Tangodown.nl
IronFront - Afdrukversie

+- Tangodown.nl (http://www.tangodown.nl/forum)
+-- Forum: Gamen met Tangodown (/forum-98.html)
+--- Forum: Gamesessies & Trainingen (/forum-6.html)
+---- Forum: Archief (/forum-54.html)
+---- Discussie: IronFront (/thread-3287.html)

IronFront - jptiger - 20-07-2012 08:27 PM

hey.

ik wil graag een keer een Ironfront sessie organiseren maar daarvoor is het belangrijk om te wetebn hoeveel mensen onder ons dit spel hebben (met slots enzo)
heb er een poll ingezet, gelieven deze invullen.

RE: IronFront - DeAdSeYe - 20-07-2012 08:35 PM

Ik wil best een keertje spelen! Heb Iron Front tot nu toe erg weinig aangeraakt!

RE: IronFront - Storm - 21-07-2012 06:09 PM

downloadbaar of koopbaar?

RE: IronFront - luuk - 21-07-2012 08:46 PM

je moet iron front kopen clown.
ik vindt het en beetje te duur om iron front te kopen dus doe helaas niet mee

RE: IronFront - jptiger - 22-07-2012 12:29 AM

iron front is leuk en tactish ook interessant (je kan in ELKE kamer van ELK gebouw) jammer dat het splel zelf niet heel veel objects heeft wat erg veel crea vergt, maar ik heb al idee

RE: IronFront - widow.nl - 27-07-2012 11:26 AM

Jp, je mist in mijn ogen een aantal opties in je poll om inzicht te krijgen of een gamesessie valt te organiseren voor Iron Front (of je moet nog een nieuwe poll gaan maken).

- Ja ik heb Iron Front en ik zou graag een keer deelnemen aan een sessie
- Nee, maar ik overweeg om hem aan te schaffen binnenkort

Als voorbeeld neem ik mezelf, ik heb Iron Front namelijk wel (dat zou ik kunnen invullen) maar ik vind er niets aan, dus dan heb je een valse stem op je poll Wink

Maar gezien het aantal reacties leeft het niet echt onder de TDNL'ers, misschien moet je eens DayZ komen spelen, ook een leuke mod en gratis zelfs (ben verder geen zieltjes aan het winnen of zo hoor) Smile

RE: IronFront - Nimster - 27-07-2012 05:04 PM

Het lijkt er inderdaad op dat IF een flop is geworden.

RE: IronFront - jptiger - 27-07-2012 07:34 PM

if is best geflopt ja, maar ik denk dat als de ontwikkelaar de mogelijkheden iets vergroot (iets meer objecten/voertuigen/modules (er zijn genoeg goede infantry) dan is het spel erg goed. want het maken van missies is nu erg lastig omdat je maar 3/4 objecten hebt

RE: IronFront - OldRavenNL - 02-08-2012 11:30 AM

ik heb geen idee waarom dit niet word opgepikt.
De mogelijkheden zijn groot genoeg.. vind dat er genoeg dingen in zitten om een goeie missie te doen.

De mensen die nooit ArmA hebben gespeeld en dit hebben gekocht zijn natuurlijk om te proberen eerst de SP gaan doen.. en die was enorm buggy.. en dus heb je direct al de hardste schreeuwers vooraan.. waardoor meer mensen beginnen te twijfelen om het te kopen.

Erg jammer.. vind het zelf beter dan de I44 mod.. puur omdat de tank combat helemaal opnieuw is gemaakt.. en dat werkt erg goed.

Maar als niemand er wat mee doet.. tja..

laatst was hij overigens tijdens de steam sale 9,95.. waar hebben we het over.

Ik had aan het begin ook de disc versie besteld.. en omdat die niet direct geleverd kon worden.. ook de download versie gekocht.

De disc versie kwam meer dan een maand na de release pas binnen!

Er komt binnekort geloof ik ook nog extra spul uit.. zoals meer tanks etc.. geen idee of dit een update is.. of DLC.. zal wel DLC zijn.

Nogmaals.. voor tankers zou dit een goed spel zijn.. probleem is een aantal geintereseerde bij elkaar te vinden.