Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 2 stemmen - gemiddelde waardering is 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
12-03-2014, 09:37 PM
Bericht: #11
RE: Waar moet ik beginnen?
Er staat "weer" dus eerst koop je er één en de volgende mag je pas kopen nadat je, je AA hebt uitgetest Smile
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-03-2014, 10:44 PM
Bericht: #12
maar dat is een speciale lex regel, anders loopt die jongen te hard van stapel

-Walk on the grasmat-
Reageren op dit bericht
13-03-2014, 01:05 AM
Bericht: #13
Voor zover ik weet zijn er helemaal geen regels verbonden aan hoeveel AA's je hebt. en hoeveel skirms je speelt. Zolang je je vergunning in orde hebt is het allemaal prima-donna!

Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
13-03-2014, 11:18 AM
Bericht: #14
Die regel is alleen gemaakt door mij voor meneer DJlex

-Walk on the grasmat-
Reageren op dit bericht
13-03-2014, 11:24 AM
Bericht: #15
(13-03-2014 11:18 AM)Grasmat schreef:  Die regel is alleen gemaakt door mij voor meneer DJlex

true

[Afbeelding: 161100_l.jpg?v=616201220]
Reageren op dit bericht
13-03-2014, 11:42 PM
Bericht: #16
(13-03-2014 11:24 AM)djlexNL schreef:  
(13-03-2014 11:18 AM)Grasmat schreef:  Die regel is alleen gemaakt door mij voor meneer DJlex

true

AH ok ik begreep het dan verkeerd.

Nu dan nog een vraag stel ik koop iets in het buiten land.
De duane onderschept het.
Wat dan ? Sturen ze gelijk de Jutten op je af?
Reageren op dit bericht
14-03-2014, 12:08 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 14-03-2014 om 12:08 AM door djlexNL.)
Bericht: #17
als je bij je bestelling een kopie van je nabv pas meestuurt en tegen ze zegt dat ze dat op het pakketje moeten plaatsen. Is er geen enkel probleem.

De meeste bekende Airsoft shops weten hoe het werkt. Ik bij redwolf e.e.a. gekocht en het werd uit de fabriek van china verscheept. Ze zeiden al netjes dat ze een kopie van de pas nodig hadden. Waar je wel op moet letten is dat je nog inklaringskosten moet betalen.
http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/Home

Zit het land in de EU dan hoeft dat niet. Dus bij gunfire uit polen hoef je niets extra's te betalen.

zorg ervoor dat het adress op je pas overeenkomst met het adress waar je het pakket naar laat verzenden.

[Afbeelding: 161100_l.jpg?v=616201220]
Reageren op dit bericht
29-03-2014, 02:27 PM
Bericht: #18
Ik heb me zojuist ook aangemeld bij de NABV. Nu wachten op de VOG, ondertussen alvast kijken voor kleding en AA's Happydance

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
03-04-2014, 09:00 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 03-04-2014 om 09:32 AM door DeAdSeYe.)
Bericht: #19
Ahh, nice zoog!

Ik ga me niet meer aanmelden bij NABV. Sinds vorige week heb ik de knoop door gehakt. Krijg wel kriebels wanneer ik video's en foto's bekijk, maar mijn interesses gaat op dit moment ergens anders naar.

De volgende taken staan de komende jaren op het programma!

2014
-Nieuwe huisdier, Gekko of een Zee Aquarium.
-Opleiding BOA
-Fotografie
-Gamen (moet wel eerlijk bekennen dat ik steeds minder om gaming geef)
-Veel werken
-Zwemdiploma

Zwemdiploma? Jazeker, heb vroeger weinig tot geen les gehad op mijn basisschool. Omdat ik graag in de dienstverlening wil werken (bijv. politie, brandweer, bosbeheer etc.), is een zwemdiploma een vereisten (persoonlijke mening), vooral als het draait om reddingszwemmen.

In 2015 wil ik namelijk gaan beginnen met duiken, en wanneer de mogelijkheid is om een duik brevet te behalen. Ik wil graag onderwater gaan fotograferen en filmen. Het staat ook mooi op mijn CV als ik ooit bij de politie of brandweer ga werken.

Dit allemaal kost een hoop geld, sommige hobby's ben ik al mee begonnen waaronder fotografie. Spiegelreflex met bijbehorende accessoires kosten ook een hoop geld.

Heb gewoon de tijd en het geld niet voor airsoft. Laat staan als ik op z'n vroegst eind dit jaar met duiken wil gaan beginnen, dat kost wel iets meer als Airsoft. Laugh

Fotografie en duiken wilde ik al sinds toen ik jong was, nu is het tijd om het te gaan doen..

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht
09-04-2014, 10:11 AM
Bericht: #20
Gisteren is de VOG binnengekomen en direct opgestuurd naar de NABV. The waiting game continues...

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)