Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

27-03-2014, 09:04 PM
Bericht: #11
RE: [ARMA] Landmacht units en Korps Commando troepen v3
(27-03-2014 07:02 PM)joran777 schreef:  Hallo ik ben nieuw op dit forum maar wat me opvalt in de units van aneas is dat de twee onderste plaatjes die met de KCT bij de chinook en de desert KCT met de NLD pet er gewoon helmaal niet bij zitten terwijl dit juist de eenheden zijn die ik graag zou zien als ik bij de editor op KCT druk dus mijn vraag was is er nog een mogelijkheid om deze units erbij te krijgen?Sad

Nee, die petjes heeft hij er op een gegeven moment uitgehaald. Waarom weet ik niet. Maar dit is al een hele oude mod en is sinds 2010 / 2011 niet meer geüpdate. Er zijn veel betere units voor ArmA 2 te krijgen, en de grootste focus is nu natuurlijk ArmA 3. Voor ArmA 3 heb je ook Nederlandse units, namelijk @MARSOF.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
09-04-2014, 06:50 PM
Bericht: #12
Nee, die petjes heeft hij er op een gegeven moment uitgehaald. Waarom weet ik niet. Maar dit is al een hele oude mod en is sinds 2010 / 2011 niet meer geüpdate. Er zijn veel betere units voor ArmA 2 te krijgen, en de grootste focus is nu natuurlijk ArmA 3. Voor ArmA 3 heb je ook Nederlandse units, namelijk @MARSOF.
[/quote]

Ah jammer, ik begrijp het.
Heb op Arma 3 ook de Marsof gehad maar daar had ik wat problemen mee, mijn voorkeur is toch Arma 2.
Wink
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
26-02-2015, 03:23 PM
Bericht: #13
Hoe moet ik mee doen ik ben aangemeld en alles maar wat moet ik nu doen Will iemand mijhelpen
Reageren op dit bericht
26-02-2015, 03:51 PM
Bericht: #14
(26-02-2015 03:23 PM)Sammy schreef:  Hoe moet ik mee doen ik ben aangemeld en alles maar wat moet ik nu doen Will iemand mijhelpen

Check de teamspeak ff iemand kan je daar 100% meehelpen
Reageren op dit bericht
26-02-2015, 07:37 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-02-2015 om 07:43 PM door Nimster.)
Bericht: #15
(26-02-2015 03:23 PM)Sammy schreef:  Hoe moet ik mee doen ik ben aangemeld en alles maar wat moet ik nu doen Will iemand mijhelpen

Zie de Lid worden en Wiki knoppen bovenaan de pagina. Als je mee wilt doen met ArmA 3 missies moet je de mods downloaden met PlayWithSix. De rest wijst zichzelf wel. Welkom. Smile

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
04-03-2015, 08:56 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-03-2015 om 07:50 PM door Nimster.)
Bericht: #16
Wtf is dat voor reclametekst ?
Reageren op dit bericht
04-03-2015, 02:39 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-03-2015 om 02:40 PM door Outlaw28.)
Bericht: #17
Een mislukte signature.
Verder is er elders ook inhoudelijk gereageerd, dus het zou wel goed zitten.
En Maria Ozawa is een lekker wijf, Google het maar Wink
Of de gebruiker dit ook is, is dan weer een raadsel Wink

Dit is trouwens toch een A2 mod?
Of dit nog geupdate word, lijkt me onduidelijk.
DAF wel. En wie weet komt het ook wel in A3 bij NLD_Units
Reageren op dit bericht
04-03-2015, 07:52 PM
Bericht: #18
Nope, het was een spammer. Reageer niet op ze maar rapporteer ze. Smile

Reageren op dit bericht
05-03-2015, 02:20 PM
Bericht: #19
(04-03-2015 07:52 PM)Nimster schreef:  Nope, het was een spammer. Reageer niet op ze maar rapporteer ze. Smile

Thnx voor je reactie
Reageren op dit bericht
05-03-2015, 02:30 PM
Bericht: #20
De signature was spam. De drie daadwerkelijke reacties waren allemaal inhoudelijk.
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)