Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
30-10-2013, 09:54 AM
Bericht: #1
Payday 2
Gisteren met Deadseye, Nimster en ik lekker een paar potjes Payday 2 gespeeld, zie http://www.tangodown.nl/forum/thread-5556.html

Het was erg leuk, we probeerden stealth maar dat blijkt toch moeilijker dan verwacht. Ook misten we een vierde persoon om crowd control te doen. Erg leuke afwisselende missies en sommigen echt net close gewonnen.

volgende keer hoop ik dat er 4 man zijn, zodat we echt voor de bank heist in stealth kunnen gaan.

game on,
djlex

[Afbeelding: 161100_l.jpg?v=616201220]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
30-10-2013, 05:47 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 30-10-2013 om 11:13 PM door Nimster.)
Bericht: #2
RE: Payday 2
Was heel leuk.

Als we stealth willen doen zullen we wel wat voorzichtiger moeten doen, af en toe gingen we eigenlijk wat te snel. Ik kreeg niet eens de tijd om skills uit te kiezen, zo snel werd het steeds doorgestart. Tongue2

Voor stealth kunnen we in de meeste gevallen zo te zien het beste maar niet kogelwerende vesten dragen. Dan ben je namelijk niet verdacht voor camera's en bewakers. Eerst goed de boel scouten dus, kijken waar camera's hangen en detectiepoortjes staan, waar bewakers lopen en hoeveel burgers er zijn enz. En dan een ECM jammer neerplanten, ieder snel een bewaker uitschakelen, camera's kapot schieten en dan snel de burgers vastknopen. En inderdaad één iemand die alle crowd control doet, want de mensen die er rondlopen zijn nogal het grootste risico.

Als het goed is gaat het alarm dan niet af en kunnen we op ons dode gemak de kluis leegroven. Makkie toch? Tongue2

Ik verbaasde me trouwens hoe snel dat levellen gaat. In één avond zat ik op level 19. Het is gelukkig niet echt een grindfest. Leuk spel!

EDIT: level 23 zelfs.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
05-11-2013, 11:31 PM
Bericht: #3
Was weer tof, de stealth lukte aardig!

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
05-11-2013, 11:45 PM
Bericht: #4
Ik heb nu de demo, speel nu met enkele maten en we overwegen het te kopen Smile

[Afbeelding: KpkVR.jpg]
Stand up and fight! Fight for a better day!
Reageren op dit bericht
06-11-2013, 12:24 AM
Bericht: #5
tsja, zekers doen het is erg leuk om met vrienden online te spelen. Vanavond weer een paar mooie potjes met Sic, Nimster en Deadseye gedaan. Het is pas echt leuk als je met 4 man het speelt.

Okay de eerste stealth missie met Nimster was echt AWESOME!! we deden het erg goed!!

[Afbeelding: 161100_l.jpg?v=616201220]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)