Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
16-02-2014, 12:49 PM
Bericht: #1
Nieuwe Hardware aanschaffen
Gents,

Ik ga volgende week nieuwe hardware aanschaffen. Nu is de vraag, wat is het meest goedkope , maar wel effectieve hardware in de verschillende catogoriën?

Ik spreek over:
  • Moederbord
    Zijn er nog goedkope, kwalitatieve AMD3+ moederborden te verkrijgen? Ik zat zelf aan de ASRock 970 Extreme3 R2.0, echter is deze een beetje prijzig.
  • Processor
    IK ben sowiso van plan een AMD te halen, maar welke? Ik had eerst de 8350, maar heb gemerkt dat de 8300 ook prima werkt. Ideeën?
  • Videokaart
    Zelf had ik de GIGABYTE GV-R927XOC-2GD, of de GTX650 Ti in gedachte...
  • Voeding
    Een normale Corsair van 600W will do.

Tips & Tricks? Of mensen die van hardware af willen? I'm your man straks! Wink

Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
16-02-2014, 01:26 PM
Bericht: #2
RE: Nieuwe Hardware aanschaffen
Heb afgelopen kerst ook mijn moederbord + proccessor veranderd

Heb ut zelfde moederbord met een AMD 6300 CPU(6 core) ben er erg tevreden over !! heb er geen problemen mee en hijs lekker snel (mis alleen wat ramgeheugen xd) maar verder moederbord is zekker geen miskoop. zit hoop spul extra bij aantal programmas voor te kunnen overclocken (als je dat wilt) een THX geluidsversterker (wat het geluid nogal geil kan maken af en toe)

[Afbeelding: oX6Txnq.png]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
16-02-2014, 01:29 PM
Bericht: #3
Ok, hoe zit het met ArmA 3? Want (iedereen kent het nadeel) ArmA 3 loopt bij elke setup die je hebt wel te bitchen ergens over. ATM lijkt er geen goeie setup te bestaan we lke voor armA werkt, tenzij je €2000,- hebt.

Ik had altijd een 6300, maar ik denk dat een 8320 het ook wel zou doen. Ze zijn niet zo super veel duurder en je zit gelijk 2 generaties hoger.

Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected.
Reageren op dit bericht
16-02-2014, 03:34 PM
Bericht: #4
klopt maar was dertijd budget gebonden... ik heb bij arma 3 (Als ik settings goed zet) rond de 60 fps (mits er niet al te veel gespawnd word en die onzin) maar ik kom niet lager dan 25 fps dus dat zit wel goed

Reageren op dit bericht
16-02-2014, 04:38 PM
Bericht: #5
hoe haal jij nou weer 60 fps met arma 3 met een 6300 O.o?

-Walk on the grasmat-
Reageren op dit bericht
16-02-2014, 04:42 PM
Bericht: #6
Mooizo! Het is zelfs vervroegd. Ik ga morgen de stad afspeuren naar mijn onderdelen.. Het is geworden:
  • AMD FX 8320 (CPU)
  • MSI N660 TF 2GD5/OC (GPU)
  • ASRock 970 Pro3 R2. (MOBO)
  • Corsair CX600M (PS)

Reageren op dit bericht
16-02-2014, 06:12 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 16-02-2014 om 06:13 PM door Storm.)
Bericht: #7
(16-02-2014 04:38 PM)Grasmat schreef:  hoe haal jij nou weer 60 fps met arma 3 met een 6300 O.o?

door mijn videokaart mayby?...

video kaart gaat over de grafishe gedeelte,,

een cpu gaat over het rekenen van shit

Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)