Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 15 stemmen - gemiddelde waardering is 4.4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
31-03-2015, 09:46 PM
Bericht: #1581
RE: Introduceer jezelf!
Ik heb de reclame (want dat was het, laten we eerlijk zijn) verwijderd, want dit topic is daar niet de juiste plek voor. Sterker nog, sowieso vind ik dat soort berichten niet echt gepast. Dit forum kun je in elk geval niet gebruiken voor die promotie. Wil je meespelen met Tangodown, dan ben je natuurlijk altijd welkom om hier een berichtje te plaatsen waarin je jezelf introduceert in plaats van je site, want daar draait het natuurlijk om in dit topic.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
31-03-2015, 10:30 PM
Bericht: #1582
goed gedaan Nimster. wordt gewaardeerd.

[Afbeelding: 161100_l.jpg?v=616201220]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
31-03-2015, 10:33 PM
Bericht: #1583
Inderdaad. Ik heb best wel wat vragen aan die gast, maar het heeft niet zo veel met mee spelen te maken. Ik zou het ook gedelete hebben
Reageren op dit bericht
31-03-2015, 10:58 PM
Bericht: #1584
play arma or gtfo

-Walk on the grasmat-
Reageren op dit bericht
31-03-2015, 11:44 PM
Bericht: #1585
ok cool, hier poging 2

danny, 32, werk bij g2play, verslaafd geweest aan honderden games, waaronder CS en BF
maar arma nog niet, staat op de wishlist
als je wat wilt vragen stuur me een PM

sorry voor het tenen trappen, niet zo bedoeld!

happy gaming!

laters
Reageren op dit bericht
01-04-2015, 12:26 AM
Bericht: #1586
(31-03-2015 10:58 PM)Grasmat schreef:  play arma or gtfo

Tangodown is al een behoorlijke tijd meer als alleen Arma, getuige een compleet forum over Airsoft..
Reageren op dit bericht
01-04-2015, 08:53 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 01-04-2015 om 08:54 AM door dane.)
Bericht: #1587
(01-04-2015 12:26 AM)Outlaw28 schreef:  

Tangodown is al een behoorlijke tijd meer als alleen Arma, getuige een compleet forum over Airsoft..

Al moet ik zeggen dat arma in verleden (2012/2013) véél meer is gespeeld dan tegenwoordig en zeker de overhand had hier. We speelde toen dagelijks met grotere groepen. Ik ben er zelf een tijdje semi tussen uit geweest en bij terugkomst was al het mooie grotendeels weg Sad. Ik moet zeggen mis dat wel.

Afgelopen maand heb ik samen met een vriend het Arma verhaal opnieuw opgepakt op een andere plaats waar we met 30-40 dagelijks arma spelen op fun niveau evenals op milsim niveau. Ook zijn er een aantal vaste game avonden waar er met +/- 80 man gespeeld wordt. En het mooiste aan alles is, er zijn geen opkomst verplichtingen of inschrijvingen, dus als je eens niet kunt geen probleem. Ondanks er een fun niveau is wordt er wel verwacht dat je normaal speelt.

Damn man wat zou ik graag oude tijden laten herleven hier Smile Maar goed voordat het hier offtopic gaat, back on topic.
Reageren op dit bericht
01-04-2015, 11:35 AM
Bericht: #1588
(01-04-2015 08:53 AM)dane schreef:  
(01-04-2015 12:26 AM)Outlaw28 schreef:  

Al moet ik zeggen dat arma in verleden (2012/2013) véél meer is gespeeld dan tegenwoordig en zeker de overhand had hier. We speelde toen dagelijks met grotere groepen. Ik ben er zelf een tijdje semi tussen uit geweest en bij terugkomst was al het mooie grotendeels weg Sad. Ik moet zeggen mis dat wel.

Afgelopen maand heb ik samen met een vriend het Arma verhaal opnieuw opgepakt op een andere plaats waar we met 30-40 dagelijks arma spelen op fun niveau evenals op milsim niveau. Ook zijn er een aantal vaste game avonden waar er met +/- 80 man gespeeld wordt. En het mooiste aan alles is, er zijn geen opkomst verplichtingen of inschrijvingen, dus als je eens niet kunt geen probleem. Ondanks er een fun niveau is wordt er wel verwacht dat je normaal speelt.

Damn man wat zou ik graag oude tijden laten herleven hier Smile Maar goed voordat het hier offtopic gaat, back on topic.

Ja zeg, lets do it again with Arma 2 Laugh

Hoi. Ik ben Gard3nX en wil graag weer arma 2 spelen just like the good old days Happy

Hi
Reageren op dit bericht
01-04-2015, 06:38 PM
Bericht: #1589
Ja. Echter hoor ik steeds romantische verhalen over grote aantallen in A2. Het is echter geen realiteit meer. Noch bij A2, noch bij A3..
Reageren op dit bericht
01-04-2015, 06:42 PM
Bericht: #1590
Vroeger was alles beter xD

-Walk on the grasmat-
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)