Tangodown.nl

Volledige versie: Ghost Recon Wildlands
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7
(02-03-2017 07:27 PM)djlexNL schreef: [ -> ]okay super!! en gefeliciteerd met de kleine!!

ach, ik heb alle tijd hoor als je dan ff pauze neemt. Dan schenk ik mijn cognac even bij. ^_^

top, zal hem via die site bestellen.
Thanks! Smile

Ik heb m'n key zojuist ontvangen, pre-load start vanavond vanaf 18:00. Tijd zat dus om de boel binnen te hengelen.

Vanavond wat co-op met Lex. Man, wat was dat lastig! Langzaam aan gingen steeds meer HUD items aan en werd de difficulty teruggeschroefd lol. Met twee spelers toch best lastig! We moesten een cocaine lab saboteren + de opgeslagen cocaine vernietigen en in een ander gebied het vakantiepark van een of andere cartel dude overhoop halen.

Mooie game Cool

Als er nog andere TDNL'ers zijn die is mee willen doen, laat het hier ff weten Wink

Wat screens van de sessie:

[Afbeelding: 0479Jwb.jpg]

[Afbeelding: 6BcM6fd.jpg]

[Afbeelding: omHJdva.jpg]

[Afbeelding: KZsCS80.jpg]

[Afbeelding: QRsXeKH.jpg]

[Afbeelding: FvRiODj.jpg]

[Afbeelding: bUVmWmz.jpg]

[Afbeelding: 1wbrl4l.jpg]

[Afbeelding: 8HtAFpy.jpg]

[Afbeelding: rnjwDuE.jpg]

[Afbeelding: Q4RX7Oz.jpg]

[Afbeelding: ormhm14.jpg]
Haaha Super! wist niet dat je continu screenshots aan het maken was.

Ja, was erg leuk!! lekker rustig coop stealth gespeeld!!
[Afbeelding: 00CMVEz.jpg]
[Afbeelding: qAjemTh.jpg]
Naar een aantal uur twijfelen, heb ik Wildlands toch maar gekocht. Wanneer willen jullie spelen? Ik kan morgen avond (donderdag) pas vanaf 22:00, vrijdag en zondag vanaf 19:00.
Tof Deadseye!

Vrijdagavond misschien ff spelen dan?!
Vrijdag kan ik vanaf 19:00 spelen. Moeten we wel even kijken waar iedereen is gebleven. Niet dat mensen straks missies of stukken van het verhaal missen. De gene de ie het minste heeft gedaan kwa missies en verhaallijn, zou dan de host moeten zijn.
Hoop dat ik het vanavond redt, die kleine heeft vannacht echt heel slecht geslapen, en ben zelf ook kapot nu... ga het proberen (19u redt ik denk ik sowieso niet, waarschijnlijk wat later)
oeps... zie je bericht nu pas.
Tof! dat je heb ook hebt.

had andere dingen en vanavond ook.
(11-03-2017 11:35 AM)djlexNL schreef: [ -> ]oeps... zie je bericht nu pas.
Tof! dat je heb ook hebt.

had andere dingen en vanavond ook.

Vanavond kan ik ook helaas niet, maar morgen avond (zondag) heb ik eventueel wel tijd. Maandag en dinsdag kan ik eventueel de hele dag. Tongue2
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7
Koppelingen