Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)




 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
31-05-2014, 10:50 AM
Bericht: #21
RE: [A3COOP] Operation: New Light
hhhhhhhhhhhhuH??

[Afbeelding: 161100_l.jpg?v=616201220]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
31-05-2014, 11:35 AM
Bericht: #22
RE: [A3COOP] Operation: New Light
(31-05-2014 10:50 AM)djlexNL schreef:  hhhhhhhhhhhhuH??

Er zat een fout in de missie waardoor hij corrupted was, echter voordat we hem konden fixen had pek de missie al weg gegooid.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
31-05-2014, 11:41 AM
Bericht: #23
RE: [A3COOP] Operation: New Light
Dat is een zonde..

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
31-05-2014, 10:34 PM
Bericht: #24
RE: [A3COOP] Operation: New Light
naja dan maar tijd om nog een missie te maken met een jizztastic trailert

-Walk on the grasmat-
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
01-06-2014, 03:16 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 01-06-2014 om 03:20 PM door zoog.)
Bericht: #25
RE: [A3COOP] Operation: New Light
Jammer, had hem graag nog een tweede ronde ook meegedaan als ik kon. Leuk dat A3 een "platform" is, maar als bij elke update weer shit stuk gaat heb je weinig aan zo'n platform. Ik heb nu ook meerdere keren gehad dat een sessie niet door kon gaan door een update die de boel sloopte.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
01-06-2014, 03:21 PM
Bericht: #26
RE: [A3COOP] Operation: New Light
Jup, en het blijft maar doorgaan...

Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
01-06-2014, 03:53 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 01-06-2014 om 03:53 PM door Grasmat.)
Bericht: #27
RE: [A3COOP] Operation: New Light



-Walk on the grasmat-
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
01-06-2014, 10:22 PM
Bericht: #28
RE: [A3COOP] Operation: New Light
Tijd om advocaat van de duivel te spelen:
De base-game blijft het wel doen bij iedere update. De klasse-namen blijven hetzelfde en tenzij een programmeur echt een grote booboo gemaakt heeft die Q&A door komt doet alles het op zich wel na een update.

Wat het soms niet doet en daar waar het vaak op stuk lijkt te lopen zijn de mods. Meestal is dit een kleine correctie en dan werkt weer alles naar behoren.

Links of rechts hebben we hier voor gekozen door voor ArmA te kiezen voor ons vertier in combinatie met tal van mods. ArmA blijft immers totdat ontwikkeling ophoud een engine wat constant in ontwikkeling blijft.

My $0,02

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
18-06-2014, 04:00 PM
Bericht: #29
RE: [A3COOP] Operation: New Light
Ik kom zelf uit de Garry's Mod en Minecraft modding scene, en daar gebeurt precies hetzelfde. Elke update sloopt het wel weer iets en moet je wat aanpassingen maken. Het is de prijs die je betaalt voor zulke modbare games Smile
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
18-06-2014, 04:15 PM
Bericht: #30
RE: [A3COOP] Operation: New Light
Zijn er nog plannen om deze missie te spelen? Aangezien hij dus nog tussen de sessies staat.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht




Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)