Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)




 
Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
22-04-2014, 11:34 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 10-05-2014 om 03:37 AM door Sacha.)
Bericht: #1
ArmA 3 TDNL Template
Heren,

Bij deze de template die ik min of meer gebruik voor al mijn scenarios:

>> Download de Template hier! <<

Features:
  • 2 lichte infanterie groepen met leiding
  • Starters kit aan voertuigen
  • VAS
  • Farooqs Revive (modified)
  • Respawn/JIP
  • ALiVE Combat Support
  • Overige ALiVE modules
  • Zeus (#adminLogged)

Even een korte uitleg van wat er zoal in zit:
[Afbeelding: SuhhgJu.png]
Van boven naar beneden:
  • Een variatie aan voertuigen;
  • De NATO vlag ( kon NL in vanilla niet 1 2 3 vinden );
  • Een ammo box met VAS;
  • HQ met 2 leidinggevenden en 1 medic;
  • High Command voor het aansturen van groepen;
  • 2 lichte vuurteams van 8;
  • ALiVE Combat Support met CAS, Arty en twee varianten van transport.


Van de modules hebben we het volgende:
[Afbeelding: 0LCmbmn.png]
  • Require CBA;
  • Zeus GameMaster (zonder restricties);
  • Require ALiVE, Profiler, Garbage Collector;
  • Admin Actions, View Distance, Player Tags en Vehicle Info;
  • Database (voor de opslag van statistieken en evt. persistancy).

Versie info:
v0.2:
  • Tangodown Logo;
  • Vehicle Respawn;
  • ALiVE player persistance module erin;
  • Voorbeeld van civilians;
  • Voorbeeld van een TOAR (OPCOM, CIV/MIL placement, CQB).

v0.1:
- Eerste versie


Vragen? Vragen!

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
22-04-2014, 11:50 PM
Bericht: #2
RE: ArmA 3 TDNL Template
Gaf de High Command module niet problemen met Outlaw Mag Repack? Ik geloof dat ik mij enige fouten kon herinneren dat Mag Repack niet openden als ik High Command gelinkt had.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
22-04-2014, 11:52 PM
Bericht: #3
RE: ArmA 3 TDNL Template
One way to find out! Smile

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
23-04-2014, 09:26 AM
Bericht: #4
RE: ArmA 3 TDNL Template
Nice Smile
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
24-04-2014, 08:44 PM
Bericht: #5
RE: ArmA 3 TDNL Template
"Naar aanleiding van de vele vragen door Outlaw28...." Tongue2
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
24-04-2014, 09:13 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-04-2014 om 09:14 PM door Nimster.)
Bericht: #6
RE: ArmA 3 TDNL Template
Nice, goed bezig Sacha. Wat zijn de required addons? De hele preset?

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
24-04-2014, 11:54 PM
Bericht: #7
RE: ArmA 3 TDNL Template
CBA_A3 + ALIVE

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
10-05-2014, 03:37 AM
Bericht: #8
RE: ArmA 3 TDNL Template
Update 0.2 is uit. Link is in de eerste post!

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
28-06-2014, 04:25 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 28-06-2014 om 04:53 AM door Sacha.)
Bericht: #9
RE: ArmA 3 TDNL Template
http://sacha.ligthert.net/ARMA/3/TDNL_te...3.Altis.7z

Hier een template op basis van het F3 framework.

Instructies met hoe je een coop scenario maakt vind je hier: http://www.ferstaberinde.com/f3/en//inde...ur_mission

Dit is vergelijkbaar met de eerdere template, verschillen zijn:
- geen vas
- dood is dood
- geen respawn/JIP
- Simple wounding system
- Spectator
- Alle ALiVE modules voor spelers en admins
- Database modules
- Voorbeeld OPCOM en civilians.
- CQB zit er niet in ivm bugs (ik hoop dat het gefixed is na mijn vakantie)!
- De mogelijkheid om te fastropen vanuit helicopters.





Enjoy

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
28-06-2014, 02:44 PM
Bericht: #10
RE: ArmA 3 TDNL Template
Nice. Ik ga me er maar eens in verdiepen. Na het gesprek gister op ts ben ik toch benieuwd naar de mogelijkheden.

[Afbeelding: sig?id=76561197999452277]
Making no mistakes is what establishes the certainty of victory, for it means conquering an enemy that is already defeated. - Sun Tzu
[Afbeelding: b_560_95_1.png]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht




Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)