Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
13-02-2014, 09:30 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 13-02-2014 om 09:31 PM door djlexNL.)
Bericht: #1
[DEBRIEF] uitnodiging "Black Bears"
[Afbeelding: airsoft%20logo.png]

Na wat rond te hebben gezocht op internet voor een airsoft groep dichtbij huis, kwam ik op de site van Black Bears. Deze zijn gelegen in Nijmegen. Na een gesprekje met de eigenaar ging ik gisteravond met een auto vol guns & ammo richting de lokatie. Het begon rond 19:00 uur. Ja je ziet het goed.. savonds!

Het was wel lachen toen ik aankwam.. zoals de naam al zegt: Black! jah hoor ze waren allemaal in zwarte tenue gestoken, SWAT of iets anders. ik was de enige met camo. Maar in het donker viel het zwart toch het minste op.

De lokatie was erg indruk wekkend, ik werd al snel doorgepraat over de benaming van de tactische gebieden in het veld. De lagen snake, korte snake, outpost, cqb huisjes, boerderij, het fort, het bos, etc. de opzet was erg goed en de meesten hadden comms. Dat was erg prettig en er werd in het begin goed richting gegeven.

Na wat R&R te hebben gedaan gingen we het veld in. OMG OMG!! je ogen moesten even wennen aan de donker en het gaf een enorme RUSH door je aderen!! De spanning zat er direct al goed in toen ik de "snake" in kroop. (dat was een smalle lange beschutte bosjes met bomen in de lengte langs het veld). Opeens uit het niets 3 BB vlogen over mij heen.. aaaghh cover!! damm te laat.. HIT!!
dood was dood en als iedereen dood was dan call game en opnieuw.
strak georganiseerd!!

Nog veel zitten na te genieten na de sport en zelfs vandaag en nu ik het schrijf krijg ik een smile op mijn gezicht. Op het moment hadden ze al veel members waarvan er ook vele actief zijn, zelfs in de wintermaanden. Dus er zit even een stop op voor nieuwe leden. Nou ik zal zekers weer eens contact met ze opnemen als ze weer plek hebben!!

Dus weet jij nog een leuke groep airsofters in de buurt van Arnhem?

|nö. 3 skirm van 2014|

[Afbeelding: 161100_l.jpg?v=616201220]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
14-02-2014, 12:42 AM
Bericht: #2
RE: [DEBRIEF] uitnodiging "Black Bears"
Leuk verslag Lex!

.
[Afbeelding: tdnl_sig.jpg]

***** Check de Tangodown video's op Youtube *****
****** Check mijn ArmA2 video's op Youtube ******

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)