Tangodown.nl

Volledige versie: Ghost Recon Wildlands
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Kan best een leuk concept zijn. Vind het wel weer erg Ubi "gamey" achtig, dus de gameplay vind ik er nog niet echt leuk uit zien. Ben benieuwd met deze setting en een soort open world idee.
3P, why?

Dit schreeuwt Far Cry deel iets met de Ghost Recon label erop geplakt. Ik zie dezelfde assets. Gameplay elementen terug in dit filmpje. Nog even en we moeten torens gaan beklimmen om dingen te bevrijden. Wacko
Deed me ook heel erg denken aan Far Cry ja. Lijkt me weer een typical gevalletje Ubi zoals het er nu uitziet.
(18-06-2015 12:10 PM)Sacha schreef: [ -> ]3P, why?

Dit schreeuwt Far Cry deel iets met de Ghost Recon label erop geplakt. Ik zie dezelfde assets. Gameplay elementen terug in dit filmpje. Nog even en we moeten torens gaan beklimmen om dingen te bevrijden. Wacko

Inderdaad, had gehoopt dat ze meer naar Ghost Recon 1 zouden gaan maar helaas!

Tijd om Ubisoft de Tom Clancy licentie te onteigenen en aan een andere ontwikkelaar te geven die wel terug naar de roots wilt > Ghost Recon 1 en oudere Rainbow Six games.
Ziet er uit als een co-op arcade shooter, ziet er wel leuk uit
Het doet mij juist totaal niet aan Far Cry denken. Ook dat gedoe met die torens en dergelijke verwacht ik niet terug.

Echt Ghost Recon vind ik het niet, maar we weten nog niets van het verhaal..

Ziet er best aardig uit. Beetje zo'n combinatie van GTA5 en ARMA, snel online wat arcade/tactical missies met elkaar doen. Niet teveel gedoe, gewoon ff lekker gamen. In and out. Zeker wel interesse tot dus ver Smile
Nieuwe trailer

Ik heb er wel zin in hoor Cool

Steam page: http://store.steampowered.com/app/460930
Beet je het idee van MGS met wat meer teamplay en een minder goed verhaal als je het mij vraagt... Zonde dit...
Ubisoft is altijd goed geweest in het maken van trailer, maar in de games zelf?

Rainbow Six Siege speel ik nog alleen maar terrorist hunt, geen multi-player meer. The Division ben ik ook zowat mee gestopt omdat er gewoon niks te doen is kwa PvE content en de multi-player (darkzone) zuigt zo hard als het maar kan.

Het wordt overspoelt door cheaters en hackers, ze brengen patches uit die het spel nog meer slopen. Rainbow Six Siege heeft dit 2x mee gemaakt, The Division vorige week nog met patch nummer 1.2.

Nu is er weer een bug in The Division die ervoor kan zorgen dat je character verdwijnt. Al die onzin allemaal!

Balans is ook ver te zoeken in games van Ubisoft.
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7
Koppelingen