Tangodown.nl

Volledige versie: Airsoft-Munitie.nl
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.

Rickown

Airsoft-Munitie.nl - Met onze munitie wint u elke airsoft competitie.

Over ons
Het bedrijf is opgericht vanuit de passie voor de airsoftsport. Wij willen ervoor zorgen dat het voor de airsofter zeer gemakkelijk wordt om munitie (BB’s) te bestellen via onze website. Door middel van onze webshop kunnen wij de beste kwaliteit BB’s voor de scherpste prijs aanbieden.

Onze voordelen
- Hoge kwaliteit BB's
- Voordelige prijzen
- Veilig betalen via iDeal
- Direct leverbaar

Ik probeer via een aantal wegen mijn webshop te promoten om ervoor te kunnen zorgen dat we kunnen blijven groeien en de beste prijs BB's kunnen leveren. Als er vragen zijn kunt u altijd gerust met ons contact opnemen via: info@airsoft-munitie.nl.
Zo duur O.o, dan kan ik ze zelfs goedkoper inkopen.

Rickown

(08-05-2016 12:06 PM)Grasmat schreef: [ -> ]Zo duur O.o, dan kan ik ze zelfs goedkoper inkopen.

Ik vind deze manier van reageren zeer jammer. Graag zie ik je argumenten en bewijzen tegemoet. Wij krijgen juist vaak te horen dat wij het voor de juiste prijs verkopen en dat de klant er zeer tevreden mee is.
goed verhaal
Het zou geweldig zijn als je de G&G biodegradable bb's kan aanbieden voor minder dan €12.5 per kg. Dan heb je zeker weten mij als klant erbij. En de lui waarvoor ik altijd moet inkopen Smile
Citaat:Graag zie ik je argumenten en bewijzen tegemoet.

Can confirm.
Ik koop BB's bij Grasmat voor €12,50 voor 1kG.

Rickown

(09-05-2016 11:47 AM)NyteMyre schreef: [ -> ]

Can confirm.

Om welk gewicht en merk gaat het?
(09-05-2016 03:24 PM)Rickown schreef: [ -> ]
(09-05-2016 11:47 AM)NyteMyre schreef: [ -> ]

Can confirm.

Om welk gewicht en merk gaat het?

Het zou geweldig zijn als je de G&G biodegradable bb's kan aanbieden voor minder dan €12.5 per kg. Dan heb je zeker weten mij als klant erbij. En de lui waarvoor ik altijd moet inkopen. En dan .25g of .2g, kg prijs blijft hetzelfde
wat grasmat bedoeld te zeggen:

Biodegradeble BB's G&G - .20 of .25 - c.a. 5000 stuks (1KG) voor €12,50

[Afbeelding: e2M6fh1.png]
voor de greendevil 0.28 heb je een nette prijs scheelt 3.60 de kilo met mijn huidige leverancier
Koppelingen