Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
22-05-2013, 09:20 AM
Bericht: #1
[Android] ArmA Tactics
[Afbeelding: yRIFyzaOC0G5L-BEv3beGXSTz2Lyf6CZSLuUHNmd...lIGDg=w705]

Arma Tactics THD takes the best from the popular strategy genre... and goes mobile. The finest assets used in the critically acclaimed Arma™ series on PC now come to life on the Android mobile platform, in one of the best looking mobile games to date.

Arma Tactics THD is a turn-based close-combat strategy game, where the player takes control of a four-member Special Forces team. There are no given strategies, rails to move on, or paths to follow; it‘s up to the player to decide how he will play through both the story-driven missions and generated missions with randomized objectives. Whether using stealth or a more direct approach, players will need to use their strategic thinking and use both basic and advanced weaponry while facing many different opponents - ranging from unorganized local militia to smart and skilled mercenaries.

Arma Tactics THD is a turn-based close-combat strategy game, where the player takes control of a four-member Special Forces team. There are no given strategies, rails to move on, or paths to follow; it‘s up to the player to decide how he will play through both the story-driven missions and generated missions with randomized objectives. Whether using stealth or a more direct approach, players will need to use their strategic thinking and use both basic and advanced weaponry while facing many different opponents - ranging from unorganized local militia to smart and skilled mercenaries.

Main Features
  • Explore highly detailed battlefield environments that come to life with sophisticated particle systems and post-process effects
  • See your men come to life with realistic animations captured by a powerful motion-capture solution
  • Lead them through a thrilling single player campaign or improve your skills in generated missions
  • Gather experience points to level up your characters, upgrade weapons and unlock special equipment
  • Gather experience points to level up your characters, upgrade weapons and unlock special equipment
  • Take part in challenging special game modes
  • Play as you like – by touching your screen or by using gamepad controls

Currently supported Tegra3 devices:
Iconia A110, Iconia A210 or A211, Iconia Tab A510, Iconia Tab A700 or A701, Transformer Infinity, Transformer Prime, Transformer Pad 300, Arrows X F-02E, Arrows V F-04E, Arrows X F-10D, Arrows Z ISW13F, Fujitsu Stylistic M532, Fujitsu Arrows Tab F-05E, Nexus 7, One X+, One X, Idea Tab A2109, Optimus 4X HD, Optimus Vu, Pegatron Chagall, Pegatron Olipad, Xperia Tablet S, Excite 10 SE, Excite 10, Excite 7, Excite 13, V985

More platforms coming soon.

bron: http://www.bistudio.com/english/games/arma-tactics
download: https://play.google.com/store/apps/detai...1lcy5hdCJd

prijs: € 3,79

[Afbeelding: 4qmypz.jpg]
"we hebben een LZ nodig... met smoke..." ~ djlexNL (GC) aan Medevac
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
22-05-2013, 09:28 AM
Bericht: #2
RE: [Android] ArmA Tactics
Wie heeft hier een Tegra3 device? Gaat iemand hem kopen? Ben wel benieuwd wat ze er van gebakken hebben...

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
22-05-2013, 09:40 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 22-05-2013 om 03:55 PM door widow.nl.)
Bericht: #3
Moderated

-Walk on the grasmat-
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
22-05-2013, 02:45 PM
Bericht: #4
Dit spel was toch tijdelijk exclusief voor de nieuwe handheld van Nvidia?

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht
22-05-2013, 04:10 PM
Bericht: #5
Als ik iets had met mobile gaming, dan had ik hem zeker gekocht! Anders speel ik hem wel op de PC zodra het kan! Biggrin

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
Reageren op dit bericht
22-05-2013, 07:38 PM
Bericht: #6
mooie spot!!

[Afbeelding: 161100_l.jpg?v=616201220]
Reageren op dit bericht
23-05-2013, 12:02 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 23-05-2013 om 01:05 AM door DeAdSeYe.)
Bericht: #7
De APK bestand is 200mb, daarna moet je nog een 200mb extra downloaden.

Voor een 3D spel is het vrij klein, want de meeste 3d grafische games gaan al snel tegen de 1gb aan.

Arma Tactics staat op m'n HTC One X, maar helaas kom ik niet ver als start download. Sad

EDIT: Ik heb het werkend gekregen, het spel loopt soepel alleen de port is ontiegelijk slecht, ik kom namelijk niet verder als de training. Alle tekst wat er boven verschijnt, staat D-pad, X, Y knoppen etc. Gelukkig heb ik het meeste kunnen uitvogelen, maar reload heb ik nog nergens kunnen vinden op m'n touchscreen.

Heel soms staat er wat uitgelegd over touchscreen, maar dat is ook minimaal. Het meeste lees je toch alleen over d-pad en fysieke knoppen. Zo gouw ik dit onder de knie heb, zal ik meer posten over dit spel. Smile

De voice's zijn niet de sterkste kant van Bohemia Interactive, ook in dit deel is het duidelijk te horen! Laugh Gelukkig niet zo erg als Arma 2! Smile

Zoals ik al eerder aangaf, dit spel was oorspronkelijk gericht voor de nieuwe handheld van Nvidia wat zéér binnenkort gaat uitkomen, vandaar dat ik nu ook alle fysieke knoppen en d-pad in beeld krijg terwijl ik met een touch screen werk.
[Afbeelding: 91]

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)