Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
10-08-2015, 12:14 PM
Bericht: #71
RE: ATC #6 50/50 TvT Campagne August 9th
@Dane - wil hier graag met jou over bomen - wij spreken

Ik zou het jammer vinden als ATC hierdoor stopt, ik heb me de vorige keer echt goed vermaakt! Indien dit het geval is wil ik met een aantal man zelf een TVT 55 vs 55 organiseren (heb hier wel wat ideeën over.
unquote

Unus pro omnibus, omnes pro uno
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
10-08-2015, 09:18 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 10-08-2015 om 09:27 PM door Spoor.)
Bericht: #72
Gents, kom net van de meeting. ATC zal op 23 Augustus weer door gaan. Er is een pauze ingelast om zaken glad te kunnen strijken en een additional community te vinden voor Blufor. Er wordt reeds met een aantal clans gesproken. De max aantal spelers voor elke kant is gesteld op 55 max. Ik wil van jullie weten wie er def geintereseerd is om de komen 5 tot 7 battles mee te doen. Dit behoeft geen garantie te zijn maar wel een serieuze intentie - spreek jullie snel.

Reageren op dit bericht
11-08-2015, 01:49 AM
Bericht: #73
Ik ben wel geïnteresseerd, alleen voor mij blijft het altijd moeilijk i.v.m werk. Ik moet eigenlijk elke zondag middag/avond na op wat uitzonderingen na die ik zelf in plan werken. Daarom hou ik wel zekerheid dat het goed geregeld is.

Daarom ben ik ook blij dat Spoor niemand weggestuurd, en daar wil ik je nog wel even een +1 voor geven. De kleine zeus missie die we daarna bij de dutch lions hebben gespeeld was ook wel leuk.

[Afbeelding: j0ibr7.jpg]
Ph34r
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
11-08-2015, 10:02 AM
Bericht: #74
Wow, wat is er gebeurd?

[Afbeelding: PW35sOYkzgp5xU%2BujLx3Ag2KQB0%3D.png]
YouTube - Soundcloud
Reageren op dit bericht
11-08-2015, 11:13 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 11-08-2015 om 11:14 AM door Spoor.)
Bericht: #75
(11-08-2015 10:02 AM)NyteMyre schreef:  Wow, wat is er gebeurd?

Veel Nyte - maar alles is weer opgelost. Blufor kwam met 40 man en Opfor was "lichtelijk" over powered. UNA en SHAPE moesten mensen naar huis sturen hetgeen ik heb gewijgerd. 1 weg allemaal weg en dat is gebeurt ! Ik kom op voor mijn mannen ... Love

Gisteren is alles bijgepraat en er komt een break om alles glad te strijken, werk voor de organisatoren dus !! - Ik wil gaan voor 2 volle Squads - moeten even kijken, wordt nog wel een gevecht Wink met de Italianen en Duitsers (SAS/ASO) maar dat zijn wij gewend toch Whip

Reageren op dit bericht
11-08-2015, 11:25 AM
Bericht: #76
it's WW2 all over again Tongue2 @spoor
echt een +1 voor spoor hier, hij kwam echt goed op voor iedereen! zelf kan ik er helaas niet meer bij zijn omdat ik vanaf volgende week waarschijnlijk iedere zondagavond in de trein naar Nijmegen zit, en anders maandagochtend vroeg (waarmee ik dus ook niet tot s'avonds laat arma kan gaan spelenSmile)

'The only thing more accurate than incoming enemy fire is incoming friendly fire' - murphy's law
Reageren op dit bericht
11-08-2015, 12:12 PM
Bericht: #77
(11-08-2015 11:25 AM)sjord1 schreef:  it's WW2 all over again Tongue2 @spoor
echt een +1 voor spoor hier, hij kwam echt goed op voor iedereen! zelf kan ik er helaas niet meer bij zijn omdat ik vanaf volgende week waarschijnlijk iedere zondagavond in de trein naar Nijmegen zit, en anders maandagochtend vroeg (waarmee ik dus ook niet tot s'avonds laat arma kan gaan spelenSmile)

In de trein kan je ook gewoon ARMA spelen.

[Afbeelding: j0ibr7.jpg]
Ph34r
Reageren op dit bericht
11-08-2015, 12:41 PM
Bericht: #78
Jammer @sjordje ... komt een oplossing .. ik laat je nog even in spanning :-)

Reageren op dit bericht
11-08-2015, 01:53 PM
Bericht: #79
ja, jij bent leuk spectre, zie je het al voor je? XD en @spoor, voor mij hoef je geen oplossing te zoeken hoor, I'm but one man. er zijn meer dan 100 mensen die aan ATC meedoen, je kunt niet iedereen blij maken Wink

'The only thing more accurate than incoming enemy fire is incoming friendly fire' - murphy's law
Reageren op dit bericht
11-08-2015, 10:54 PM
Bericht: #80
tuurlijk doe ik mee op de zondagen.

[Afbeelding: 161100_l.jpg?v=616201220]
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)