Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 2 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
07-06-2013, 09:07 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-06-2013 om 09:13 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #61
RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer)
Ik weet de release datum wanneer de nieuwe site online gaat, deze heb ik van Sandi gekregen. Weet niet of dit publiekelijk bekent is gemaakt.

Mooi Trace, kunnen we 2 constellation's vliegen met in totaal 8 spelers. Smile

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
08-06-2013, 09:09 AM
Bericht: #62
Als het goed is komt de alpha eind dit jaar nog uit Smile

Ik hoop ook dat de Bengal Class beschikbaar word voor ingame groups. Hoe cool zou dat zijn Ph34r

[Afbeelding: sig?id=76561197999452277]
Making no mistakes is what establishes the certainty of victory, for it means conquering an enemy that is already defeated. - Sun Tzu
[Afbeelding: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
08-06-2013, 09:40 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-06-2013 om 09:48 AM door DeAdSeYe.)
Bericht: #63
Nieuwe site > 28 Juni
Hanger App> Augustus 2013
Alpha > December 2013
Beta > Q2 2014
Full > Q4 2014

De nieuwe website gaat veel veranderingen met zich mee brengen. Hier kun je nog gemakkelijker en sneller alle informatie verkrijgen via de website. Je kunt ook je status van insurance's nakijken en nog veel meer.

Alhoewel nergens bekent is geworden dat de nieuwe site op 28 Juni live gaat, heb ik dit wel te horen gekregen van van Sandi, rechtstreeks van het hart van Cloud Imperium Games.

Dit is hun planning, en ik ben benieuwd of ze dit gaan halen! Smile Ondertussen zijn weer een aantal nieuwe mensen bijgekomen in hun team!

Trace, er zijn 2 Bengal schepen beschikbaar om over te nemen. Dit zal je helaas niet in je eentje lukken en daarnaast heb je een grote groep nodig. Dan praat ik niet over +20 spelers, maar over +100 spelers. Hou er rekening mee dat andere ook weer het schip kunnen overnemen.

Ookal gaat de groep offline wat de Bengal schip in hun greep hebben, de Bengal schip blijft gewoon ingame. Het zal dan ook paar keer per dag worden aangevallen door andere groepen, je hebt dus constant online leden nodig!

Reageren op dit bericht
08-06-2013, 09:57 AM
Bericht: #64
(08-06-2013 09:40 AM)DeAdSeYe schreef:  Nieuwe site > 28 Juni
Hanger App> Augustus 2013
Alpha > December 2013
Beta > Q2 2014
Full > Q4 2014

De nieuwe website gaat veel veranderingen met zich mee brengen. Hier kun je nog gemakkelijker en sneller alle informatie verkrijgen via de website. Je kunt ook je status van insurance's nakijken en nog veel meer.

Alhoewel nergens bekent is geworden dat de nieuwe site op 28 Juni live gaat, heb ik dit wel te horen gekregen van van Sandi, rechtstreeks van het hart van Cloud Imperium Games.

Dit is hun planning, en ik ben benieuwd of ze dit gaan halen! Smile Ondertussen zijn weer een aantal nieuwe mensen bijgekomen in hun team!

Trace, er zijn 2 Bengal schepen beschikbaar om over te nemen. Dit zal je helaas niet in je eentje lukken en daarnaast heb je een grote groep nodig. Dan praat ik niet over +20 spelers, maar over +100 spelers. Hou er rekening mee dat andere ook weer het schip kunnen overnemen.

Ookal gaat de groep offline wat de Bengal schip in hun greep hebben, de Bengal schip blijft gewoon ingame. Het zal dan ook paar keer per dag worden aangevallen door andere groepen, je hebt dus constant online leden nodig!

Aan de ene kant ook wel goed van de Bengal schip maar ook wel weer jammer. Ach misschien komt er nog wel extra schepen vrij, als kleinere carrier die je wel vrij kan spelen Wink Het lijk me wel cool om met +100 op zo'n carrier ingame te zitten. En echt van elkaar afhankelijk te zijn.

En insurance is heel belangrijk, zeker voor mijn constellation Wink
maar als het goed is zit dat er standaard op mijn schip omdat ik voor 28 juni heb gepledged.

Making no mistakes is what establishes the certainty of victory, for it means conquering an enemy that is already defeated. - Sun Tzu
Reageren op dit bericht
09-06-2013, 12:16 AM
Bericht: #65
Als je voor November 2012 hebt gepledged blijft de Life Time Insurance's van kracht. Alle schepen wat je aanschaft hebben LTI totdat de Alpha van start gaat.

De mensen wat voor 28 juni hebben gepledged, waaronder jij en ik hebben ook de mogelijkheid om een schip met LTI aan te schaffen, maar dan voor een hoger prijs.

Iedereen die naar 28 juni pledged en nieuwe account aanmaakt, hebben geen mogelijkheid om LTI te krijgen!

Iedereen die naar de Alpha (ook de oudere accounts) schepen aanschaft, heeft geen mogelijkheid meer voor LTI.

Uiteindelijk zien we straks alleen de "begin" vroeger build schepen met LTI rond vliegen.

Uiteindelijk gaan ze meer schepen toevoegen, of nieuwere versie's van bestaande schepen en die zullen geen mogelijkheid bieden om LTI te nemen.

Maar deze schepen wat je nu kan aanschaffen zijn al erg krachtig!

Reageren op dit bericht
22-06-2013, 03:44 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 22-06-2013 om 03:45 PM door djlexNL.)
Bericht: #66
SICK SICK SICK!!! WOW!!! wat wordt dit gaaff!! (k heb em!!)

[Afbeelding: 161100_l.jpg?v=616201220]
Reageren op dit bericht
22-06-2013, 11:49 PM
Bericht: #67
Ben verkocht. Heb gelijk een 300 aangeschaft Wink

Reageren op dit bericht
23-06-2013, 02:17 AM
Bericht: #68
Ik heb al een aantal weken deze model in m'n bezit.

Als ik niet in m'n constellation zit, zal ik gegarandeerd in deze zitten. Smile

Reageren op dit bericht
28-06-2013, 02:20 PM
Bericht: #69
vanavond beginnen ze met een 24-uurs uitzending, hiermee launchen ze de nieuwe website en laten allerlei dingen zoals nieuwe spacevliegtuigen zien en hoe e.e.a. gemaakt wordt.

wie doet er mee met de 24-hours?? ik ga het proberen Smile

https://robertsspaceindustries.com/blackout/

om 18:00uur zal het starten met een nieuwe show van "Wingman Nuts.. owh nee, Wingman Hangar" Tongue2

[Afbeelding: 161100_l.jpg?v=616201220]
Reageren op dit bericht
28-06-2013, 08:11 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 28-06-2013 om 08:20 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #70
Echt geweldig dat ze dit doen, maar ik denk niet dat ik ga kijken. Het is erg lang he!

EDIT: Heb het opgezet! Sandi zit er wel erg geïnteresseerd erbij zeg, arm onder haar kin achter haar laptopje. Lijkt net of ze zich verveelt. De andere doen wel gezellig mee.

Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)