Tangodown.nl
OPORDER Missie: The Dutch Allies - Afdrukversie

+- Tangodown.nl (http://www.tangodown.nl/forum)
+-- Forum: Gamen met Tangodown (/forum-98.html)
+--- Forum: Gamesessies & Trainingen (/forum-6.html)
+---- Forum: Archief (/forum-54.html)
+---- Discussie: OPORDER Missie: The Dutch Allies (/thread-3210.html)

Pagina's: 1 2 3 4

RE: Missie: The Dutch Allies - Storm - 25-06-2012 10:31 AM

Machinegunner Alpha! Tenzij iemand die wil die vorige missie niet aanwezig was!..

met vriendelijke groet,

Brain / Clown

RE: Missie: The Dutch Allies - luuk - 25-06-2012 12:59 PM

jammer dat ik er niet bij kan zijn zit dan op een festival veel sccs mannen !!!

RE: Missie: The Dutch Allies - MOKER - 25-06-2012 03:19 PM

Ok bedankt jongens voor het aanmelden, Misschien moet ik de missie iets uitbreiden zodat er meer mensen kunnen meedoen... we checken wel geef wel aub aan als iemand wel zeker wil meedoen want dan kan ik misschien een uitzondering maken.. (WEL VOOR WOENSDAG) 27-6-2012

Groetjes Moker

RE: Missie: The Dutch Allies - Sacha - 25-06-2012 04:02 PM

Moker,

Bak maar alvast wat extra playable units in, wellicht dat in de toekomst de map opnieuw gespeeld gaat worden.

RE: Missie: The Dutch Allies - djlexNL - 25-06-2012 10:37 PM

goed punt Sacha.

@moker, goed bezig met je missie!!

RE: Missie: The Dutch Allies - RandyZ - 27-06-2012 07:18 AM

Ik moet me helaas alweer afmelden. Mjn dienst is verzet en heb nu een avonddienst. Sad

RE: Missie: The Dutch Allies - djlexNL - 27-06-2012 10:06 AM

Moker, zit er ook een revive in?
en zit er ACRE in? ik vind het erg storend als er mensen zijn die niet acre gebruiken terwijl de rest het wel doet. (de nieuwe versie is uit dus je kunt gewoon TS3 updaten en SIX draaien voor de laatste cba en ace en acre versie.)

RE: Missie: The Dutch Allies - djlexNL - 27-06-2012 12:17 PM

stel ik wil de missie opnemen met fraps. Maar hoeveel Gig kost het opnemen?
bijv. een half uur, 120 Gig?

RE: Missie: The Dutch Allies - Laurens - 27-06-2012 12:26 PM

(27-06-2012 12:17 PM)djlexNL schreef:  stel ik wil de missie opnemen met fraps. Maar hoeveel Gig kost het opnemen?
bijv. een half uur, 120 Gig?

Dat gaat er heel erg aan liggen aan verschillende dingen: met hoeveel FPS ga je opnemen, welke resolutie, wel of geen audio, hoeveel verschijnt er op je beeld? etc.

Een precies antwoord is moeilijk te geven (heb ik te weinig ervaring met FRAPS en arma), maar je kan het even uitproberen door 1 of 2 min te filmen in Arma, kijken hoe groot dat bestand wordt en dan even uitrekenen hoeveel gig je nodig hebt voor bijv een uur.

Zet mij trouwens maar OVB, ik weet nog niet zeker of ik mee kan doen.

RE: Missie: The Dutch Allies - widow.nl - 27-06-2012 12:27 PM

Ik neem elke zondag een 3 uur durende battle op bij Arma-Wargames met Fraps, dit kost mij rond de 100 GB per keer.

Het ligt wel aan de instellingen in Fraps, je kan opnemen full size en half size, ik doe half-size volgens mij (kan nu niet nakijken, zit op werk)... misschien het verschil tussen full en half-size even testen.