Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
27-10-2014, 12:21 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-10-2014 om 08:43 PM door djlexNL.)
Bericht: #1
Welk Airsoft Apparaat raden jullie aan?
Ik ga vanaf volgend jaar op airsoft omdat ik dan 18 ben alleen vroeg ik me dus af wat is een goed AA om mee te beginnen op airsoft? Zelf heb ik thuis al een airsoft pistool liggen maar die komt het spanje en is een springveer dus is niet een echt pistool is gewoon een fake zelf verzonnen ding. Als jullie weten welk geweer ik het beste in die tijd kan aanschaffen zou ik dat graag willen weten Smile

Live long! Fight Long!
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
27-10-2014, 12:30 PM
Bericht: #2
RE: Welk wapen raden jullie aan?
Ik zou je spanje-pistool thuis laten. Daar heb je echt geen ruk aan op een skrim. Tongue2

[Afbeelding: PW35sOYkzgp5xU%2BujLx3Ag2KQB0%3D.png]
YouTube - Soundcloud
Reageren op dit bericht
27-10-2014, 01:04 PM
Bericht: #3
(27-10-2014 12:30 PM)NyteMyre schreef:  Ik zou je spanje-pistool thuis laten. Daar heb je echt geen ruk aan op een skrim. Tongue2
Nee dat weet ik zeker hahaThumbsup

Live long! Fight Long!
Reageren op dit bericht
27-10-2014, 01:25 PM
Bericht: #4
[Afbeelding: jan180-180x180.jpg]
AIRSOFT APPARAAT
Als je het een wapen noemt valt Grasmat je haast aan... Tongue2

[Afbeelding: zapf.png]
"The only thing you should feel when you shoot someone, is recoil"
Reageren op dit bericht
27-10-2014, 05:00 PM
Bericht: #5
Oeioei, Grasmat kom er maar in.

Maar de vraag is, waar hou je van? Verdiep je in de verschillende modellen die er zijn. Heb je dan een model gevonden ga dan kijken naar de verschillende merken wat de voordelen en nadelen zijn.

[Afbeelding: j0ibr7.jpg]
Ph34r
Reageren op dit bericht
27-10-2014, 05:36 PM
Bericht: #6
En als je van plan bent een HK416 te kopen bij Hes van Zweden, vraag dan even aan Spectre voor 563 redenen om hem niet daar te kopen. En welke magazijnen je nodig hebt Wink

[Afbeelding: zapf.png]
"The only thing you should feel when you shoot someone, is recoil"
Reageren op dit bericht
27-10-2014, 06:13 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 27-10-2014 om 06:17 PM door Grasmat.)
Bericht: #7
Spectre en milan jullie zijn mij al te snel af. Maar noem het een airsoft apparaat anders komt Jan je rekken. Maar kies gewoon je lieveling wapen model en koop daar gewoon een airsoft apparaat van.

#jan airsoft apparaat

-Walk on the grasmat-
Reageren op dit bericht
27-10-2014, 06:18 PM
Bericht: #8
ER IS GEEN ANDERE GOD DAN JAN AIRSOFT APPARAAT EN ACN IS ZIJN BOODSCHAPPER
Reageren op dit bericht
27-10-2014, 06:29 PM
Bericht: #9
(27-10-2014 05:36 PM)MilanV97 schreef:  En als je van plan bent een HK416 te kopen bij Hes van Zweden, vraag dan even aan Spectre voor 563 redenen om hem niet daar te kopen. En welke magazijnen je nodig hebt Wink

Grompf

[Afbeelding: j0ibr7.jpg]
Ph34r
Reageren op dit bericht
27-10-2014, 07:04 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 27-10-2014 om 07:05 PM door zoog.)
Bericht: #10
(27-10-2014 06:29 PM)Spectre schreef:  
(27-10-2014 05:36 PM)MilanV97 schreef:  En als je van plan bent een HK416 te kopen bij Hes van Zweden, vraag dan even aan Spectre voor 563 redenen om hem niet daar te kopen. En welke magazijnen je nodig hebt Wink

Grompf

Mijne doet het nog, *fingers crossed*

Zoals al aangeraden, kijk eerst welke type je wilt. Via youtube filmpjes, websites van fabrikanten e.d. Als je eenmaal de look/type hebt gevonden (kostte mij ook vele vele avonden internetten) dan kun je gericht gaan kijken welk merk welke voor/nadelen biedt zoals bouwkwaliteit, kwaliteit internals, zuiverheid. Ieder merk heeft trouwens voor hetzelfde type/family vaak een net iets andere benaming of type aanduiding omdat ze niet de echte naam hanteren. Zodra je dat een beetje door hebt kun je ze gemakkelijk vergelijken.

Ik heb veel fimpjes gekeken van Epic AirsoftHD of iets dergelijks, die ook tests doet van spread van de bb's enzo op 30 meter baan. Het is vooral veel zoeken, lezen en uitzoeken. Er is niet één goed antwoord Smile Hangt verder ook af van budget uiteraard Wink

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)