Tangodown.nl

Volledige versie: Te koop - 3x Pirate Arms metal midcap 190bb's (nieuw)
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Mijn VFC HK416 blijkt toch te kieskeurig voor de vier Pirate Arms metal midcaps die ik heb gekocht. Eentje heb ik al uit de verpakking gehaald en geprobeerd de opening die het magazijn in de magwell houdt wat aan te passen. Wel gelukt, maar werkt toch niet lekker, en geen zin om nog 3 uur te besteden om de overige drie op orde te krijgen.

Dus drie stuks die ik verkoop, nog nieuw gesealed in verpakking. Hele set €39 (= €13/stuk).

[Afbeelding: jOgU9bL.jpg]
Waar heb je ze gekocht? Je zou ze toch gewoon terug kunnen sturen door gebruik te maken van je herroepingsrecht?
Ja maar dan moet ik wéér verzendkosten betalen, plus ze hebben afwijkende retour "regels" (binnen 5 dagen bla bla en alleen als verkeerde product is etc). Nou weet ik wel dat ik in m'n recht sta, maar geen zin om twee weken met zo'n shop m'n gelijk te gaan moeten zitten afdwingen. Verkoop ik ze liever met wat korting door aan iemand hier die er wel iets aan heeft Smile
Mag ik vragen welke shop dat is? Dan ga ik daar nooit bestellen.
Oh wacht, ik had het verkeerd gelezen. Ruilen mag alleen in bepaalde gevallen geloof ik, "afzien" van de aankoop valt wel onder de standaar 14 dagen zicht termijn.

Citaat:Ruilen & Retour

Door u bestelde artikelen kunnen alleen geretourneerd en/of geruild worden in de volgende situaties:

U heeft een verkeerd artikel ontvangen.
U heeft een onjuist artikel besteld.
De bestelde maat is onjuist.
Er is iets mis met het artikel; beschadigd o.i.d.

U kunt afzien van de aankoop als u een beroep doet op het gestelde in BW Boek 7: koop op afstand. U heeft na ontvangst 14 dagen om de artikelen aan ons te retourneren.
ja, terug sturen Zoog. Jammer van de 7 euro verzendkosten. Hopelijk vind je snel wel goede want het is zo de 27ste Smile
Jah! Echt heel hinderlijk...
Het is toch te raar voor woorden. Het magazijn dat ik heb bijgeveild blijft er goed in zonder bb's, maar werkt niet meer mét bb's erin (dan feed hij niet). Nu heb ik toch maar die andere 3 even uitgepakt, en daar is het wederom andersom. Een leeg magazijn gaat er niet goed in (blijft niet zitten), maar een magazijn mét bb's is geen probleem haha (al is het maar 1 bb). Zo vaag dit. Nou goed, mét bb's doen ze het dus prima, dus ik houdt ze maar. Heb dan wel één magazijn gesloopt nu Tongue2
zoog wat doen die mags in een andere replica ?
Zal het de 27e even testen met Lex, zelf heb ik geen tweede replica Smile
Koppelingen