijdelijk niet speelbaarkan zijn.

Er is toch een reden waarom het zo populair is, en met deze budget kan het bijna geen flop meer worden. Chris Roberts werkt ook samen met Crydev team om ook mooie graphics uit de engine te halen.

We krijgen wekelijks veel te zien en alle gameplay beelden zien er gewoon goed uit. De meeste games die floppen houden alle content, video's, trailers vast tot het einde.

Zo,is Star Citizen echt niet.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - Trace - 06-09-2013 11:58 PM

Over nieuwe gameplay beelden gesproken Wink

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - DeAdSeYe - 07-09-2013 02:23 AM

Ziet erg goed uit hoor! 2 "mogelijke" winkels om nieuwe dingen aan te schaffen, daarnaast ziet het ook sfeervol uit.

Nu nog wat NPC's erin plaatsen, objecten plaatsen, leven creëren, en ik neem aan dat het ook mogelijk is om dat grote gebouw te gaan wat ze op het laatste laten zien.

Wat rond hangen in café, met andere spelers praten of allerlei dingen doen.

RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer) - zoog - 07-09-2013 10:34 AM

Ziet er wel gaaf uit Smile